Εκπαίδευση
Τα δικά τους ρομπότ δημιούργησαν 300 μαθήτριες και μαθητές στο 6ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής του Πειραματικού Γυμνασίου του ΠΑΜΑΚ
0
Στο πλαίσιο του 6ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ρομποτικής του Πειραματικού Γυμνασίου του ΠΑΜΑΚ
Με τον άνθρωπο και το περιβάλλον στο επίκεντρο, περίπου 300 μαθήτριες και μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου από διάφορες περιοχές της Βόρειας Ελλάδας, δημιούργησαν και προγραμμάτισαν χτες, μέσα σε λίγες ώρες, τα δικά τους ρομποτικά συστήματα και σύνολα, από το ρομποτικό μπαστούνι για μη βλέποντα παιδιά μέχρι τις αυτόματες σκάλες για άτομα με αναπηρία, που μετατρέπονται αυτόματα σε ράμπα, και από τους "έξυπνους" ενεργειακά αυτόνομους κάδους απορριμμάτων μέχρι τις εφαρμογές "έξυπνου" νοσοκομείου.
Τα παιδιά, που είχαν στη διάθεσή τους τέσσερις ώρες για να δημιουργήσουν και να προγραμματίσουν τη ρομποτική τους δημιουργία, χωρίς προπονητές, συμμετείχαν στο 6ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής στη Θεσσαλονίκη, που διοργανώθηκε χτες από το Πειραματικό Γυμνάσιο του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (ΠΑΜΑΚ), την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας, τους συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕΚΕΣ της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δ. Θεσσαλονίκης και τον Δήμο Νεάπολης – Συκεών, σε συνεργασία με τους καθηγητές του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), Χαρίτωνα Πολάτογλου και του ΠΑΜΑΚ, Βασίλειο Δαγδιλέλη και το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας NOESIS. Στο φεστιβάλ συμμετείχαν και τα παιδιά του ειδικού σχολείου Κιλκίς (ΕΕΕΕΚ) και του νηπιαγωγείου Νεοχωρούδας.
Στο φεστιβάλ παραβρέθηκαν η γενική γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας, Αναστασία Γκίκα, ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας, Αλέξανδρος Κόπσης, ο διευθυντής του ΝΟΕΣΙΣ, Θανάσης Κοντονικολάου και εκ μέρους του δημάρχου Νεάπολης – Συκεών, Σίμου Δανιηλίδη, ο αντιδήμαρχος Παιδείας, Μιχάλης Βουλγαρίδης οι οποίοι και απεύθυναν χαιρετισμό. Η διευθύντρια του Πειραματικού Γυμνασίου του ΠΑΜΑΚ, Ελένη Μούζουρα, ευχαρίστησε τους 150 εθελόντριες και εθελοντές και τους χορηγούς για τη συμβολή τους στην επιτυχία της διοργάνωσης. Ακολούθησε η απονομή αναμνηστικών και επαίνων σε όλες τις ομάδες που έλαβαν μέρος στο εκθεσιακό μέρος, με δημιουργίες που αφορούσαν ενδιαφέρουσες και καινοτόμες ιδέες για την προστασία του περιβάλλοντος, τη διευκόλυνση της ζωής ανθρώπων με αναπηρίες, τη διάσωση ναυαγών.
Τα παιδιά . Ακολούθησε η επίδειξη του έργου τους στην κριτική επιτροπή η οποία τους έθεσε ερωτήσεις, μπροστά στο κοινό, με συνολικό χρόνο τα πέντε λεπτά για παρουσίαση και απάντηση στις ερωτήσεις. Σε όλες τις ομάδες απονεμήθηκαν αναμνηστικά και έπαινοι για τα σχολεία τους, καθώς -σύμφωνα με τους διοργανωτές ο στόχος είναι η παροχή ευκαιριών για αυτενέργεια και δημιουργία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου