Ιδιαίτερο καθεστώς χαρακτήρισε τη Γ’ Λυκείου η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, δίνοντας παράλληλα ποσοστά συμμετοχής των μαθητών στη δια ζώσης μάθησης , από την ημέρα επαναλειτουργίας των Γυμνασίων και Λυκείων, απαντώντας σε σχετική ερώτηση κατά τη σημερινή Συνέντευξη Τύπου.
Δημοσιογράφος: Τι θα κάνετε σε περίπτωση που ένας μεγάλος αριθμός μαθητών δημοτικού δεν έρθει στο σχολείο; Τα ποσοστά παρακολούθησης των μαθημάτων της Δευτεροβάθμιας, μετά το άνοιγμα των λυκείων και των γυμνασίων είναι χαμηλά. Χαμηλή αναμένεται να είναι και η συμμετοχή των μαθητών της Πρωτοβάθμιας, ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι ήδη οι γονείς δηλώνουν πως δεν βρίσκουν λόγο να στείλουν τα παιδιά για λίγες μόνο ημέρες στο σχολείο. Ποιος ο λόγος, λοιπόν, να ανοίξουν τα σχολεία για τους μικρούς μαθητές στην εκπνοή, ουσιαστικά, του τρέχοντος σχολικού έτους.
Δημοσιογράφος: Τι θα κάνετε σε περίπτωση που ένας μεγάλος αριθμός μαθητών δημοτικού δεν έρθει στο σχολείο; Τα ποσοστά παρακολούθησης των μαθημάτων της Δευτεροβάθμιας, μετά το άνοιγμα των λυκείων και των γυμνασίων είναι χαμηλά. Χαμηλή αναμένεται να είναι και η συμμετοχή των μαθητών της Πρωτοβάθμιας, ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι ήδη οι γονείς δηλώνουν πως δεν βρίσκουν λόγο να στείλουν τα παιδιά για λίγες μόνο ημέρες στο σχολείο. Ποιος ο λόγος, λοιπόν, να ανοίξουν τα σχολεία για τους μικρούς μαθητές στην εκπνοή, ουσιαστικά, του τρέχοντος σχολικού έτους.
Ν. Κεραμέως: Νομίζω για τους λόγους αναφέρθηκα εκτενώς, για τους λόγους για τους οποίους αποφασίστηκε ακριβώς η επαναλειτουργία και το πόσο κρίσιμο θεωρούμε τα παιδιά να επανέλθουν στον φυσικό τους χώρο στο σχολείο. Δεν υπάρχει επαναφορά στην κανονικότητα χωρίς ανοιχτά σχολεία. Τα ποσοστά παρακολούθησης στο γυμνάσιο και στις τάξεις του λυκείου, πλην Γ΄ λυκείου που είναι ένα ιδιαίτερο καθεστώς- κυμαίνονται περίπου μεταξύ 60 και 70%, κατά προσέγγιση. Αναφορικά με το καθεστώς αδειών των παιδιών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, και εκεί θα είναι πολύ συγκεκριμένες οι οδηγίες για το καθεστώς ακριβώς των αδειών και την πρόβλεψη αυτή στο πλαίσιο της επαναλειτουργίας των δομών αυτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου