Η χώρα αυτή δεν πάει με τα καλά της. Ενώ έχουμε έντονο πρόβλημα νεανικής βίας, κάνουμε ο,τι μπορούμε για να το ...μεγαλώσουμε!
Δεν εξηγείται με λογικό τρόπο το ξέσπασμα αυταρχικότητας και κρατικής απρονοησίας που εκδηλώθηκε χτες στην Καλαμάτα προκαλώντας έντονη αγανάκτηση όχι μόνο στους μαθητές αλλά ιδίως στους γονείς τους, όταν όχι ένας και δύο, αλλά 13 αστυνομικοί εισέβαλαν σε ΕΠΑΛ της πόλης κι άρχισαν να κυνηγάνε μαθητές που έκαναν κατάληψη!
Οι υπόλοιποι μαθητές που είχαν παραμείνει εκτός σχολείου άρχισαν τότε να γιουχάρουν τους αστυνομικούς και κατόπιν αρνήθηκαν να μπουν για μάθημα, σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Τι κατάφερε λοιπόν η αστυνομία προσπαθώντας να τρομοκρατήσει τους καταληψίες μαθητές; Να εισπράξει απαξίωση και γιούχα και να κάνει ακόμα περισσότερους να αντιδρούν...
Επιπλέον, με μια σκληρή ανακοίνωση, οι γονείς των μαθητών της πόλης επισημαίνουν ότι δεν είναι δυνατόν η απάντηση στις λάθος επιλογές ανηλίκων να είναι η ωμή καταστολή, η τρομοκράτηση και η είσοδος στα σχολεία αστυνομικών και εισαγγελέων, ενώ αναρωτιώνται που είναι ο εισαγγελέας κι η αστυνομία όταν τα παιδιά τους κινδυνεύουν από επικίνδυνα κτηριακά προβλήματα, αντιμετωπίζουν κενά σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό και φοιτούν σε ένα σχολείο με έλλειψη αιθουσών, όπου μέχρι και τα αποδυτήρια έχτισαν για να τα κάνουν αίθουσες, ενώ επείγει ο ουσιαστικός αντισεισμικός του έλεγχος.
Θα τους απαντήσει η αστυνομία ή έστω το Υπουργείο Παιδείας για αυτά;
Ολη η ανακοίνωση της Ενωσης Γονέων Καλαμάτας
«Είμαι γάιδαρος τεντυ-μπόυς» αλά 2024…..
Άλλο ένα περιστατικό τρομοκράτησης ενάντια σε μαθητές σημειώθηκε χτες το πρωί στα ΕΠΑΛ της πόλης μας, όπου 13 (!) αστυνομικοί κλήθηκαν να σπάσουν την κατάληψη, στην οποία είχε προχωρήσει μία μερίδα μαθητών. Κάποιοι μάλιστα από αυτούς μπήκαν στο χώρο του σχολείου και κυνήγησαν όσους ήταν μέσα, με τους υπόλοιπους μαθητές απ’ έξω να γιουχάρουν, να διαμαρτύρονται και να αρνούνται να μπουν για μάθημα ως ένδειξη διαμαρτυρίας.
Η κατάληψη ενδεχομένως να πραγματοποιήθηκε με λάθος όρους, χωρίς δημοκρατικές διαδικασίες και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας των μαθητών. Αλλά είναι δυνατόν η απάντηση σε αυτές τις λάθος επιλογές ανηλίκων να είναι η ωμή καταστολή, η τρομοκράτηση και η είσοδος στα σχολεία αστυνομικών και εισαγγελέων;;; Έτσι θα προσπαθήσουμε να φέρουμε τα παιδιά κοντά μας; Άραγε γιατί αντιδρούν έτσι; Γιατί τους απωθεί το σχολείο; Ποια είναι η καθημερινότητα που βιώνει ο κάθε μαθητής είτε στα ΕΠΑΛ, είτε στο γενικό Λύκειο, είτε στο δημοτικό;
Ας μιλήσουμε, επιτέλους, για το δάσος:
Το υπουργείο μιλάει για φόβο φθορών και βανδαλισμών.
Αναφερόμαστε σε ένα σχολείο με πάρα πολλά και επικίνδυνα κτηριακά προβλήματα (ενδεικτικά επισυνάπτουμε φωτογραφίες από την κεντρική σκάλα που τραβήχτηκε πριν το καλοκαίρι, ελπίζοντας να έχει επιλυθεί το ζήτημα),
ένα σχολείο που η κατασκευή ασανσέρ χρόνιζε απαράδεκτα και συνεχίζει να έχει προβλήματα,
ένα σχολείο, όπου πρόσφατα καταργήθηκαν 4 ειδικότητες, αναγκάζοντας τους μαθητές ή να σταματήσουν ή να αλλάξουν ειδικότητα ή να μεταφερθούν ακόμα και σε άλλο νομό, για να συνεχίσουν,
ένα σχολείο με σημαντικά κενά σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό,
ένα σχολείο με έλλειψη αιθουσών, όπου μέχρι και τα αποδυτήρια τα έχτισαν, για να τα κάνουν αίθουσες, ενώ επείγει ο ουσιαστικός αντισεισμικός του έλεγχος.
Άραγε για όλα τα παραπάνω γιατί δεν παρεμβαίνει εισαγγελέας;;;
Κι ας μη μιλήσουμε για τα γενικότερα: για τη ζωή λάστιχο των παιδιών μας, για το περιεχόμενο του σχολείου, για τις δικές μας δυσκολίες να ανταπεξέλθουμε στην καθημερινότητα και τα άγχη που βιώνουν μαζί με εμάς και τα παιδιά μας στο σπίτι.
Θεωρούμε, λοιπόν, απαράδεκτη και καταγγέλλουμε την ωμή καταστολή. Θα είμαστε πλάι στους μαθητές να τους δείχνουμε τον σωστό, δημοκρατικό τρόπο λήψης αποφάσεων, με συνεργασία και όχι με βία.
Τα παιδιά που αντιδρούν δεν είναι «τεντυμπόϋδες» και «αλήτες». Αγανακτισμένα παιδιά είναι που δεν τους χωράει αυτό το άδικο εκπαιδευτικό σύστημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου