Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2022

 Αξιολόγηση: Ανύπαρκτα στελέχη εκπαίδευσης θα παραλάμβαναν εκθέσεις αξιολόγησης σχολείων 25 Σεπτεμβρίου, 2022 Εκπαιδευτικά νέα Γράψτε το σχόλιο σας Διάδωσέ το Για την αξιολόγηση των σχολείων το σχ. έτος 2021-2022 εκδόθηκε συγκεκριμένη υπουργική απόφαση η  οποία περιλαμβάνει συνοπτικά τα εξής στάδια: 1.Προγραμματισμός – Υλοποίηση – Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου από τις σχολικές μονάδες 2.Έκθεση αξιολόγησης από Συμβούλους Εκπαίδευσης (Συντονιστές) 3.Εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και έκθεση (μέχρι τις 31 Αυγούστου)  από τον Επόπτη Ποιότητας Εκπαίδευσης   4.Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας Εκπαίδευσης (έως  10 Σεπτεμβρίου στην ιστοσελίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης) 5.Έκθεση  από την Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. Από τα παραπάνω στάδια αξιολόγησης έγιναν γνωστά ως τώρα τα αποτελέσματα αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου. Τα στάδια 3 και 4 , δηλαδή οι αξιολογήσεις των Εποπτών και των  Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας Εκπαίδευσης δεν έγιναν γνωστές ούτε υπάρχει καμία δημοσίευση αποτελεσμάτων σε Ιστοσελίδα Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Βέβαια, όποιος εύλογα αναρωτηθεί “αφού δεν υπάρχουν Επόπτες και Περιφερειακοί Επόπτες Εκπαίδευσης, πώς να γράψουν και να  καταθέσουν εκθέσεις “,  καλύτερα πρώτα να διερευνήσει πώς μπορεί να υφίσταται και να εφαρμόζεται μια υπουργική απόφαση σχ. έτους 2021-2022 για την αξιολόγηση των σχολείων, στο κείμενο της οποίας υπάρχουν ανύπαρκτα στελέχη – “κρίκοι” της αξιολόγησης. Γιατί δεν τροποποιήθηκε η υπουργική απόφαση από τη στιγμή που άρχισαν να κτυπούν δυνατά τα καμπανάκια  καθυστέρησης της επιλογής των στελεχών; Γιατί ήταν τόσο αισιόδοξη η υπουργική απόφαση τον Σεπτέμβρη του 2021 σε ό,τι αφορά στην τοποθέτηση των παραπάνω στελεχών; Βέβαια τα ανύπαρκτα στελέχη δεν έχουν καμία υποχρέωση να κάνουν εκθέσεις, αλλά όσοι τόνισαν με δηλώσεις και με πράξεις (βλ. αγωγές σε δικαστήρια) στην κοινωνία και στους εκπαιδευτικούς ότι βασικός τους σκοπός είναι  να εφαρμοστεί η αξιολόγηση και η συγκεκριμένη υπουργική απόφαση, θα πρέπει να εξηγήσουν αν παραλείφθηκαν κάποια στάδια από την υπουργική απόφαση, και αν έγινε αυτό, ποιος ήταν ο επόμενος που πήρε τα δεδομένα της αξιολόγησης από τα ΠΕΚΕΣ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Υπουργείο Παιδείας: Κατεπείγουσα αγωγή κατά ΔΟΕ για την απεργία-αποχή για Μέντορα και Ενδοσχολικό Συντονιστή Αν ισχύουν τα παραπάνω,  τότε υπουργική απόφαση εφαρμόστηκε επιλεκτικά μόνο σε  ό,τι αφορά  τις υποχρεώσεις   των σχολείων (εκθέσεις,  δράσεις, δημοσίευση εκθέσεων στις ιστοσελίδες τους).  Όταν η εφαρμογή ολοκληρώθηκε για τα σχολεία υπήρξε σιωπή, παύση εγκυκλίων, εξηγήσεων και αυστηρών χρονοδιαγραμμάτων για τα επόμενα στάδια και τις υποχρεώσεις των επόμενων και την τήρηση της Υπουργικής Απόφασης. Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση θεωρείται ολοκληρωμένη όταν υπάρχει λογοδοσία σε όλα τα στάδια  και επίπεδά της και όχι μόνο από τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς.

Πηγή άρθρου: Αξιολόγηση: Ανύπαρκτα στελέχη εκπαίδευσης θα παραλάμβαναν εκθέσεις αξιολόγησης σχολείων | fresh-education

Δεν υπάρχουν σχόλια: