Ν. Κεραμέως: Δεν καταργώ το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ γιατί πάνω από όλα μας ενδιαφέρουν οι μαθητές και η εκπαιδευτική κοινότητα
"Εμείς διαφωνήσαμε με αυτό το σύστημα για πάρα πολλούς λόγους, δυστυχώς έγινε νόμος κράτους"
Δημοσίευση: 19/07/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
«Συνολικά μελετάμε ένα νέο θεσμικό πλαίσιο για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση για το οποίο θα διαβουλευθούμε με όλους τους φορείς και θα το εισάγουμε στο δημόσιο διάλογο για μια ευρύτερη διαβούλευση μόλις αυτό ετοιμαστεί», δήλωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, σε σημερινή συνέντευξη σ”το Πρακτορείο 104,9 FM”, και υπογράμμισε:
- Πριν από μερικούς μήνες ψηφίστηκε από την απερχόμενη κυβέρνηση ένα νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
- Εμείς διαφωνήσαμε με αυτό το σύστημα για πάρα πολλούς λόγους, δυστυχώς έγινε νόμος κράτους.
- Θα μπορούσαμε να έρθουμε τώρα και να πούμε καταργούνται όλα, δεν το κάναμε και δεν το κάναμε γιατί πάνω από όλα μας ενδιαφέρουν οι μαθητές και η εκπαιδευτική κοινότητα εν συνόλω.
- Δεν μπορεί επειδή αλλάζουν οι κυβερνήσεις να επιφέρεται μια τεράστια αναστάτωση στο σύνολο του εκπαιδευτικού κόσμου.
- Γι αυτό είπαμε το εξής: είπαμε ότι θα ισχύσει το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση όπως αυτό ψηφίστηκε πριν από μερικούς μήνες, θα επιφέρουμε κάποιες βελτιωτικές κινήσεις για να διορθώσουμε στρεβλώσεις του υπάρχοντος συστήματος , θα τις ανακοινώσουμε προσεχώς.
- Κατά τα λοιπά, όμως, δεν το αλλάζουμε αμέσως το σύστημα διότι ακριβώς σεβόμαστε την αγωνία των μαθητών και την αναστάτωση που θα επέφερε μια οποιαδήποτε αλλαγή σε ένα σύστημα που έχει ψηφιστεί».
Για τους διορισμούς
Για τους διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών η υπουργός Παιδείας είπε τα εξής:
- Παραλάβαμε μια κατάσταση πάρα πολύ δύσκολη, διότι ενώ είχαν εξαγγελθεί οι προσλήψεις για 4.500 εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής και βοηθητικό προσωπικό οι διαδικασίες ήταν πάρα πολύ πίσω.
- Επισπεύσαμε ήδη αυτές τις διαδικασίες, κάναμε ήδη μια πολύ γόνιμη συνάντηση με το ΑΣΕΠ, το οποίο δρομολογεί αυτήν τη διαδικασία και θα καταβάλω κάθε προσπάθεια ούτως ώστε να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν η πρόσληψη των 4.500 εκπαιδευτικών ειδική αγωγής και βοηθητικού προσωπικού.
- `Ξεκινάμε από ειδική αγωγή για έναν συγκεκριμένο λόγο, (επειδή) αναπτύσσεται ένας ιδιαίτερος δεσμός μεταξύ του εκπαιδευτικού και του παιδιού με ειδικές δεξιότητες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου