Στο σχολείο μου, ένας καθηγητής όταν λέγαμε βλακείες μάς πέταγε στα μούτρα κατοστάρικα και μας ντρόπιαζε. Παραπονεθήκαμε στο γραφείο αλλά δεν έγινε τίποτα. Από τότε άρχισα να μη μιλάω και αργότερα σταμάτησα το σχολείο. Πήγα στο νυχτερινό. Γρηγόρης.
Mayday ! Mayday ! Χρειαζόμαστε βοήθεια .... Εχουν έρθει έξω από το σχολείο μας δέκα μάγκες από την ασφάλεια και κόβουν τις αλυσίδες ! Mayday ! Mayday ! Τώρα βλέπω κι έναν άντρα ανεβασμένο στα κάγκελα ! Όχι δεν είναι ο Superman ..... Eίναι ο διευθυντής μας ! Marie .
Κάναμε ένα διαγωνισμό στο σχολείο ποιά ομάδα μαθητών θα απαντήσει σ’ ένα ερωτηματολόγιο σχετικό με το Καλλιμάρμαρο . Όταν πήγαμε στο στάδιο το βρήκαμε κλειστό γιατί κανείς δεν είχε φροντίσει να πάρει την σχετική άδεια . Μετά άρχισε ο διαγωνισμός που έγινε μισός μιας και τα φυλλάδια με τις ερωτήσεις ήταν λιγότερα από τις ομάδες των μαθητών . Στο τέλος ενώ μας είπαν πως θα δώσουν βραβείο στην νικήτρια ομάδα ,ούτε νικήτρια είδαμε ούτε το δώρο της . Από οργάνωση πάντως και υπευθυνότητα πάμε καλά ! Ετσι άραγε θέλουν να οργανώνουμε τη ζωή μας ;Μαρσέλ .
Mαθαίνω ότι ο βουλευτής κύριος Λουλουδόπουλος λαδωνόταν από επιχειρηματίες και πλαστογραφούσε υπογραφές βουλευτών. Αν θυμάμαι καλά ήταν αυτός που πρωτοστατούσε σαν υφυπουργός του υπουργείου Παιδείας στην τελευταία ‘’ μεταρρύθμιση ‘’. Με τέτοιους ‘’πρωτοπόρους ‘’, μίζες μπορούμε να αναβαθμίσουμε , όχι εκπαίδευση.
Ωραίο πρότυπο για μας τη νεολαία. Φάνης.
Γράφαμε διαγώνισμα Ιουνίου στη Γεωγραφία με ώρα λήξης στις 12.30 . Από τις 11.30 μείναμε δύο άτομα στην τάξη και γράφαμε οπότε η επιτηρήτρια κυρία Μαναβάκη άρχισε να μας πιέζει να τελειώνουμε λέγοντας μας τι θέλετε και γράφετε τόσα πολλά , γιατί στοχεύετε να γράψετε γιά είκοσι , τα άλλα παιδιά ήδη τελείωσαν και άλλα τέτοια , με αποτέλεσμα να μας πιέσει και να με αναγκάσει να παραδώσω την κόλλα μου στις 11.45 , χωρις να μπορέσω να κάνω τον έλεγχο που ήθελα . Ρούλα .
Ρώτησα την φιλόλογό μας για την αξία των του μαθήματος των λατινικών στο σχολείο και στις πανελλαδικές εξετάσεις και αυτή μου απάντησε επι λέξει ΄΄ γιατί σε κάτι πρέπει να εξετάζεστε ΄΄ . Με έπεισε . Διομήδης .
Η κυρία Θωμοπούλου μας λεει να διαβάζουμε με ευλάβεια την Αγία Γραφή και όχι πίνοντας, τρώγοντας, η ξαπλώνοντας. Αυτή όμως έρχεται στο μάθημα και μας διδάσκει πίνοντας το καφεδάκι της. Χριστιάνα.
Οι μαθητές της Α’ Λυκείου του σχολείου μου δέχονται παρατηρήσεις για τα αφανιασμένα, μακριά μαλλιά τους, και τα ρούχα τους, γιατί υποτίθεται ότι δηλώνουν ασέβεια προς τον σχολικό χώρο. Το τι φοράνε οι μαθητές στο σχολείο είναι δική τους υπόθεση και κανενός άλλου. Όσο για τις κόσμιες συμπεριφορές που απαιτείτε, κάντε πρώτα μια αξιοπρεπή παιδεία και μετά αρχίστε να ‘’ απαιτείτε ‘’. Άννα.
Το κυλικείο μας είναι χάλια. Όχι μόνο έχει ακριβές τυρόπιτες και σάντουιτς αλλά δεν διαθέτει φρούτα και γάλα , ενώ απαγορευμένες κόκα – κόλες και αναψυκτικά πουλάει ελεύθερα, χωρίς έλεγχο. Λίτσα.
Εμένα οι καταλήψεις μου έμαθαν σημαντικά πράγματα. Εκτός του ότι υπάρχουν αιτήματα και μάλιστα σοβαρά, δεν καταλαβαίνουν οι αρμόδιοι ότι αυτό είναι το κύριο αίτημα : ότι δεν θέλουμε να κάνουμε μάθημα. Δε μας αρέσει έτσι όπως είναι. Δε μας προσφέρει τίποτα, άρα πρέπει ν’ αλλάξει. Δεν είναι σημαντικό αίτημα αυτό ; Γιώργος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου