Τρίτη 5 Ιουλίου 2022

 


«Προτεραιότητα όλων είναι η πραγματική και ακριβής αποτύπωση των οργανικών θέσεων ανά σχολείο και ανά περιφέρεια με σκοπό να προσλαμβάνονται έγκαιρα και σωστά κατανεμημένοι οι εκπαιδευτικοί που απαρτίζουν και στηρίζουν καθημερινά το ωρολόγιο  πρόγραμμα των σχολείων»

Η Ιστορία συνεχίζεται με πρωταγωνιστή το Υπουργείο Παιδείας ,που συνεχώς αναβάλλει τον ορθολογισμό στον καταμερισμό των ωρών διδασκαλίας πολλών μαθημάτων και αντικειμένων διαφορετικής φύσης . 

Ανησυχητικό παράδειγμα η διατήρηση ενός αναχρονιστικού και αναξιόπιστου συστήματος ελέγχου και παρουσίασης των οργανικών θέσεων όλων των σχολικών μονάδων στην ελληνική επικράτεια, για την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση , που παρά τις τεράστιες μεταβολές που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία 15 χρόνια εμφανίζουν μια εικόνα σχολείου περασμένων δεκαετιών.

Πώς να επιτευχθεί η βέλτιστη ορθολογική κατανομή των εκπαιδευτικών σε κάθε είδους προσλήψεις (αναπληρωτών ή μόνιμων ) όταν σε κάθε 12θέσιο δημοτικό σχολείο στην χώρα, εμφανίζονται 16-17 οργανικές θέσεις ΠΕ 70, 0-1 θέσεις Φυσικής Αγωγής , 0-1 θέσεις Πληροφορικής 0-1 θέσεις Ξενόγλωσσων 0-1 θέσεις Μουσικής και φυσικά καμία θέση Θεατρολόγων και Εικαστικών ;

Είμαστε στον προηγούμενο αιώνα…

Προτεραιότητα όλων είναι η πραγματική και ακριβής αποτύπωση των οργανικών θέσεων ανά σχολείο και ανά περιφέρεια με σκοπό να προσλαμβάνονται έγκαιρα και σωστά κατανεμημένοι οι εκπαιδευτικοί που απαρτίζουν και στηρίζουν καθημερινά το ωρολόγιο  πρόγραμμα των σχολείων και εμπλουτίζουν την εξέλιξη της μάθησης πολλαπλών δεξιοτήτων και της βελτίωσης των παροχών ενός υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης στο Δημόσιο σχολείο .

* Καθηγητές Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 

Δεν υπάρχουν σχόλια: