Κυριακή 20 Μαρτίου 2022

 

Βρισκόμαστε στα μέσα Μαρτίου και οι 25 μαθητές και μαθήτριες με μαθησιακές δυσκολίες του 46ου Γυμνασίου Αθηνών ακόμα περιμένουν το διορισμό φιλολόγων και μαθηματικού ειδικής αγωγής για τη λειτουργία των τμημάτων ένταξης.
Για να λειτουργήσουν τα τμήματα ένταξης του σχολείου μας είναι απαραίτητοι δυο φιλόλογοι και δυο μαθηματικοί ειδικής αγωγής πλήρους ωραρίου. Το Νοέμβριο καλύφθηκε η μια μόνο θέση μαθηματικού. Συνολικά από τις αρχές της σχολικής χρονιάς έχουν συσσωρευτεί εκατοντάδες χαμένες ώρες στα τμήματα ένταξης, με αποτέλεσμα οι μαθητές που έχουν τις μεγαλύτερες μαθησιακές ανάγκες και έχουν υποστεί τις σοβαρότερες ψυχοσυναισθηματικές επιπτώσεις από την  τηλεκπαίδευση να έχουν αποκλειστεί εντελώς από την εξατομικευμένη μαθησιακή υποστήριξη που τους παρέχεται στα τμήματα ένταξης. 

Τα παραπάνω καταγγέλλει ο Σύλλογος Γονέων του 46ου Γυμνασίου Αθηνών με επιστολή του στο Υπουργείο Παιδείας


Η Επιστολή του Συλλόγου Γονέων 46ου Γυμνασίου Αθηνών


    ΠΡΟΣ:
κα Νίκη Κεραμέως, Υπουργό Παιδείας
minister@minedu.gov.gr
κ. Αλέξανδρο Κόπτση, ΓΓ Α/θμιας, Β/θμιας Εκπαίδευσης & ΕΑΕ
gengram.abe@minedu.gov.gr

    ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
κ.Λεωνίδα Μάντζο, Διευθυντή της Δ.Δ.Ε. Α’ Αθήνας 
mail@dide-a-ath.att.sch.gr
κ. Πέτρο Βαγιωνή, Αν. Διευθυντή Δ.Δ.Ε. Α’ Αθήνας
mail@dide-a-ath.att.sch.gr
κα. Βασιλική Κρίθαρη, Δ/ντρια 46ου Γυμνασίου Αθηνών
46gymath@sch.gr 


Θέμα: Καμία μέριμνα για τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες του 46ου Γυμνασίου Αθηνών

Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Αξιότιμε κ. Γενικέ
Βρισκόμαστε στα μέσα Μαρτίου και οι 25 μαθητές και μαθήτριες με μαθησιακές δυσκολίες  του 46ου Γυμνασίου Αθηνών ακόμα περιμένουν το διορισμό φιλολόγων και μαθηματικού ειδικής αγωγής για τη λειτουργία των τμημάτων ένταξης.
Για να λειτουργήσουν τα τμήματα ένταξης του σχολείου μας είναι απαραίτητοι δυο φιλόλογοι και δυο μαθηματικοί ειδικής αγωγής πλήρους ωραρίου. Το Νοέμβριο καλύφθηκε η μια μόνο θέση μαθηματικού. Συνολικά από τις αρχές της σχολικής χρονιάς έχουν συσσωρευτεί εκατοντάδες χαμένες ώρες στα τμήματα ένταξης, με αποτέλεσμα οι μαθητές που έχουν τις μεγαλύτερες μαθησιακές ανάγκες και έχουν υποστεί τις σοβαρότερες ψυχοσυναισθηματικές επιπτώσεις από την  τηλεκπαίδευση να έχουν αποκλειστεί εντελώς από την εξατομικευμένη μαθησιακή υποστήριξη που τους παρέχεται στα τμήματα ένταξης. 
Δεδομένου ότι το 46ο Γυμνάσιο Αθηνών είναι το μοναδικό Γυμνάσιο στην περιοχή του Κέντρου της Αθήνας (Εξάρχεια, Γκύζη, Κολωνάκι) που έχει τμήμα ένταξης μας κάνει να αναρωτιόμαστε για ποιο λόγο αυτά τα παιδιά δεν είναι στις προτεραιότητες του Υπουργείου Παιδείας; 
Πότε σκοπεύει το Υπουργείο Παιδείας να καλύψει τα κενά στην ειδική αγωγή; 
Για ποιο λόγο η πολιτεία εντείνει τις ανισότητες στις σχολικές κοινότητες αφήνοντας πίσω τα παιδιά που έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη; 
Παρακαλούμε για τις δικές σας άμεσες ενέργειες
Με εκτίμηση
Το Διοικητικό Συμβούλιο του
Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του 46ου Γυμνασίου Αθηνών

Δεν υπάρχουν σχόλια: