Ανακοίνωση για την κατανομή των διορισμών Φυσικών στην Μέση Εκπαίδευση, εξέδωσε ο Σύλλογος Φυσικών Κρήτης, τονίζοντας πως για 2η συνεχόμενη χρονιά, η κατανομή δεν είναι αντάξια των περιστάσεων και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Παρά το γεγονός πως η Φυσική έχει τις περισσότερες ώρε στο ωρολόγιο πρόγραμμα σε σχέση με τα άλλα μαθήματα του κλάδου Φυσικών Επιστημών ΠΕ04 στον αριθμό των διορισμών βγαίνει τελευταία και καταϊδρωμένη.
Όπως τονίζουν, ο μειωμένος αριθμός διορισμών Φυσικών, θα οδηγήσει στο φαινόμενο η Φυσική στα σχολεία πολλές φορές να μη διδάσκεται από Φυσικούς.
Ο Σύλλογος Φυσικών Κρήτης καλεί την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να αναλογιστούν τα λάθη τους στα κριτήρια των επιλογών τους.
Αναλυτικά
Με μεγάλη μας λύπη διαπιστώνουμε ότι, για 2η συνεχή χρονιά, η κατανομή των μόνιμων διορισμών στην Μέση Εκπαίδευση, όσον αφορά την ειδικότητα των Φυσικών, δεν είναι αντάξια των περιστάσεων και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Θυμίζουμε ότι πέρυσι, μετά από δέκα και πλέον χρόνια αδιοριστίας, διορίστηκαν μόλις 87 Φυσικοί σε όλη τη χώρα, ενώ φέτος αντίστοιχα θα διοριστούν 57. Το οξύμωρο είναι ότι ενώ η Φυσική ως μάθημα έχει τις περισσότερες ώρες στο ωρολόγιο πρόγραμμα σε σχέση με τα άλλα μαθήματα του κλάδου Φυσικών Επιστημών ΠΕ04 (μιας και διδάσκεται σε κάθε τάξη του Γυμνασίου, του Γενικού Λυκείου και του Επαγγελματικού Λυκείου) στον αριθμό των διορισμών βγαίνει τελευταία και καταϊδρωμένη.
Η ανησυχία μας είναι ότι ο μειωμένος αριθμός διορισμών Φυσικών, νομοτελειακά θα οδηγήσει στο φαινόμενο η Φυσική στα σχολεία μας πολλές φορές να μη διδάσκεται από Φυσικούς. Το Υπουργείο Παιδείας, ενώ έχει εγκρίνει νέα σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα φαίνεται ότι δεν θέλει να υλοποιηθούν, αφού ούτε αλλαγές δεν έχει ανακοινώσει στα ωρολόγια προγράμματα, ούτε οι προσλήψεις σε κατάλληλο εκπαιδευτικό προσωπικό είναι αρκετές.
Επαναλαμβάνουμε για πολλοστή φορά, ότι τα νέα αναλυτικά προγράμματα απαιτούν εκπαιδευτικό προσωπικό με σπουδές στο αντίστοιχο γνωστικό αντικείμενο, ώστε να μπορέσουν να φέρουν τα προσδοκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα.
Καλούμε την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και όλους όσους εισηγούνται αυτούς τους αριθμούς ανά ειδικότητα για τις προσλήψεις να αναλογιστούν τι έχουν κάνει λάθος στα κριτήρια των επιλογών τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου