Νέα σφαγή τμημάτων κατεύθυνσης και προσανατολισμού στα ΓΕΛ
Με ανακοίνωσή της η Α' ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής (Περιστέρι) «Kυριάκος Σιδηρόπουλος» αναφέρθηκε στη συγχώνευση και το κλείσιμο τμημάτων, που έχουν προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Όπως τονίζεται, «ο Υπουργός Παιδείας δήλωσε πρόσφατα ότι «Προχωρούμε σε εξορθολογισμό τμημάτων για να πετύχουμε καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα». Τι σημαίνει η πολιτική που ονομάζεται «εξορθολογισμός»; Τουλάχιστον 1.500 τμήματα πανελλαδικά συμπτύσσονται! Για να εξοικονομήσουν εκπαιδευτικό προσωπικό, να υποβαθμίσουν το δημόσιο σχολείο και να ενισχύσουν την ιδιωτική εκπαίδευση. Με αυτόν τον τρόπο, όμως, αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών σε κάθε τμήμα. Φθάσαμε σχεδόν παντού να έχουμε κατευθύνσεις με 27 μαθητές! Εκτός από τα τεράστια προβλήματα που δημιουργούνται στα σχολεία και στους εκπαιδευτικούς, τινάζοντας τον προγραμματισμό τους στον αέρα, εκτός από το ντόμινο που θα συμπαρασύρει όλες τις τοποθετήσεις και τις υπηρεσιακές μεταβολές, εκτός από τους εκατοντάδες αναπληρωτές που θα δουν την έξοδο από την εκπαίδευση, αυτό που κυρίως καταστρατηγείται είναι το δικαίωμα στην απρόσκοπτη μόρφωση των παιδιών, που θα πρέπει ή να μετακινηθούν ή να κάνουν άλλη επιλογή σπουδών».
Η ανακοίνωση
«Ο "εξορθολογισμός"-σφαγή του Υπουργείου Παιδείας συνεχίζεται ακάθεκτος. Σειρά αυτή τη φορά, με τον αγιασμό των σχολείων, είχαν τα ολιγομελή τμήματα των ΓΕΛ. Χωρίς παιδαγωγική αιδώ, το Υπουργείο Παιδείας προχωρά στη σύμπτυξη τμημάτων προσανατολισμού και ειδικότητας στη Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Μετά το κλείσιμο τμημάτων ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ, το δημόσιο σχολείο δέχεται ένα νέο χτύπημα.
Ο Υπουργός Παιδείας δήλωσε πρόσφατα ότι «Προχωρούμε σε εξορθολογισμό τμημάτων για να πετύχουμε καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα». Τι σημαίνει η πολιτική που ονομάζεται «εξορθολογισμός»; Τουλάχιστον 1.500 τμήματα πανελλαδικά συμπτύσσονται! Για να εξοικονομήσουν εκπαιδευτικό προσωπικό, να υποβαθμίσουν το δημόσιο σχολείο και να ενισχύσουν την ιδιωτική εκπαίδευση. Με αυτόν τον τρόπο, όμως, αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών σε κάθε τμήμα. Φθάσαμε σχεδόν παντού να έχουμε κατευθύνσεις με 27 μαθητές! Εκτός από τα τεράστια προβλήματα που δημιουργούνται στα σχολεία και στους εκπαιδευτικούς, τινάζοντας τον προγραμματισμό τους στον αέρα, εκτός από το ντόμινο που θα συμπαρασύρει όλες τις τοποθετήσεις και τις υπηρεσιακές μεταβολές, εκτός από τους εκατοντάδες αναπληρωτές που θα δουν την έξοδο από την εκπαίδευση, αυτό που κυρίως καταστρατηγείται είναι το δικαίωμα στην απρόσκοπτη μόρφωση των παιδιών, που θα πρέπει ή να μετακινηθούν ή να κάνουν άλλη επιλογή σπουδών.
Συγκεκριμένα στο Περιστέρι έχουμε μετακινήσεις ολόκληρων τμημάτων σε πολλά ΓΕΛ. Ενδεικτικά: από το 3ο στο 1ο, από το 11ο στο 2ο και από το 2ο στο 11ο, από Αγίους Αναργύρους σε Περιστέρι κλπ. Εκτός από τα προφανή προβλήματα που δημιουργούνται, αυτή η πολιτική δημιουργεί και πρόσθετα τετελεσμένα για τις επόμενες χρονιές, με τελικό στόχο το κλείσιμο ολόκληρων σχολείων στους δήμους της Δυτικής Αθήνας. Γιατί ποιος γονιός θα στέλνει το παιδί του σε ΓΕΛ το οποίο δεν έχει όλες τις κατευθύνσεις και τις ομάδες προσανατολισμού; Ποιος γονιός και ποιος μαθητής ή μαθήτρια θέλει να αλλάζει σχολείο στη Β΄ ή στη Γ΄ λυκείου;
Πρέπει αμέσως να κινητοποιηθούμε εκπαιδευτικοί μαζί με γονείς και μαθητές για να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα δικαιώματά μας! Σημειώνουμε, επίσης, ότι ενώ με περισσή ευκολία κλείνει ολιγομελή τμήματα, δε συμβαίνει το αντίθετο, δηλαδή να δημιουργεί νέα τμήματα όταν ο αριθμός των εγγραφών το επιτρέπει, με τη δικαιολογία ότι δεν μπορεί να πάρει προσωπικό! Αυτός είναι ο εξορθολογισμός τους! Επίσης, περίπου τα ίδια είναι αυτονόητο ότι θα συμβούν και με τις (μη) εγκρίσεις στα ΕΠΑΛ, μετά και τις κατ΄ εξαίρεση εγγραφές που τελειώνουν την Κυριακή 15/9.
ΑΥΤΗ Η ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΟΛΟΥΣ/ΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Η εμμονή του Υπουργού να μετατρέψει την εκπαίδευση σε μια “τεράστια ψηφιακή πλατφόρμα” πρέπει να ανατραπεί!
ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΕ ΓΕΛ ΚΑΙ ΕΠΑΛ - ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΤΥΞΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ - ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ!»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου