Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009

Μαθητικές μαρτυρίες -8

Ενας μαθητής ΄ήλθε στο σχολείο με μαλλιά καρφάκια . Η διευθύντρια οδήγησε τον μαθητή στις τουαλέτες των καθηγητών και τον ανάγκασε να λουστεί με σαμπουάν που είχε φέρει η ίδια . Ε
Σήμερα 13 του μηνός Δεύτερα, ο διευθυντής του σχολείου μου έδωσε ένα έγγραφο για να το δώσω στον πατέρα μου μιας και είναι πρόεδρος του συλλόγου γονέων του σχολείου. Το διάβασα στο σπίτι με τον πατέρα μου και με έκπληξη διαπίστωσα ότι ενώ έφτασε στο σχολείο την Παρασκευή, οι γονείς πληροφορήθηκαν τη Δευτέρα, για να οργανώσουν την εκδήλωση Τρίτη στο σχολείο. Δηλαδή να μη μπορέσουν να οργανώσουν τίποτα! Όπως δικαιολογημένα είπε και ο μπαμπάς. Άρτεμις.
Εγώ τα θέλω όλα από τον καθηγητή. Θέλω να μπει στην τάξη και να μου πει : Βρήκα αυτό το καλό βιβλίο ή αυτόν τον δίσκο, είδα ένα καλό θεατρικό έργο. Να μου πει, τώρα ο Σαββόπουλος με τον Παπακωνσταντίνου είναι στην Σφεντόνα. Κι αυτό παιδεία είναι. Κατερίνα.
Η μάνα του Θοδωρή ήταν μαζί του το πρωί στο σχολείο. Πριν από το κουδούνι τούπε να πάρει οπωσδήποτε άριστα στην ορθογραφία γιατί αλλιώς θα τον έδερνε. Ο Θοδωρής μου είπε μετά ότι η μαμά του τον δέρνει όταν δεν παίρνει άριστα. Έτσι κι’ εγώ στην ορθογραφία του είπα όλα τα ι για να πάρει άριστα και να μη φαει ξύλο. Βίκτορας.
Τι εφόδια και ποιό πρότυπο ν’ ακολουθήσουμε και γιατί θα πρέπει να τιμωρούμαστε για τις απουσίες μας όταν οι βουλευτές απουσιάζουν μονίμως και ατιμωριτί από τα έδρανα της βουλής ; Νεφέλη.
Ο Κρεμμύδας είναι πολύ ψαγμένος, έχει πατέρα συνδικαλιστή και ξέρει τον μαθητικό κανονισμό απ’ έξω. Στο τέλος της χρονιάς λοιπόν σ’ ένα διάλειμμα πήγε και είπε στο διευθυντή ότι πρέπει να κάνουμε απολογιστική συνέλευση .’’ Ποια απολογιστική συνέλευση, δεν ξέρω τίποτα τέτοιο ’’ του απάντησε ο κύριος Παπαδημόπουλος ’’ Κι’ όμως το άρθρο 11 του κανονισμού αυτό λεει ’’ απάντησε μπροστά μου ο Κρεμμύδας. Τη συνομιλία άκουσε η κυρία Χριστοπούλου που είπε.’’ Παιδάκια αυτό που λετε ισχύει αλλά είναι μια λεπτομέρεια, άντε πηγαίνετε στις τάξεις σας γρήγορα γιατί θ’ αργήσετε, δεν γίνονται τέτοια πράγματα’’ .Φύγαμε σα βρεγμένες γάτες ενώ ο Κρεμμύδας μονολογούσε ‘’ μα γιατί γίνονται οι νόμοι, για να μην εφαρμόζονται ; ’’ Mπρούνο.
Η κυρία Βαρίκα πρωτόρθε σήμερα στο σχολείο μας και το πρώτο που ζήτησε από μας ήταν να της καθαρίζουμε την έδρα, την καρέκλα ! Μας πέρασε φαίνεται για Φιλλιπινέζους ! Λουκάς.
Κάναμε χορωδία κι’ ένα παιδί δεν τραγουδούσε καλά, τότε η διευθύντρια του είπε :’’ Παιδάκι μου είσαι πολύ φάλτσος, μη τραγουδάς, μόνο ανοιγόκλεινε το στόμα σου ’’, ενώ θα έπρεπε να του πει : ’’Επειδή δεν τραγουδάς πολύ καλά, να τραγουδάς λίγο πιο σιγά και λίγο πιο καλά ’’. Το πρόσβαλε το παιδί μπροστά σ’ όλη τη χορωδία. Βάσια.
Γράφαμε σήμερα Αγγλικά και στα μέσα της ώρας περίπου ζήτησα διευκρινίσεις από την κυρία των Αγγλικών . Πήγε ένας επιτηρητής να την φωνάξει κι ακόμα την περιμένω . Δανάη .
Τις αποκριές ζητήσαμε από τον διευθυντή να μας παραχωρήσει την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων για να οργανώσουμε ένα πάρτι μασκέ .’’ Και τις ζημιές ποιός τις πληρώνει ;’’ Ήταν η απάντηση του και συνέχισε ‘’ Το σχολείο δεν είναι κλαμπ, το αίτημά σας απορρίπτεται.’’ Έτσι όλοι οι μαθητές βρεθήκαμε μασκαρεμένοι και ανεξέλεγκτοι στο κλάμπ ‘’ Φιλησέ με. ‘’ Χριστίνα.
Πως σε λένε με ρώτησε ο καινούργιος καθηγητής όταν πρωτομπήκε στην τάξη . Παναγιώτα του είπα . Α παληότερα είχα μιά γκόμενα που την έλεγαν κι' αυτή Παναγιώτα . Κόκκαλο εγώ . Στους γονείς μου που τους το είπα μου απάντησαν '' Κάνε υπομονή , μη τυχόν σου κατεβάσει τους βαθμούς , ένας χρόνος είναι θα περάσει '' . Σύξυλη εγώ .

Δεν υπάρχουν σχόλια: