Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019


«Το Παγκάκι της Φιλίας» έκανε την εμφάνιση του και στο 16ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου με σκοπό « να μην μένει κανένα παιδί μόνο του στο διάλειμμα».
Οι δασκάλες της Α’ και Β τάξης , Άννα Μπουρλή και Αθηνά Διώτη, ενημέρωσαν προχθές , 16 Δεκεμβρίου 2019 , τα παιδιά για «το παγκάκι της φιλίας» τα οποία έδειξαν ενθουσιασμένα με την ιδέα.
Το Παγκάκι της Φιλίας είναι ένα σημείο συνάντησης
– Για όποιο παιδί νιώθει μόνο & θα ήθελε να γνωρίσει νέους φίλους
– Για όποιο παιδί θα ήθελε να βοηθήσει έναν συμμαθητή του που δεν έχει φίλους.
– Για όποιο παιδί θέλει να συζητήσει με τον συμμαθητή του και να λύσουν μία διαφωνία.
Ελπίζουμε σύντομα να το δούμε και σε άλλα ελληνικά σχολεία.

 

Στην Ελλάδα το “παγκάκι φιλίας” έχει υλοποιηθεί σε λίγα σχολεία ενώ στο Αγρίνιο και στην Αιτωλοακαρνανία το 16ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου είναι το πρώτο που το υλοποιεί και το 11ο δημόσιο σχολείο πανελλαδικά.
To «Παγκάκι της φιλίας» αρχικά ξεκίνησε από την Γερμανία και σταδιακά η χρήση του επεκτάθηκε και σε άλλες χώρες όταν το 2013, ο 10χρονος μαθητής Christian Bucks το πρόσεξε στο φυλλάδιο ενός σχολείου στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας στο οποίο σκεφτόταν η οικογένειά του να μετακομίσει.
Στο Παγκάκι αυτό μπορούσε να καθίσει όποιο παιδί αισθανόταν μόνο στο διάλειμμα δίνοντας έτσι σήμα στα άλλα παιδιά να το καλέσουν να παίξει μαζί τους.
Στον Christian άρεσε πολύ αυτή η ιδέα και, όταν η οικογένεια του έμεινε τελικά στις ΗΠΑ, πρότεινε στον διευθυντή του σχολείου του να βάλουν και στο δικό τους σχολείο ένα «παγκάκι της φιλίας.
Οι δυο τους έπιασαν αμέσως δουλειά για να εγκαταστήσουν ένα τέτοιο παγκάκι στο προαύλιο δίνοντας το παράδειγμα σε άλλα περίπου 2000 σχολεία, των Ηνωμένων Πολιτειών, να ακολουθήσουν την εξαιρετική αυτή ιδέα. Η δράση αυτή ενέπνευσε σχολεία σε όλο τον κόσμο με αποτέλεσμα να έχει υλοποιηθεί σε χώρες όπως ο Καναδάς, η Ιρλανδία, η Ιταλία, η Ρωσία, η Ισπανία, η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία, η Νορβηγία και η υλοποίηση της συνεχώς να διαδίδεται σε πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο
ΠΗΓΗ: agriniopress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: