Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Είναι τα παιδιά της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που τόσο πολύ αγάπησα.
Η μεγαλύτερη ανταμοιβή μου στα εικοσιοκτώ χρόνια ως λειτουργός της εκπαίδευσης είναι η τηλεφωνική επικοινωνία που δέχτηκα από μαθητές μου μόλις διάβασαν το όνομά μου στους απολυμένους εκπαιδευτικούς. Πραγματικό βάλσαμο το ευχαριστώ που άκουσα απ΄ αυτά τα παιδιά.
Η κυβέρνηση φρόντισε να καταστρέψει μέσα σε ένα μήνα την οικογένειά μου και πολλές άλλες Ελληνικές οικογένειες. Εξαφάνισε την Ελληνική Ραδιοφωνία και Τηλεόραση και όλους τους εργαζόμενους (αποκαλώντας τους διεφθαρμένους και ιερές αγελάδες) μέσα στους οποίους και η γυναίκα μου που για χρόνια δούλευε ως καθαρίστρια με δίμηνες συμβάσεις των 500 €. Μετά από είκοσι μέρες ο υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων αποφάσισε χωρίς ίχνος αξιολόγησης των τόσων χρόνων εργασίας να με κατακρεουργήσει. Ούτε η απόδοση δεύτερης ειδικότητας που μου δίνει οργανική θέση ούτε η απολυμένη σύζυγος ήταν γι αυτόν κοινωνικό κριτήριο. Τι κυβέρνηση έχουμε είναι πλέον φανερό.
Νοιώθω ότι είμαι μια χούφτα στάχτη, αποτυχημένος απέναντι στα παιδιά μου και στην κοινωνία.
Το μόνο που μπορώ μέσα από καρδιά μου να ευχηθώ στους κυβερνώντες, να είναι καλά και να μπορέσουν να κοιμηθούν τα βράδια.
Γιαννουλάκης Θεολόγος (ΤΕ0108, ΠΕ1836) E’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης


alfavita

Δεν υπάρχουν σχόλια: