Αγανάκτηση εκφράζουν οι γονείς των μαθητών για την διαχρονική ολιγωρία του κράτους σε ο,τι αφορά στην τοποθέτηση Ψυχολόγων σε κάθε σχολείο.
Η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ) σε κοινή ανακοίνωση που εξέδωσε με την Ομοσπονδία Γονέων Αττικής με αφορμή την αυτοκτονία του 14χρονου στον Κολωνό, τονίζει πόσο σημαντική είναι η τοποθέτηση ψυχολόγων στις σχολικές μονάδες σε μόνιμη βάση.
«Η ύπαρξη ψυχολόγου σε κάθε σχολείο μπορεί να διαδραματίσει κομβικό ρόλο στη διαχείριση θεμάτων ψυχικών διαταραχών, ψυχικής υγείας, καθώς και θεμάτων σχολικής βίας και σχολικού εκφοβισμού» σημειώνουν οι γονείς και καλούν το ΥΠΑΙΘ να φροντίσει άμεσα για την τοποθέτηση ενός/μιας ψυχολόγου σε κάθε σχολική μονάδα σε μόνιμη βάση.
Η ανακοίνωση των γονέων
Σε βαθύτατη θλίψη βύθισε γονείς και μαθητές η αυτοκτονία 14χρονου στον Κολωνό. Οι αρχές, εξετάζουν ως αιτία που ώθησε τον 14χρονο μαθητή στον Κολωνό να βάλει τέλος στη ζωή του, το σχολικό εκφοβισμό. Μαρτυρίες φίλων του αναφέρουν πως ήταν θύμα bulling από άλλους συμμαθητές του. Το ίδιο φαίνεται πως συνέβη και την περασμένη Παρασκευή, λίγες ώρες πριν βρεθεί από την μητέρα του απαγχονισμένος, στο σπίτι του.
Γονείς παιδιών που φοιτούν στο ίδιο σχολείο, κάνουν λόγο για αδιαφορία της σχολικής διεύθυνσης στα περιστατικά βίας, ενώ ο διευθυντής του σχολείου του κλήθηκε να καταθέσει.
Το θλιβερό αυτό γεγονός μας υπενθυμίζει πόσο σημαντική είναι η τοποθέτηση ψυχολόγων στις σχολικές μονάδες σε μόνιμη βάση. Η ύπαρξη ψυχολόγου σε κάθε σχολείο μπορεί να διαδραματίσει κομβικό ρόλο στη διαχείριση θεμάτων ψυχικών διαταραχών, ψυχικής υγείας, καθώς και θεμάτων σχολικής βίας και σχολικού εκφοβισμού.
Σήμερα, όμως, ακόμα και στις σχολικές μονάδες που υπάρχει ψυχολόγος, το πρόγραμμά τους μοιράζεται σε πέντε σχολεία κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, δηλαδή ένα σχολείο ανά ημέρα. Επιπρόσθετα, οι ψυχολόγοι που τοποθετούνται στις σχολικές μονάδες αλλάζουν κάθε χρόνο, μη επιτρέποντας να υπάρχει η αναγκαία συνέχεια στο έργο τους.
Όχι άλλα νεκρά παιδιά. Απαιτούμε την τοποθέτηση ενός/μιας ψυχολόγου σε κάθε σχολική μονάδα σε μόνιμη βάση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου