Οι καθηγητές από τη Θεσσαλονίκη εξηγούν γιατί προβαίνουν σε κινητοποιήσεις
Επιστολή προς τους γονείς των μαθητών τους στέλνουν εκπαιδευτικοί της Θεσσαλονίκης, σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία και ο χώρος της Παιδείας, καθώς επίσης και για τις κινητοποιήσεις που σχεδιάζουν ενάντια στα νέα μέτρα της κυβέρνησης.
Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί της Γ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης στην επιστολή τους προς τους γονείς των μαθητών τους αναφέρουν:
«Αγαπητοί γονείς,
µε το κλείσιμο της προηγούμενης χρονιάς και την ολοκλήρωση των πανελληνίων εξετάσεων, όντας επιστρατευμένοι είχαμε επικοινωνήσει ξανά μαζί σας για να εκφράσουμε τις απόψεις µας και την αγωνία µας για την κατάσταση που βιώνουμε οι εκπαιδευτικοί, καθημερινά στα σχολεία.
Τα τελευταία χρόνια το σύνολο των Ελλήνων εκπαιδευτικών έχει στοχοποιηθεί εσκεμμένα από αυτούς που κυβερνούν και από τους ιδιοτελείς πρόθυμους συνεργάτες τους στα ΜΜΕ και έχει χρεωθεί ολοκληρωτικά το βάρος της απαξίωσης του σχολείου.
Η αλήθεια είναι ότι με μόνο όπλο τον “εκπαιδευτικό μας πατριωτισμό” κρατήσαμε το σχολείο όρθιο τα τρία χρόνια της κρίσης. Δώσαμε τον καλύτερο εαυτό µας στο σχολείο, στους μαθητές και στις μαθήτριές µας, κάτω από δύσκολες συνθήκες, αφιερώνοντας προς τούτο αρκετές ώρες πέρα από το ωράριο µας.
Συνεχίσαμε να οργανώνουμε εκδρομές και διδακτικές επισκέψεις συνεχίσαμε να δουλεύουμε μαζί µε τα παιδιά σας σε άπειρα προγράμματα αγωγής υγείας, πολιτιστικά και περιβαλλοντικά, πέρα ακόμη και από το σχολικό ωράριο. Γνωρίζουμε τα παιδιά σας µε τα ονόματά τους, ζούμε µε τα όνειρα και τις ανάγκες τους καθημερινά. Χαιρόμαστε µε τις επιτυχίες τους και λυπόμαστε με την βασανιστική καθημερινότητα που βιώνουν, δυστυχώς, ολοένα και περισσότερα παιδιά.
Όπως και εσείς, δεν ανεχόμαστε οι μαθητές µας να είναι οι επόμενοι άνεργοι, οι επόμενοι εργαζόμενοι σε άθλιες συνθήκες, οι επόμενοι άστεγοι και πεινασμένοι. Δεν θέλουμε οι μαθητές µας να αναγκαστούν να γίνουν μετανάστες στερώντας τη χώρα µας από τα καλύτερά της μυαλά από τους πλέον δυναμικούς πολίτες της που θα έφτιαχναν ένα καλύτερο μέλλον για όλους μας.
Όμως ότι απέμεινε όρθιο στην εκπαίδευση από την διαρκή επίθεση διαδοχικών συγκυβερνήσεων-ΕΕ-ΔΝΤ-ΕΚΤ κατεδαφίζεται με διαδικασίες εξπρές από αντιδραστικά Πολυνομοσχέδια που ψηφίστηκαν μέσα στο καλοκαίρι. Στο στόχαστρο μπήκε οριστικά η δημόσια δωρεάν παιδεία, η αποδόμησή της προωθείται με ραγδαίους ρυθμούς, η ενίσχυση των ιδιωτικών συμφερόντων γίνεται με την καταστροφή ολόκληρων κομματιών της εκπαίδευσης, όπως έγινε με τις τεχνικές ειδικότητες όπου η απόλυση των συναδέλφων μας συνοδεύεται από το πέταγμα δεκάδων χιλιάδων μαθητών έξω από το δημόσιο σχολείο.
Η καταστροφή ολοκληρώνεται με τα νέα πυκνότερα εξεταστικά πλέγματα που θα εφαρμόζονται από φέτος στο Λύκειο. Η εκπαίδευση πλέον από κοινωνικό αγαθό γίνεται ακριβό εμπόρευμα και θα σπουδάζει μόνο όποιος έχει χρήματα.
Η μέση και η λαϊκή οικογένεια και η μεγάλη πλειοψηφία της νέας γενιάς με την εφαρμογή των βάρβαρων μέτρων οδηγούνται στην απόγνωση.
Μαζί προωθούνται και τα πιο εφιαλτικά σενάρια για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Οι μαζικές απολύσεις θα οδηγήσουν στην απόλυτη εξαθλίωση τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές τους. Η λεηλασία του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα του σχολείου αποτελεί την ουσία του νομοσχεδίου που δόθηκε στη δημοσιότητα και θα ψηφιστεί στις 6/9 από την κυβέρνηση για το νέο Λύκειο και την Τεχνική Εκπαίδευση. Αξιοποιώντας ως φόβητρο την οικονομική κρίση η κυβέρνηση ρημάζει το κοινωνικό κράτος και τις κατακτήσεις του που κερδήθηκαν εδώ και 100 χρόνια με αίμα και αγώνες, υλοποιώντας προειλημμένες αντιδημοκρατικές αποφάσεις που πάρθηκαν κρυφά στα όργανα της ΕΕ.
Συνοπτικά, το νομοσχέδιο που έρχεται προβλέπει πως:
Οι μαθητές του Λυκείου θα δίνουν τέσσερις φορές πανελλαδικές εξετάσεις μέχρι να περάσουν σε κάποιο ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Οι πρώτες τρεις θα είναι από τάξη σε τάξη (από την Α' Λυκείου στη Β', από τη Β' στη Γ', στη Γ' μία για να πάρουν απολυτήριο και μία για να περάσουν στην Ανώτατη Εκπαίδευση). Ο απολυτήριος βαθμός από την Α' Λυκείου θα μετράει για την εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Τα μαθήματα στην Α' Λυκείου θα είναι 100% γενικής παιδείας, στη Β' Λυκείου θα είναι 80% γενικής παιδείας και 20% κατεύθυνσης, ενώ στη Γ' Λυκείου θα είναι 20% γενικής παιδείας και 80% κατεύθυνσης. Ο μαθητής θα μπορεί να λάβει απολυτήριο Λυκείου δίχως να είναι υποχρεωμένος να δώσει πανελλαδικές εξετάσεις.
Οι υποψήφιοι πανελλαδικών θα εξετάζονται σε 4 μαθήματα από 4 γνωστικά πεδία. Ωστόσο, κάθε ΑΕΙ θα έχει τη δυνατότητα να δίνει συντελεστή βαρύτητας σε μάθημα που θεωρεί σημαντικό. Υπάρχει κι άλλος συντελεστής που μοριοδοτεί με 1 μονάδα τον μαθητή που είχε καλύτερο αποτέλεσμα στις πανελλαδικές εξετάσεις από τους βαθμούς στις 3 τάξεις του Λυκείου.
Η βίαια μετατροπή του Λυκείου σε καθολικό εξεταστικό κέντρο οδηγεί στην περαιτέρω απαξίωση του μορφωτικού ρόλου του σχολείου και μετατρέπει τα παιδιά σε θηρευτές συντελεστών και βαθμών. Ακόμη περισσότερα φροντιστήρια, ακόμη περισσότερα έξοδα για τη λαϊκή οικογένεια που ήδη αιμορραγεί οικονομικά. Χιλιάδες παιδιά που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα θα πεταχτούν βίαια εκτός Λυκείου ή θα στραφούν στην ψευτοκατάρτιση της Τεχνικής Εκπαίδευσης. Εκεί τα πράγματα θα είναι ακόμη χειρότερα: οι μαθητές θα φοιτούν 9 μήνες, συνολικά 728 ώρες, θα δουλεύουν για 9 ευρώ τη μέρα, όσοι-ες θα επιλέξουν εκβιαζόμενοι το δρόμο των ΕΠΑΛ.
Προβλέπεται δε η δημιουργία και 4ου έτους στα ΕΠΑΛ, το οποίο βαφτίζεται προαιρετικό, αλλά στην ουσία επιβάλλουν στους μαθητές να το παρακολουθήσουν, αφού μόνο τότε θα παίρνουν πτυχίο πιστοποίησης το οποίο θα κοστίζει επιπλέον. Στη συνέχεια το “σχολείο” σε συνεργασία με τον ΟΑΕΔ θα αναζητά επιχειρήσεις για να προωθηθεί η τζάμπα εργασία με τον ειρωνικό τίτλο της “μαθητείας”. Η εμπειρία από τη “μαθητεία”, όπου έχει ήδη εφαρμοστεί (ΙΕΚ κ.ά.) επιβεβαιώνει ότι οι μαθητευόμενοι δεν επιμορφώνονται ουσιαστικά και σε βάθος στο αντικείμενο που έχουν επιλέξει, απλώς κάνουν τη “λάντζα” για άλλους, ενώ όποιος δε θα δέχεται τους απάνθρωπους, δουλοκτητικούς όρους εργασίας (μισθός 300 ευρώ μεικτά) δεν θα παίρνει το πολυπόθητο πιστοποιητικό πρακτικής άσκησης. Στο πρόγραμμα “μαθητεία για αποφοίτους των ΕΠΑΛ” που είχε εξαγγείλει το υπουργείο Παιδείας οι σκανδαλωδώς ευνοούμενοι εργοδότες απαλλάσσονταν ακόμη και από το ασφάλιστρο ενώ το υπουργείο ασφάλιζε τους μαθητευόμενους μόνο για την περίπτωση “ατυχήματος” ενώ αν ο μαθητευόμενος αποχωρούσε από τη μαθητεία πριν συμπληρωθεί ένα ελάχιστο διάστημα 2 μηνών, δεν πληρωνόταν καθόλου.
Αγαπητοί γονείς,
Ο συμπυκνωμένος χρόνος υλοποίησης των “νέων” μέτρων που έρχονται κατευθείαν “απ' τα παλιά” επιτάσσουν την κοινή οργάνωση εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών. Οι εκπαιδευτικοί δεν περισσεύουν, αντίθετα χρειάζονται πολλοί περισσότεροι, που θα έχουν μόνιμη και σταθερή δουλειά, με αξιοπρεπείς μισθούς, για να παρέχεται πολύπλευρη και ολοκληρωμένη μόρφωση στους νέους. Κανένα παιδί δεν επιτρέπεται να βγει εκτός σχολείου ή να εργάζεται κατά τη διάρκεια της σχολικής του ζωής τζάμπα για κάποιον επιχειρηματία.
Το σχολείο είναι το καταφύγιο των παιδιών. Τα παραπάνω αιτήματα πρέπει να συνδεθούν με τη διεκδίκηση ενιαίου 12χρονου, βασικού υποχρεωτικού σχολείου. Αυτό το σχολείο δεν εξορίζει από το πρόγραμμά του την τεχνική εκπαίδευση σαν “κατώτερη” που αφορά τα φτωχά κοινωνικά στρώματα, ούτε ανάγει την επιστήμη των μέσων παραγωγής σε προνόμιο των λίγων που οι πολλοί δεν μπορούν να κατανοήσουν.
Η μόρφωση είναι δικαίωμα όλων. Σε μια τέτοια κατεύθυνση οι εκπαιδευτικοί οργανώνουμε μέσα από τις Συνελεύσεις μας αποφασιστικό και ανυποχώρητο αγώνα με συγκεκριμένο αγωνιστικό πρόγραμμα, το οποίο θέλουμε να συζητήσουμε μαζί σας και να το οργανώσουμε από κοινού.
Σας προσκαλούμε να παρευρεθείτε στη συνάντηση-συζήτηση που οργανώνει η ΕΛΜΕ. Η εκδήλωση θα γίνει την Τετάρτη 4 Σεπτέμβρη στις 7 μμ στο Παλιό Πολυκλαδικό στο Στρατόπεδο Στρεμπενιώτη ή στο δημαρχείο Νεάπολης. Ο ακριβής τόπος θα προσδιοριστεί πολύ σύντομα με νέα ανακοίνωση της ΕΛΜΕ.
Γονείς και καθηγητές έχουμε κοινά προβλήματα και λέμε όχι στην ανεργία!
Στις μειώσεις των μισθών σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα
Στην υποβάθμιση της δημόσιας Υγείας
Στην υποβάθμιση του Κράτους Πρόνοιας
Στην υποβάθμιση της δωρεάν και δημόσιας Παιδείας
Λέμε όχι στον ξαφνικό θάνατο της Δημοκρατίας!
Ας ενώσουμε όλοι τις δυνάμεις μας για μόρφωση-σταθερή δουλειά με δικαιώματα- ελευθερία για όλους
Για ένα ενιαίο δημόσιο και δωρεάν σχολείο χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς, ανοιχτό στη γνώση και τη κοινωνία, που θα ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες του ελληνικού λαού, στα όνειρα της νέας γενιάς.
Για την ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ
Με εκτίμηση
Εκπαιδευτικοί Γ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης».
Πηγή: thestival.gr
Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί της Γ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης στην επιστολή τους προς τους γονείς των μαθητών τους αναφέρουν:
«Αγαπητοί γονείς,
µε το κλείσιμο της προηγούμενης χρονιάς και την ολοκλήρωση των πανελληνίων εξετάσεων, όντας επιστρατευμένοι είχαμε επικοινωνήσει ξανά μαζί σας για να εκφράσουμε τις απόψεις µας και την αγωνία µας για την κατάσταση που βιώνουμε οι εκπαιδευτικοί, καθημερινά στα σχολεία.
Τα τελευταία χρόνια το σύνολο των Ελλήνων εκπαιδευτικών έχει στοχοποιηθεί εσκεμμένα από αυτούς που κυβερνούν και από τους ιδιοτελείς πρόθυμους συνεργάτες τους στα ΜΜΕ και έχει χρεωθεί ολοκληρωτικά το βάρος της απαξίωσης του σχολείου.
Η αλήθεια είναι ότι με μόνο όπλο τον “εκπαιδευτικό μας πατριωτισμό” κρατήσαμε το σχολείο όρθιο τα τρία χρόνια της κρίσης. Δώσαμε τον καλύτερο εαυτό µας στο σχολείο, στους μαθητές και στις μαθήτριές µας, κάτω από δύσκολες συνθήκες, αφιερώνοντας προς τούτο αρκετές ώρες πέρα από το ωράριο µας.
Συνεχίσαμε να οργανώνουμε εκδρομές και διδακτικές επισκέψεις συνεχίσαμε να δουλεύουμε μαζί µε τα παιδιά σας σε άπειρα προγράμματα αγωγής υγείας, πολιτιστικά και περιβαλλοντικά, πέρα ακόμη και από το σχολικό ωράριο. Γνωρίζουμε τα παιδιά σας µε τα ονόματά τους, ζούμε µε τα όνειρα και τις ανάγκες τους καθημερινά. Χαιρόμαστε µε τις επιτυχίες τους και λυπόμαστε με την βασανιστική καθημερινότητα που βιώνουν, δυστυχώς, ολοένα και περισσότερα παιδιά.
Όπως και εσείς, δεν ανεχόμαστε οι μαθητές µας να είναι οι επόμενοι άνεργοι, οι επόμενοι εργαζόμενοι σε άθλιες συνθήκες, οι επόμενοι άστεγοι και πεινασμένοι. Δεν θέλουμε οι μαθητές µας να αναγκαστούν να γίνουν μετανάστες στερώντας τη χώρα µας από τα καλύτερά της μυαλά από τους πλέον δυναμικούς πολίτες της που θα έφτιαχναν ένα καλύτερο μέλλον για όλους μας.
Όμως ότι απέμεινε όρθιο στην εκπαίδευση από την διαρκή επίθεση διαδοχικών συγκυβερνήσεων-ΕΕ-ΔΝΤ-ΕΚΤ κατεδαφίζεται με διαδικασίες εξπρές από αντιδραστικά Πολυνομοσχέδια που ψηφίστηκαν μέσα στο καλοκαίρι. Στο στόχαστρο μπήκε οριστικά η δημόσια δωρεάν παιδεία, η αποδόμησή της προωθείται με ραγδαίους ρυθμούς, η ενίσχυση των ιδιωτικών συμφερόντων γίνεται με την καταστροφή ολόκληρων κομματιών της εκπαίδευσης, όπως έγινε με τις τεχνικές ειδικότητες όπου η απόλυση των συναδέλφων μας συνοδεύεται από το πέταγμα δεκάδων χιλιάδων μαθητών έξω από το δημόσιο σχολείο.
Η καταστροφή ολοκληρώνεται με τα νέα πυκνότερα εξεταστικά πλέγματα που θα εφαρμόζονται από φέτος στο Λύκειο. Η εκπαίδευση πλέον από κοινωνικό αγαθό γίνεται ακριβό εμπόρευμα και θα σπουδάζει μόνο όποιος έχει χρήματα.
Η μέση και η λαϊκή οικογένεια και η μεγάλη πλειοψηφία της νέας γενιάς με την εφαρμογή των βάρβαρων μέτρων οδηγούνται στην απόγνωση.
Μαζί προωθούνται και τα πιο εφιαλτικά σενάρια για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Οι μαζικές απολύσεις θα οδηγήσουν στην απόλυτη εξαθλίωση τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές τους. Η λεηλασία του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα του σχολείου αποτελεί την ουσία του νομοσχεδίου που δόθηκε στη δημοσιότητα και θα ψηφιστεί στις 6/9 από την κυβέρνηση για το νέο Λύκειο και την Τεχνική Εκπαίδευση. Αξιοποιώντας ως φόβητρο την οικονομική κρίση η κυβέρνηση ρημάζει το κοινωνικό κράτος και τις κατακτήσεις του που κερδήθηκαν εδώ και 100 χρόνια με αίμα και αγώνες, υλοποιώντας προειλημμένες αντιδημοκρατικές αποφάσεις που πάρθηκαν κρυφά στα όργανα της ΕΕ.
Συνοπτικά, το νομοσχέδιο που έρχεται προβλέπει πως:
Οι μαθητές του Λυκείου θα δίνουν τέσσερις φορές πανελλαδικές εξετάσεις μέχρι να περάσουν σε κάποιο ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Οι πρώτες τρεις θα είναι από τάξη σε τάξη (από την Α' Λυκείου στη Β', από τη Β' στη Γ', στη Γ' μία για να πάρουν απολυτήριο και μία για να περάσουν στην Ανώτατη Εκπαίδευση). Ο απολυτήριος βαθμός από την Α' Λυκείου θα μετράει για την εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Τα μαθήματα στην Α' Λυκείου θα είναι 100% γενικής παιδείας, στη Β' Λυκείου θα είναι 80% γενικής παιδείας και 20% κατεύθυνσης, ενώ στη Γ' Λυκείου θα είναι 20% γενικής παιδείας και 80% κατεύθυνσης. Ο μαθητής θα μπορεί να λάβει απολυτήριο Λυκείου δίχως να είναι υποχρεωμένος να δώσει πανελλαδικές εξετάσεις.
Οι υποψήφιοι πανελλαδικών θα εξετάζονται σε 4 μαθήματα από 4 γνωστικά πεδία. Ωστόσο, κάθε ΑΕΙ θα έχει τη δυνατότητα να δίνει συντελεστή βαρύτητας σε μάθημα που θεωρεί σημαντικό. Υπάρχει κι άλλος συντελεστής που μοριοδοτεί με 1 μονάδα τον μαθητή που είχε καλύτερο αποτέλεσμα στις πανελλαδικές εξετάσεις από τους βαθμούς στις 3 τάξεις του Λυκείου.
Η βίαια μετατροπή του Λυκείου σε καθολικό εξεταστικό κέντρο οδηγεί στην περαιτέρω απαξίωση του μορφωτικού ρόλου του σχολείου και μετατρέπει τα παιδιά σε θηρευτές συντελεστών και βαθμών. Ακόμη περισσότερα φροντιστήρια, ακόμη περισσότερα έξοδα για τη λαϊκή οικογένεια που ήδη αιμορραγεί οικονομικά. Χιλιάδες παιδιά που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα θα πεταχτούν βίαια εκτός Λυκείου ή θα στραφούν στην ψευτοκατάρτιση της Τεχνικής Εκπαίδευσης. Εκεί τα πράγματα θα είναι ακόμη χειρότερα: οι μαθητές θα φοιτούν 9 μήνες, συνολικά 728 ώρες, θα δουλεύουν για 9 ευρώ τη μέρα, όσοι-ες θα επιλέξουν εκβιαζόμενοι το δρόμο των ΕΠΑΛ.
Προβλέπεται δε η δημιουργία και 4ου έτους στα ΕΠΑΛ, το οποίο βαφτίζεται προαιρετικό, αλλά στην ουσία επιβάλλουν στους μαθητές να το παρακολουθήσουν, αφού μόνο τότε θα παίρνουν πτυχίο πιστοποίησης το οποίο θα κοστίζει επιπλέον. Στη συνέχεια το “σχολείο” σε συνεργασία με τον ΟΑΕΔ θα αναζητά επιχειρήσεις για να προωθηθεί η τζάμπα εργασία με τον ειρωνικό τίτλο της “μαθητείας”. Η εμπειρία από τη “μαθητεία”, όπου έχει ήδη εφαρμοστεί (ΙΕΚ κ.ά.) επιβεβαιώνει ότι οι μαθητευόμενοι δεν επιμορφώνονται ουσιαστικά και σε βάθος στο αντικείμενο που έχουν επιλέξει, απλώς κάνουν τη “λάντζα” για άλλους, ενώ όποιος δε θα δέχεται τους απάνθρωπους, δουλοκτητικούς όρους εργασίας (μισθός 300 ευρώ μεικτά) δεν θα παίρνει το πολυπόθητο πιστοποιητικό πρακτικής άσκησης. Στο πρόγραμμα “μαθητεία για αποφοίτους των ΕΠΑΛ” που είχε εξαγγείλει το υπουργείο Παιδείας οι σκανδαλωδώς ευνοούμενοι εργοδότες απαλλάσσονταν ακόμη και από το ασφάλιστρο ενώ το υπουργείο ασφάλιζε τους μαθητευόμενους μόνο για την περίπτωση “ατυχήματος” ενώ αν ο μαθητευόμενος αποχωρούσε από τη μαθητεία πριν συμπληρωθεί ένα ελάχιστο διάστημα 2 μηνών, δεν πληρωνόταν καθόλου.
Αγαπητοί γονείς,
Ο συμπυκνωμένος χρόνος υλοποίησης των “νέων” μέτρων που έρχονται κατευθείαν “απ' τα παλιά” επιτάσσουν την κοινή οργάνωση εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών. Οι εκπαιδευτικοί δεν περισσεύουν, αντίθετα χρειάζονται πολλοί περισσότεροι, που θα έχουν μόνιμη και σταθερή δουλειά, με αξιοπρεπείς μισθούς, για να παρέχεται πολύπλευρη και ολοκληρωμένη μόρφωση στους νέους. Κανένα παιδί δεν επιτρέπεται να βγει εκτός σχολείου ή να εργάζεται κατά τη διάρκεια της σχολικής του ζωής τζάμπα για κάποιον επιχειρηματία.
Το σχολείο είναι το καταφύγιο των παιδιών. Τα παραπάνω αιτήματα πρέπει να συνδεθούν με τη διεκδίκηση ενιαίου 12χρονου, βασικού υποχρεωτικού σχολείου. Αυτό το σχολείο δεν εξορίζει από το πρόγραμμά του την τεχνική εκπαίδευση σαν “κατώτερη” που αφορά τα φτωχά κοινωνικά στρώματα, ούτε ανάγει την επιστήμη των μέσων παραγωγής σε προνόμιο των λίγων που οι πολλοί δεν μπορούν να κατανοήσουν.
Η μόρφωση είναι δικαίωμα όλων. Σε μια τέτοια κατεύθυνση οι εκπαιδευτικοί οργανώνουμε μέσα από τις Συνελεύσεις μας αποφασιστικό και ανυποχώρητο αγώνα με συγκεκριμένο αγωνιστικό πρόγραμμα, το οποίο θέλουμε να συζητήσουμε μαζί σας και να το οργανώσουμε από κοινού.
Σας προσκαλούμε να παρευρεθείτε στη συνάντηση-συζήτηση που οργανώνει η ΕΛΜΕ. Η εκδήλωση θα γίνει την Τετάρτη 4 Σεπτέμβρη στις 7 μμ στο Παλιό Πολυκλαδικό στο Στρατόπεδο Στρεμπενιώτη ή στο δημαρχείο Νεάπολης. Ο ακριβής τόπος θα προσδιοριστεί πολύ σύντομα με νέα ανακοίνωση της ΕΛΜΕ.
Γονείς και καθηγητές έχουμε κοινά προβλήματα και λέμε όχι στην ανεργία!
Στις μειώσεις των μισθών σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα
Στην υποβάθμιση της δημόσιας Υγείας
Στην υποβάθμιση του Κράτους Πρόνοιας
Στην υποβάθμιση της δωρεάν και δημόσιας Παιδείας
Λέμε όχι στον ξαφνικό θάνατο της Δημοκρατίας!
Ας ενώσουμε όλοι τις δυνάμεις μας για μόρφωση-σταθερή δουλειά με δικαιώματα- ελευθερία για όλους
Για ένα ενιαίο δημόσιο και δωρεάν σχολείο χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς, ανοιχτό στη γνώση και τη κοινωνία, που θα ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες του ελληνικού λαού, στα όνειρα της νέας γενιάς.
Για την ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ
Με εκτίμηση
Εκπαιδευτικοί Γ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης».
Πηγή: thestival.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου