Σάββατο 15 Αυγούστου 2009

Μαθητικές μαρτυρίες - 9

Την συμμαθήτρια μου, την Ελευθερία η μαμά της την εξετάζει κάθε μέρα σε όλα τα μαθήματα κατά γράμμα. Προχθές μου εξομολογήθηκε ότι εξ αιτίας αυτής της καθημερινής πίεσης έχει μισήσει μαθήματα και σχολείο. Ρόζα.
Νοέμβρης. Μετά από δύο μήνες σχολείου επιτέλους θα κάναμε εκλογές για να εκλέξουμε το πενταμελές. Μόλις μπήκε η κυρία στην τάξη της είπα :’’ Κυρία να μιλήσουμε λίγο για τα προβλήματά μας πριν τις εκλογές, έτσι θα ψηφίσουμε ;’’ ‘’Τι ξέρετε εσείς από προβλήματα τού σχολείου ;’’ μου είπε .‘’ Άντε γρήγορα γρήγορα να ψηφίσουμε γιατί ο χρόνος δε μας φτάνει ‘’ κι’ άρχισε βιαστικά να γράφει στον πίνακα τα ονόματα των υποψήφιων.
Ψηφίσαμε έτσι για χαβαλέ και βγάλαμε τη Λίτσα πρόεδρο, το μανάρι της τάξης. Έμοιαζε βλέπεις της Μενεγάκη. Αρντίτ.
Ο γυμνασιάρχης Η. Π. έβαλε τους μαθητές του γυμνασίου και μάζεψαν 800 κιλά βαμβάκι , με το πρόσχημα της εκδρομής , από το κτήμα του Δ. Λ. μέλους του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του σχολείου. Όσοι από τους μαθητές αντέδρασαν τιμωρήθηκαν . Ε
Πέρασα το πρωί από το σπίτι της Γιόλας να την πάρω να πάμε για τις εξετάσεις. Η μαμά της όμως,κατέβηκε κάτω και με δάκρυα μου είπε πως η συμμαθήτρια μου δεν θα ερχόταν μαζί μου γιατί δεν μπορούσε να κουνήσει τα πόδια της. Λετε να φταίει το άγχος που μας φορτώνουν σχολείο και γονείς ; Πανβέρα.
Πλάκωσαν οι ιδιωτικές εταιρείες και μας προσφέρουν και μας προσφέρουν δώρα , ανακύκλωση , διαγωνισμούς και διάφορες άλλες παροχές . Καλά δεν το καταλαβαίνει το υπουργείο ότι όλα αυτά είναι φτηνή διαφήμιση . Μάρθα
Η κυρία Κούτσιου στην εορτή της 25ης Μαρτίου μας κούρασε αφάνταστα μ’ ένα λόγο που κράτησε περίπου 45 λεπτά. Τα περισσότερα παιδιά χασμουριόνταν και δεν κατάλαβαν τίποτα. Έτσι γίνεται μάλιστα και σε κάθε γιορτή γι’ αυτό και τα παιδιά τις μισούν. Άν δεν υπήρχαν μάλιστα οι απουσίες κανείς δεν θα πατούσε στις τελετές αυτές. Αργύρης.
Τελικά πολλοί δάσκαλοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Χθες που είχανε απεργία, όσα μικρά παιδιά πήγαιναν σχολείο τα έδιωχναν από το σχολείο. Αν κανένα απ’ αυτά δεν είχε τους γονείς κοντά του για πες μου τι θα γινόταν μόνο του ; Που θα πήγαινε ; Χριστίνα.
Το σχολείο μου στερεί τη ζωή, γιατί και τα καλά που μου προσφέρει εντάσσονται στα πλαίσια της υποχρέωσης και του βαθμού.Φώτης.
Είμαι η Σοφία και είμαι μέλος του πενταμελούς της τάξης μου. Θέλαμε να συνεδριάσει το μαθητικό συμβούλιο της τάξης για να βρούμε τρόπο να μαζέψουμε λεφτά, για να πάμε θέατρο. Η υπεύθυνη καθηγήτρια της τάξης μας είπε ότι αυτό μπορούμε να το κάνουμε μόνο εκτός διδακτικών ωρών, μέσα στο σχολείο. Πέντε φορές προσπαθήσαμε να βρεθούμε σε διαλείμματα και τις πέντε φορές λόγω προβλημάτων και έλλειψης χρόνου – τι να σου κάνουν δέκα λεπτά – αποτέλεσμα δεν είχαμε .Δεν πειράζει καλός είναι κι ο Σεφερλής είπα απογοητευμένη και δε ξαναπάτησα το πόδι μου στο πενταμελές.
Καθημερινά τα εφτάωρα μας κουράζουν. Πρέπει να υπάρχει μια ομάδα υποχρεωτικών μαθημάτων και μια ομάδα από την οποία θα μπορούμε να επιλέγουμε, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα μας, θέατρο, μουσική ....Ο κάθε καθηγητής να έχει την δική του εξοπλισμένη αίθουσα. Βασιλική.
Η κυρία μας κάνει παρατήρηση να μη τρώμε μέσα στην τάξη. Αλλά αυτή πολλές φορές πέρσι και φέτος έφαγε μέσα στην τάξη. Να προχθές μας ήρθε στην τάξη με μια πίτσα που καταβρόχθισε κατά την διάρκεια του διαγωνίσματος . Τάσος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: