Από 1-5% περισσότερες θέσεις στα Πανεπιστήμια για τους αποφοίτους των ΕΠΑΛ
Δημοσίευση: 06/02/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Με το Σχέδιο Νόμου για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής το ποσοστό των θέσεων στα Πανεπιστήμια που θα καλύπτονται από αποφοίτους των ΕΠΑΛ αυξάνεται από 1% σε 5%.
Αυτό τόνισε ο υφυπουργός Παιδείας Δ. Μπαξεβανάκης, κατά την επίσκεψή του στο 2ο Γυμνάσιο και το ΕΠΑΛ Παραλίας, στην Πάτρα, συνοδευόμενος από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας Κωνσταντίνο Γιαννόπουλο και τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας Γεώργιο Αφράτη.
Υπογράμμισε, ακόμη, τη μεγάλη βαρύτητα που δίνει το υπουργείο Παιδείας στην εργασιακή προοπτική των αποφοίτων των ΕΠΑΛ και στην ομαλή και ασφαλή είσοδό τους στην αγορά εργασίας.
Ο κ. υφυπουργός επισήμανε την σημασία του νέου θεσμού «Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας», στο οποίο συμμετείχαν κατά το προηγούμενο σχολικό έτος ήδη 1200 απόφοιτοι, ενώ την τρέχουσα σχολική χρονιά ο αριθμός των αποφοίτων έχει ξεπεράσει τις 3.000.
Πρόκειται, σημείωσε ο κ. Μπαξεβανάκης, για ένα πρόγραμμα που συνδυάζει εκπαίδευση στο χώρο εργασίας είτε του δημοσίου είτε του ιδιωτικού τομέα αλλά και στο σχολείο, με αμοιβή και πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα και οδηγεί σε αναγνωρισμένο επαγγελματικό δίπλωμα επιπέδου 5 του Εθνικού και του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων.
Γίνεται μια συνεχής προσπάθεια να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά η ανεργία των νέων, συμπλήρωσε ο υφυπουργός Παιδείας, προσθέτοντας, ότι «στόχος μας είναι η σύζευξη της επαγγελματικής εκπαίδευσης με την απασχόληση και η στήριξη των αποφοίτων μετά την απόκτηση του πτυχίου τους».
Ο κ. Μπαξεβανάκης αναφέρθηκε και στο πρόγραμμα «Μια νέα αρχή για τα ΕΠΑΛ», που υλοποιείται πιλοτικά φέτος σε 9 σχολεία και προβλέπεται η γενίκευσή του από το επόμενο σχολικό έτος, με στόχο την ολόπλευρη στήριξη των μαθητών των ΕΠΑΛ.
Τέλος, ο κ. Μπαξεβανάκης υπογράμμισε τη μεγάλη προσπάθεια του υπουργείου Παιδείας, ώστε η Επαγγελματική Εκπαίδευση να καταστεί, από λύση ανάγκης, ισότιμη εκπαιδευτική επιλογή για τους μαθητές και τις μαθήτριες, ανάλογα με τα κλίσεις και τα ενδιαφέροντα τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου