Στον Πειραιά συννέφιασε….: Καταλήψεις, αποχές και κινητοποιήσεις έφερε το παιδομπάζωμα στα σχολεία
Σοβαρά προβλήματα έχουν προκαλέσει οι πρόσφατες αποφάσεις για συγχωνεύσεις τμημάτων σχολείων σε πολλές περιοχές στην Ελλάδα.
Σε αποχή προχώρησαν οι γονείς της Β τάξης του 20ου Δημοτικού Σχολείου Πειραιά ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την ένωση των τμημάτων της Β τάξης αφού 48 μαθητές θα φοιτούν σε δυο τμήματα.
Κινητοποίηση πραγματοποίησαν οι γονείς του 41ου Δημοτικού Σχολείου Πειραιά αφού και σε αυτό το σχολείο έγινε σύμπτυξη τμημάτων της Ε’ τάξης.
Σε κατάληψη του σχολείου προχώρησαν οι γονείς του 27ου Δημοτικού Σχολείου Πειραιά για να διαμαρτυρηθούν για τη σύμπτυξη τμημάτων της Β τάξης. Συγκεκριμένα η Β τάξη έχει 26 μαθητές και ήταν χωρισμένοι σε δυο τμήματα στην Α τάξη αφού φοιτούσαν 4 μαθητές με διαγνώσεις. Στο τέλος της περασμένης σχολικής χρονιάς η διεύθυνση ΠΕ Πειραιά έκανε δεκτή την εισήγηση του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου και εισηγήθηκε στον Περιφερειακό Διευθυντή να μοιραστούν οι μαθητές σε δυο τμήματα και στη Β δημοτικού.
Ο αναπληρωτής Περιφερειακός Διευθυντής ενέκρινε την εισήγηση της Διεύθυνσης Πειραιά. Ωστόσο, λίγες μέρες αφότου έκλεισαν τα σχολεία για τις θερινές διακοπές, ο νέος αναπληρωτής Περιφερειακός Διευθυντής, ανακάλεσε την απόφαση και έδωσε εντολή να ενωθούν τα τμήματα. Είχε μεσολαβήσει η εγκύκλιος του Γενικού Γραμματέα κ. Κατσαρού.
Οι γονείς δεν παρακολούθησαν απαθείς την υποβάθμιση του σχολείου. Προχώρησαν σε συσκέψεις με τους δασκάλους και τους άλλους γονείς της περιοχής, έστειλαν επιστολή διαμαρτυρίας στον υπουργό παιδείας, συγκέντρωσαν υπογραφές, επισκέφτηκαν βουλευτές του Πειραιά καλώντας τους να στηρίξουν το αίτημά τους, έβαλαν, μαζί με το σύλλογο εκπαιδευτικών της περιοχής, πανό στο σχολείο, συμμετείχαν στις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στο υπουργείο και στην Περιφέρεια. Βρήκαν κλειστές πόρτες και αντιμετώπισαν αλαζονικές συμπεριφορές. Δεν έσκυψαν το κεφάλι. Συνεχίζουν.
Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της οργής ήταν το τελεσίγραφο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Αττικής με το οποίο καλούσε τους Διευθυντές Εκπαίδευσης να ενημερώσουν εγγράφως «πόσο προσωπικό εξοικονομήθηκε ([άτομα και ώρες) από τη συγχώνευση από τη συγχώνευση τμημάτων στα σχολεία αρμοδιότητάς τους». Η αλαζονεία τους δεν τους επιτρέπει ούτε τα προσχήματα να κρατούν. Αλλά σύμφωνα με μια παλιά ιδέα, όποιος σπέρνει ανέμους, θερίζει θύελλες….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου