Το θέμα της εκπαίδευσης των παιδιών με νοητική υστέρηση απασχολεί τόσο τους γονείς όσο και τους εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής. Στην ενότητα που ακολουθεί παρουσιάζονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών με νοητική υστέρηση. Επίσης, γίνεται αναφορά στους τρόπους ανάπτυξης της αναγνωστικής τους ικανότητας και φωνολογικής ενημερότητας. Τέλος, προβάλλονται οι εναλλακτικές μέθοδοι εκμάθησης σε παιδιά με νοητική υστέρηση.
Λέξεις κλειδιά: εκπαιδευτικές ανάγκες-αναγνωστική ικανότητα-φωνολογική ενημερότητα-μέθοδοι εκμάθησης.
Λέξεις κλειδιά: εκπαιδευτικές ανάγκες-αναγνωστική ικανότητα-φωνολογική ενημερότητα-μέθοδοι εκμάθησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου