Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

Μαθητικές μαρτυρίες - 10

0 φίλος μου ο Κωστής που πάει στο γειτονικό σχολείο έκανε αναθεώρηση του γραπτού του στα Μαθηματικά γιατί έμεινε ανεξεταστέος . Στο δικό μας σχολείο κανείς δε μας είπε γι΄ αυτή την αναθεώρηση , μόνο τις υποχρεώσεις μας, μας μαθαίνουν. Δανάη .
Σήμερα ο διευθυντής , μας έδωσε μονοήμερη αποβολή γιατί μας είδε γιά δεύτερη φορά να συζητάμε μετά το σχόλασμα στο απέναντι πεζοδρόμιο του σχολείου . Δε νομίζω όμως να μπορεί να μας τιμωρεί για την συμπεριφορά μας εκτός σχολείου . Και το χειρότερο , μας υποχρέωσε να παρακολουθούμε όλα τα μαθήματα της ημέρας στα οποία μας έβαζε και απουσίες . Είπατε τίποτα για τον ορισμό του αυταρχισμού ; Κυριάκ .
Καθηγήτρια του σχολείου μας παρατηρώντας ένα συμμαθητή μας του είπε : ‘’ Μην αντιγράφεις .Την επόμενη φορά θα σε πάω στον διευθυντή και δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις εσύ το δίκιο, αφού εγώ έχω την δύναμη, εγώ έχω το κύρος, εγώ έχω το δίκιο. Παναγιώτης.
Πριν ένα μήνα συζητήσαμε για τα προβλήματα της τάξης μας, με την υπεύθυνη καθηγήτρια της τάξης μας. Της προτείναμε να επισκευαστούν οι ανεμιστήρες, να έχουμε ένα μεγάλο πίνακα για να βάζουμε τις ανακοινώσεις μας κι’ ένα ντουλαπάκι για να βάζει το πενταμελές τα έγγραφά του, μιάς και το προβλέπει ο μαθητικός κανονισμός. Όσο τα είδατε εσείς, αυτά που ζητήσαμε, τα είδαμε και μείς. Κώστας.
Σήμερα ρώτησα τον φιλόλογο γιατί μου έβαλε στο γραπτό μου 10, μιάς και μας έβαλε διαγώνισμα σε μάθημα που δε μας είχε καν παραδώσει. Απλώς μας είχε πει ‘’ Διαβάστε παρακάτω ’’. Να τι μου απάντησε : ‘’ Είσαι πολύ μικρή για να με κρίνεις ’’. Βάσια.
Στις εκλογές για το δεκαπενταμελές του σχολείου έγινε το αλαλούμ. Κατ’ αρχάς αυτές έγιναν Νοέμβριο όταν πλέον όλα είχαν ρυθμιστεί στο σχολείο μας, χωρίς την δική μας παρέμβαση. Να τώρα θυμάμαι το τραγούδι του Βασιλάκη ‘’ φοβάμαι όλ’ αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα ’’. Δεύτερον, η συνέλευση έγινε στο προαύλιο μέσα στο κρύο, όπου όλοι οι μαθητές είμαστε όρθιοι και το μόνο που μας επετράπη από τον διευθυντή ήταν να πούμε το ‘’ όνομά μας και δυο λογάκια ’’. Φυσικά από την ορθοστασία και το κρύο δεν είπαμε παρά μόνο το όνομά μας βιαστικά, για να πάμε σαν τα πρόβατα να ψηφίσουμε, στις τάξεις. Έτσι τελείωσε η δημοκρατική ’’ εποικοδομητική ’’ συνέλευσή μας που ανέδειξε τα προβλήματα του σχολείου. Σ’ εκείνη τη ψηφοφορία πάνω στο ψηφοδέλτιο ζωγράφισα μια μούντζα. Ειρήνη.
Ο δάσκαλος μας, ρεύεται, χτενίζεται και μετράει τα λεφτά του την ώρα του μαθήματος. Σωτήρης.
Φέτος για πρώτη φορά στη σχολική μου ζωή συγκλίθηκε από τον νέο διευθυντή το σχολικό συμβούλιο που απαρτίζεται από τον σύλλογο των καθηγητών, των γονιών και από το μαθητικό δεκαπενταμελές. Ο νόμος για την λειτουργία του, που ισχύει από το 1985, τόσα χρόνια, γιατί δεν εφαρμοζόταν αφήνοντας μας στην απέξω ; Κλεάνθης.
Εμείς πολλά κτιριακά προβλήματα δεν έχουμε. Μόνο που είναι λίγο σαν φυλακή. Η αυλή είναι σαν ακάλυπτος πολυκατοικίας. Οι τουαλέτες δεν έχουν φως, κατουράμε τα παπούτσια μας. Λεωνίδας.
Είμαι πρόεδρος του δεκαπενταμελούς του σχολείου μου. Προχθές συνάντησα τον πρόεδρο του συλλόγου των γονέων, τον κυρ - Κώστα.’’ Που ‘σουν τη Τρίτη Γιαννάκη ’’ μου λεει, ‘’ είχαμε σχολική επιτροπή ’’. ’’ Ποια σχολική επιτροπή, δεν ξέρω τίποτα κυρ –Κώστα ’’ του λεω. ’’ Καλά, δε σας έχουν ενημερώσει στο σχολείο γι ‘αυτό το θέμα ’’ μου απαντά.’’ Λοιπόν Γιαννάκη μού λεει η σχολική επιτροπή ρυθμίζει πολλά θέματα στο σχολείο και ο μαθητικός κανονισμός επιβάλει να συμμετέχετε σ ‘αυτήν. Φρόντισε στην επόμενη συνάντηση να είσαι εκεί ’’ . ‘’ Ρε τι γίνεται πίσω από την πλάτη μας ’’ μονολόγησα ‘’ και τι έχουμε ν’ ακούσουμε ακόμα ’’.

Δεν υπάρχουν σχόλια: