Παρασκευή 31 Μαΐου 2019

Κανενα παιδι δεν πρεπει να ''μενει''την ιδια ταξη. Ειναι ανεπιτρεπτο παιδαγωγικα, κοινωνικα, ψυχολογικα και πολιτισμικα μαθητες/τριες που αποτυγχανουν σε ορισμενα μαθηματα, να ειναι αναγκασμενα να τα  παρακολουθουν εξ αρχης μαζι με αυτα που ηδη επετυχαν βαθμο προαγωγης!! Οσο ''προοδευτικοτερα''  κι αν εντιμετωπιζονται οι αποτυχοντες μαθητες ειναι αδικο να παρακολουθουν μαθηματα στα οποια ''περασαν ''επιτυχως .Βεβαια την κυρια ευθυνη αυτης της ''αποτυχιας'' φερει το ιδιο το σχολειο που οφειλει να αφησει τα παιδια να παακολουθησουν τα μαθηματα της επομενης ταξης. Μπορει αυτο, να τους δωσει τη δυνατοτητα να επανεξατστουν τα μαθηματα που απετυχαν, την επομενη χρονια, οπως γινεται καλλιστα και με τους φοιτητες/τριες η τους αποτυχοντες της τριτης ταξης γυμνασιου. Το μετρο, του να μενει μαθητρια/της στασιμος ειναι αναχρονιστικο στιγματιζει ευαισθητες ψυχες και απογοητευει νεαρα ατομα που εχουν ικανοτητες΄, αλλα ειχαν μια ασχημε χρονια. Η τιμωρητικη αυτη διαταξη πρεπει ν αλλαξει οχι χθες αλλα πριν πολλα  πολλα χρονια. Οι σοφοι του υπουργειου αντι να εξαγγελουν ''μεταρρυθμισεις ''ας λυσουν βασικα προβληματα που βασανιζουν και αδικουν τη νεολαια μας, τωρα!

διογενης

Δεν υπάρχουν σχόλια: