Τελικά πολλοί δάσκαλοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Χθες που είχανε απεργία, όσα μικρά παιδιά πήγαιναν σχολείο τα έδιωχναν από το σχολείο. Αν κανένα απ’ αυτά δεν είχε τους γονείς κοντά του για πες μου τι θα γινόταν μόνο του ; Που θα πήγαινε ; Χριστίνα.
Το σχολείο μου στερεί τη ζωή, γιατί και τα καλά που μου προσφέρει εντάσσονται στα πλαίσια της υποχρέωσης και του βαθμού.Φώτης.
Είμαι η Σοφία και είμαι μέλος του πενταμελούς της τάξης μου. Θέλαμε να συνεδριάσει το μαθητικό συμβούλιο της τάξης για να βρούμε τρόπο να μαζέψουμε λεφτά, για να πάμε θέατρο. Η υπεύθυνη καθηγήτρια της τάξης μας είπε ότι αυτό μπορούμε να το κάνουμε μόνο εκτός διδακτικών ωρών, μέσα στο σχολείο. Πέντε φορές προσπαθήσαμε να βρεθούμε σε διαλείμματα και τις πέντε φορές λόγω προβλημάτων και έλλειψης χρόνου – τι να σου κάνουν δέκα λεπτά – αποτέλεσμα δεν είχαμε .Δεν πειράζει καλός είναι κι ο Σεφερλής είπα απογοητευμένη και δε ξαναπάτησα το πόδι μου στο πενταμελές.
Καθημερινά τα εφτάωρα μας κουράζουν. Πρέπει να υπάρχει μια ομάδα υποχρεωτικών μαθημάτων και μια ομάδα από την οποία θα μπορούμε να επιλέγουμε, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα μας, θέατρο, μουσική ....Ο κάθε καθηγητής να έχει την δική του εξοπλισμένη αίθουσα. Βασιλική.
Η κυρία μας κάνει παρατήρηση να μη τρώμε μέσα στην τάξη. Αλλά αυτή πολλές φορές πέρσι και φέτος έφαγε μέσα στην τάξη. Να προχθές μας ήρθε στην τάξη με μια πίτσα που καταβρόχθισε κατά την διάρκεια του διαγωνίσματος . Τάσος.
0 φίλος μου ο Κωστής που πάει στο γειτονικό σχολείο έκανε αναθεώρηση του γραπτού του στα Μαθηματικά γιατί έμεινε ανεξεταστέος . Στο δικό μας σχολείο κανείς δε μας είπε γι΄ αυτή την αναθεώρηση , μόνο τις υποχρεώσεις μας, μας μαθαίνουν. Δανάη .
Σήμερα ο διευθυντής , μας έδωσε μονοήμερη αποβολή γιατί μας είδε γιά δεύτερη φορά να συζητάμε μετά το σχόλασμα στο απέναντι πεζοδρόμιο του σχολείου . Δε νομίζω όμως να μπορεί να μας τιμωρεί για την συμπεριφορά μας εκτός σχολείου . Και το χειρότερο , μας υποχρέωσε να παρακολουθούμε όλα τα μαθήματα της ημέρας στα οποία μας έβαζε και απουσίες . Είπατε τίποτα για τον ορισμό του αυταρχισμού ; Κυριάκ .
Καθηγήτρια του σχολείου μας παρατηρώντας ένα συμμαθητή μας του είπε : ‘’ Μην αντιγράφεις .Την επόμενη φορά θα σε πάω στον διευθυντή και δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις εσύ το δίκιο, αφού εγώ έχω την δύναμη, εγώ έχω το κύρος, εγώ έχω το δίκιο. Παναγιώτης.
Πριν ένα μήνα συζητήσαμε για τα προβλήματα της τάξης μας, με την υπεύθυνη καθηγήτρια της τάξης μας. Της προτείναμε να επισκευαστούν οι ανεμιστήρες, να έχουμε ένα μεγάλο πίνακα για να βάζουμε τις ανακοινώσεις μας κι’ ένα ντουλαπάκι για να βάζει το πενταμελές τα έγγραφά του, μιάς και το προβλέπει ο μαθητικός κανονισμός. Όσο τα είδατε εσείς, αυτά που ζητήσαμε, τα είδαμε και μείς. Κώστας.
Σήμερα ρώτησα τον φιλόλογο γιατί μου έβαλε στο γραπτό μου 10, μιάς και μας έβαλε διαγώνισμα σε μάθημα που δε μας είχε καν παραδώσει. Απλώς μας είχε πει ‘’ Διαβάστε παρακάτω ’’. Να τι μου απάντησε : ‘’ Είσαι πολύ μικρή για να με κρίνεις ’’. Βάσια.
Στις εκλογές για το δεκαπενταμελές του σχολείου έγινε το αλαλούμ. Κατ’ αρχάς αυτές έγιναν Νοέμβριο όταν πλέον όλα είχαν ρυθμιστεί στο σχολείο μας, χωρίς την δική μας παρέμβαση. Να τώρα θυμάμαι το τραγούδι του Βασιλάκη ‘’ φοβάμαι όλ’ αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα ’’. Δεύτερον, η συνέλευση έγινε στο προαύλιο μέσα στο κρύο, όπου όλοι οι μαθητές είμαστε όρθιοι και το μόνο που μας επετράπη από τον διευθυντή ήταν να πούμε το ‘’ όνομά μας και δυο λογάκια ’’. Φυσικά από την ορθοστασία και το κρύο δεν είπαμε παρά μόνο το όνομά μας βιαστικά, για να πάμε σαν τα πρόβατα να ψηφίσουμε, στις τάξεις. Έτσι τελείωσε η δημοκρατική ’’ εποικοδομητική ’’ συνέλευσή μας που ανέδειξε τα προβλήματα του σχολείου. Σ’ εκείνη τη ψηφοφορία πάνω στο ψηφοδέλτιο ζωγράφισα μια μούντζα. Ειρήνη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου