Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2020

Γράφει η Διδαγγέλου Χριστίν
Θα ήθελα να μοιραστώ ένα πρόσφατο γεγονός  που με ταρακούνησε και ως εκπαιδευτικό και ως γονέα. Η κόρη μου φέτος είναι στην ΣΤ΄ τάξη και τα Χριστούγεννα πήρε δώρο το πρώτο της κινητό μετά από δύο χρόνια αντίσταση. Ήταν βέβαια η τελευταία στην τάξη της που δεν είχε κινητό...
Χτες πήγε εκδρομή στα Μετέωρα με την τάξη της. Όταν τη ρώτησα αν θα πάρει μαζί της το κινητό, μου απάντησε κατηγορηματικά όχι, αφού απαγορεύεται(παρόλο που ξέρει ότι όλοι οι συμμαθητές της το έχουν μαζί τους σε κάθε εκδρομή). Συγκεκριμένα μου είπε ότι δεν πρόκειται να πάει κόντρα στους νόμους των δασκάλων! Ήμουν πολύ περήφανη για τη ωριμότητά της.
Όταν επέστρεψε τη ρώτησα πως τα πέρασε και με θλιμμένο ύφος μου απάντησε: "Καλά, αλλά στο λεωφορείο δεν μου μιλούσε κανένας, γιατί όλα τα παιδιά έπαιζαν με το κινητό τους!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: