Δευτέρα 25 Μαΐου 2020

Απόφαση: Επαναλειτουργούν τα Δημοτικά, Νηπιαγωγεία, τα σχολεία Ειδικής Αγωγής όλων των βαθμίδων, οι Παιδικοί και Βρεφικοί Σταθμοί. από 1η Ιουνίου

Σήμερα η εξειδίκευση των λεπτομερειών σχετικά με την επαναλειτουργία των ανωτέρω δομών.
Δημοσίευση: 25/05/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Κατόπιν ομόφωνης θετικής εισήγησης της Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων  Δημόσιας Υγείας από Λοιμογόνους Παράγοντες,  η Κυβέρνηση αποφάσισε την επαναλειτουργία  από τη Δευτέρα 1η Ιουνίου 2020:
Α. Οι εκπαιδευτικές δομές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία),
Β. Οι εκπαιδευτικές μονάδες ειδικής αγωγής όλων των βαθμίδων, καθώς και
Γ. Οι Παιδικοί και Βρεφικοί Σταθμοί.
Οι μαθητές θα πηγαίνουν στο σχολείο εκ περιτροπής , όπως στα Γυμνάσια και Λύκεια
Το διδακτικό έτος (τα μαθήματα) θα λήξει 30 Ιουνίου , αντί 15 που προβλέπει το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα.
Στη σημερινή ενημέρωση των πολιτικών συντακτών από τον υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα, στη 1 το μεσημέρι στη Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, θα συμμετάσχει η υπουργός Παιδείας   Νίκη Κεραμέως και ο υπουργός Εσωτερικώ  Τάκης Θεοδωρικάκος για περαιτέρω εξειδίκευση των λεπτομερειών σχετικά με την επαναλειτουργία των ανωτέρω δομών.
Ο Υποπτέραρχος Δημήτρης Χατζηγεωργίου, Παθολόγος-Λοιμωξιολόγος, μέλος της Επιτροπής Ειδικών Επιστημόνων του υπουργείου Υγείας στην κοινή ενημέρωση των συντακτών Υγείας,με τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων Νίκο Χαρδαλιά , δήλωσε ότι:
  • Πρώτον, ότι τα παιδιά έχουν πολύ χαμηλή πιθανότητα να νοσήσουν. Διεθνώς έχει καταγραφεί ένας πολύ ελάχιστος συνολικός αριθμός παιδιών που έχουν νοσήσει.
  • Δεύτερον, ότι οι επιπτώσεις της νόσου στα παιδιά είναι επίσης πάρα πολύ μικρές, της τάξεως του 0,01% ας πούμε.
  • Τρίτον, ότι δεν έχει ξεκαθαριστεί πλήρως, αλλά φαίνεται ότι ο ρόλος των παιδιών στη μετάδοση του ιού είναι χαμηλός, είναι μικρός.
  •  Με το άνοιγμα των σχολείων, προσπαθούμε να άρουμε και κάποιες δυσκολίες που προκύπτουν στα παιδιά και στην οικογένεια, όταν τα παιδιά δεν ακολουθούν το δρόμο της μάθησης και του σχολείου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: