Συνάντηση ΟΛΤΕΕ με τον υποψήφιο Βουλευτή κ.Αμανατίδη
Για ταυτότητα απόψεων ανάμεσα σε ΣΥΡΙΖΑ και ΟΛΤΕΕ έκανε λόγο ο υποψήφιος Βουλευτής Α Θεσσαλονίκης κ. Αμανατίδης, στα πλαίσια συνάντησης με την ΟΛΤΕΕ, όσον αφορά την κατάργηση των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης του Υπουργείου Παιδείας και της «Μαθητείας» τους.
Επίσης ο κ. Αμανατίδης δήλωσε ότι οι καταργημένες ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ. – ΕΠΑ.Σ. θα ξαναλειτουργήσουν στο ΕΠΑ.Λ. με προσθήκη και αντίστοιχων Ομάδων Προσανατολισμού και ότι οι σε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικοί θα γυρίσουν όλοι στα ΕΠΑ.Λ. εφόσον το επιθυμούν.
Σύμφωνα με τον κ. Αμανατίδη πρωταρχικός στόχος είναι να λειτουργήσουν άμεσα τα ΕΠΑ.Λ. με πληρότητα σε εκπαιδευτικό προσωπικό και υλικοτεχνικές υποδομές, λαμβάνοντας και πρακτικά μέτρα για την ανθρωπιστική κρίση που βιώνουν οι μαθητές τους (δεκατιανό, κλπ).
«Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και η υλοποίησή του, θα γίνει με ανοικτή συζήτηση, διαβούλευση και με σύμφωνη γνώμη ΟΛΩΝ των εμπλεκομένων, Εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων. Φυσικά, στη διαβούλευση αυτή θα συμμετάσχει και η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.» δήλωσε ο υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ ενώ ανέφερε ότι το «Ενιαίο Λύκειο Θεωρίας και Πράξης» δεν έχει μορφοποιηθεί στις λεπτομέρειες του μέχρι σήμερα και ότι η πρόταση της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. που παρουσιάστηκε είναι ενδιαφέρουσα και τεκμηριωμένη.
Στο μεταβατικό στάδιο μέχρι την υλοποίηση του «Ενιαίου Λυκείου Θεωρίας και Πράξης», προβλέπεται μια και μόνη δομή επαγγελματικής εκπαίδευσης μετά το γυμνάσιο (το Λύκειο της Τ.Ε.Ε.) και την παράλληλη κατάργηση όλων των δομών κατάρτισης μετά το γυμνάσιο που δημιούργησε ο Ν. 4186/13 (των Σ.Ε.Κ.).
Για τη συνάντηση που είχε η ΟΛΤΕΕ με τον κ. Αμανατίδη προχώρησε στο ακόλουθο δελτίο τύπου:
Την Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015, ο Υποψήφιος Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης κ. Γιάννης Αμανατίδης, δέχθηκε στα γραφεία του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. που εκπροσωπήθηκε από τον Πρόεδρο κ. Σταμάτη Σταματιάδη, το Γενικό Γραμματέα κ. Δημήτρη Αμπόνη, και τον Οργανωτικό Γραμματέα κ. Μιλτιάδη Θεολόγου. Στη συνάντηση παραβρέθηκαν επίσης οι Πρόεδροι των Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης κ.κ. Αλέξανδρος Σαχπεκίδης και Λάζαρος Πετρόπουλος αντίστοιχα, εκ των οποίων ο δεύτερος είναι και εκπαιδευτικός σε Διαθεσιμότητα.
Ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. ευχαρίστησε τον κ. Αμανατίδη για τις ξεκάθαρες θέσεις που πήρε ο ίδιος και ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. για την κατάργηση του καθεστώτος της διαθεσιμότητας, την επαναφορά ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε Διαθεσιμότητα στις θέσεις τους πίσω στα σχολειά μας (ακόμη και αυτών που εξαιρέθηκαν και μετατάχθηκαν σε διοικητικές θέσεις) και για την επαναλειτουργία όλων των Τομέων και Ειδικοτήτων της Ανώτερης Β’ βάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ε.).
Τόνισε ωστόσο, τις δομικές ανακολουθίες που εντοπίζει η Ομοσπονδία στις δεσμεύσεις που ανέλαβε ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Συγκεκριμένα, δημιουργείται έντονη (και εύλογη) ανησυχία των συναδέλφων που υπηρετούν στα σχολεία μας με τις προγραμματικές θέσεις του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. για «αναβάθμιση» του Λυκείου σε «…ενιαία αυτόνομη και υποχρεωτική μορφωτική βαθμίδα, ως Ενιαίο Λύκειο Θεωρίας και Πράξης», «…με ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ της σημερινής διασπασμένης δομής (Γενικό Λύκειο-Επαγγελματικό Λύκειο-ΣΕΚ)…» και «… καθιέρωσης δικτύου δημόσιας μεταλυκειακής τεχνικής–επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ως βασικό συστατικό στοιχείο της δημόσιας εκπαίδευσης. Στο δίκτυο αυτό θα ενταχθούν τα σημερινά ΙΕΚ.»
Η πολύπαθη Τ.Ε.Ε. έχει εξαντληθεί από της ολέθριες «αναβαθμίσεις» της, με κορυφαία την …«αναβάθμισή» της από τον κ. Αρβανιτόπουλο, που την ξαπόστειλε στην Κατάρτιση. Πόσο διαφέρουν οι προγραμματικές θέσεις του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. από αυτήν την ακραία νεοφιλελεύθερη πολιτική; Το αποτέλεσμα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ΙΔΙΟ, αλλά με διαφορετική («αριστερή») τεκμηρίωση !!
Η Β’ βάθμια Τ.Ε.Ε. και εξοβελίζεται ΟΛΟΚΛΗΡΗ (… «αναβαθμιζόμενη» πάντα…) στη (δημόσια και δωρεάν) μεταλυκειακή «Εκπαιδευσο-Κατάρτιση» !
Στη συνέχεια, ο Γ.Γ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. παρουσίασε και παρέδωσε στον κ. Αμανατίδη την ολοκληρωμένη και πλήρως διαρθρωμένη Πρόταση της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. για το Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο.
Στο Γενικό Λύκειο (Κατεύθυνσης «Θεωρητικών» Πεδίων) φοιτούν οι μαθητές που προσανατολίζονται σε κατευθύνσεις Ανθρωπιστικών, Νομικών, Παιδαγωγικών, Μαθηματικών, Φυσικών και Χημικών πεδίων, τα οποία διδάσκονται σε ανώτατο επίπεδο ΜΟΝΟ στα Πανεπιστήμια.
Στο ΤΕ.Λ. (Κατεύθυνσης «Εφαρμοσμένων» Πεδίων) φοιτούν οι μαθητές που προσανατολίζονται σε κατευθύνσεις εφαρμοσμένων πεδίων, τα οποία διαρθρώνονται στην παραγωγική διαδικασία σε αλληλοεξαρτώμενα επαγγέλματα που απαιτούν μόρφωση διαφορετικών επιπέδων (Πανεπιστήμια, Τ.Ε.Ι., Β΄βάθμια). Είναι απολύτως κρίσιμο να καθίσουν «στο ίδιο θρανίο» (μέχρι τη Β΄τάξη Λυκείου) οι μελλοντικοί συνεργάτες, οι «επιστήμονες» με τους «τεχνολόγους», «τεχνικούς» και «τεχνίτες». Και όλοι αυτοί, μέσα στο εκπαιδευτικό περιβάλλον «σχολείου» και όχι σε εξω-εκπαιδευτικές δομές στείρας «Κατάρτισης».
Η πρακτική άσκηση των πτυχιούχων (στο 4ο έτος) και η σύνδεση με τη αγορά εργασίας αποτελούν πάγιο αίτημά μας. Η «Μαθητεία» για ανήλικους μαθητές και οι Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.) είναι απαράδεκτες στα πλαίσια του Υπουργείου Παιδείας. Σχολές μαθητείας μπορούν να λειτουργούν (όπως λειτουργούσαν ανέκαθεν) στο Υπουργείο Εργασίας, στο μέγεθος και την έκταση που υποστηρίζει το παραγωγικό μοντέλο της χώρας. Θεωρούμε όμως απαράδεκτη και εγκληματική την μαζική «εξαγωγή» ανειδίκευτων «μαθητευομένων» παιδιών σε επιχειρήσεις της Γερμανίας.
Η «Κατάρτιση» και η «Δια Βίου Μάθηση» είναι αποδεκτές μόνο για ενήλικες.
Τέλος, τόνισε ότι ΠΟΥΘΕΝΑ παγκοσμίως δεν έχει εφαρμοστεί εκπαιδευτικό σύστημα «Ενιαίας» Λυκειακής βαθμίδας. Αντίθετα, ΟΛΑ τα εκπαιδευτικά συστήματα βασίζονται σε δύο πυλώνες, με τον πυλώνα της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης να κατέχει εξέχουσα θέση!
Ο κ. Αμανατίδης άκουσε προσεκτικά τις τοποθετήσεις μας και δήλωσε ότι:
1. Υπάρχει ταυτότητα απόψεων ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. για την κατάργηση των Σ.Ε.Κ. του Υ.ΠΑΙ.Θ. και της «Μαθητείας» τους.
2. Οι καταργημένες ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ. – ΕΠΑ.Σ. θα ξαναλειτουργήσουν στο ΕΠΑ.Λ. με προσθήκη και αντίστοιχων Ομάδων Προσανατολισμού.
3. Οι σε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικοί θα γυρίσουν όλοι στα ΕΠΑ.Λ. εφόσον το επιθυμούν.
4. Πρωταρχικός στόχος είναι να λειτουργήσουν άμεσα τα ΕΠΑ.Λ. με πληρότητα σε εκπαιδευτικό προσωπικό και υλικοτεχνικές υποδομές, λαμβάνοντας και πρακτικά μέτρα για την ανθρωπιστική κρίση που βιώνουν οι μαθητές τους (δεκατιανό, κλπ).
5. Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και η υλοποίησή του, θα γίνει με ανοικτή συζήτηση, διαβούλευση και με σύμφωνη γνώμη ΟΛΩΝ των εμπλεκομένων, Εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων. Φυσικά, στη διαβούλευση αυτή θα συμμετάσχει και η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
6. Το «Ενιαίο Λύκειο Θεωρίας και Πράξης» δεν έχει μορφοποιηθεί στις λεπτομέρειες του μέχρι σήμερα. Η πρόταση της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. που παρουσιάστηκε είναι ενδιαφέρουσα και τεκμηριωμένη.
7. Στο μεταβατικό στάδιο μέχρι την υλοποίηση του «Ενιαίου Λυκείου Θεωρίας και Πράξης», προβλέπεται μια και μόνη δομή επαγγελματικής εκπαίδευσης μετά το γυμνάσιο (το Λύκειο της Τ.Ε.Ε.) και την παράλληλη κατάργηση όλων των δομών κατάρτισης μετά το γυμνάσιο που δημιούργησε ο Ν. 4186/13 (των Σ.Ε.Κ.).
Επίσης ο κ. Αμανατίδης δήλωσε ότι οι καταργημένες ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ. – ΕΠΑ.Σ. θα ξαναλειτουργήσουν στο ΕΠΑ.Λ. με προσθήκη και αντίστοιχων Ομάδων Προσανατολισμού και ότι οι σε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικοί θα γυρίσουν όλοι στα ΕΠΑ.Λ. εφόσον το επιθυμούν.
Σύμφωνα με τον κ. Αμανατίδη πρωταρχικός στόχος είναι να λειτουργήσουν άμεσα τα ΕΠΑ.Λ. με πληρότητα σε εκπαιδευτικό προσωπικό και υλικοτεχνικές υποδομές, λαμβάνοντας και πρακτικά μέτρα για την ανθρωπιστική κρίση που βιώνουν οι μαθητές τους (δεκατιανό, κλπ).
«Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και η υλοποίησή του, θα γίνει με ανοικτή συζήτηση, διαβούλευση και με σύμφωνη γνώμη ΟΛΩΝ των εμπλεκομένων, Εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων. Φυσικά, στη διαβούλευση αυτή θα συμμετάσχει και η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.» δήλωσε ο υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ ενώ ανέφερε ότι το «Ενιαίο Λύκειο Θεωρίας και Πράξης» δεν έχει μορφοποιηθεί στις λεπτομέρειες του μέχρι σήμερα και ότι η πρόταση της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. που παρουσιάστηκε είναι ενδιαφέρουσα και τεκμηριωμένη.
Στο μεταβατικό στάδιο μέχρι την υλοποίηση του «Ενιαίου Λυκείου Θεωρίας και Πράξης», προβλέπεται μια και μόνη δομή επαγγελματικής εκπαίδευσης μετά το γυμνάσιο (το Λύκειο της Τ.Ε.Ε.) και την παράλληλη κατάργηση όλων των δομών κατάρτισης μετά το γυμνάσιο που δημιούργησε ο Ν. 4186/13 (των Σ.Ε.Κ.).
Για τη συνάντηση που είχε η ΟΛΤΕΕ με τον κ. Αμανατίδη προχώρησε στο ακόλουθο δελτίο τύπου:
Την Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015, ο Υποψήφιος Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης κ. Γιάννης Αμανατίδης, δέχθηκε στα γραφεία του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. που εκπροσωπήθηκε από τον Πρόεδρο κ. Σταμάτη Σταματιάδη, το Γενικό Γραμματέα κ. Δημήτρη Αμπόνη, και τον Οργανωτικό Γραμματέα κ. Μιλτιάδη Θεολόγου. Στη συνάντηση παραβρέθηκαν επίσης οι Πρόεδροι των Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης κ.κ. Αλέξανδρος Σαχπεκίδης και Λάζαρος Πετρόπουλος αντίστοιχα, εκ των οποίων ο δεύτερος είναι και εκπαιδευτικός σε Διαθεσιμότητα.
Ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. ευχαρίστησε τον κ. Αμανατίδη για τις ξεκάθαρες θέσεις που πήρε ο ίδιος και ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. για την κατάργηση του καθεστώτος της διαθεσιμότητας, την επαναφορά ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε Διαθεσιμότητα στις θέσεις τους πίσω στα σχολειά μας (ακόμη και αυτών που εξαιρέθηκαν και μετατάχθηκαν σε διοικητικές θέσεις) και για την επαναλειτουργία όλων των Τομέων και Ειδικοτήτων της Ανώτερης Β’ βάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ε.).
Τόνισε ωστόσο, τις δομικές ανακολουθίες που εντοπίζει η Ομοσπονδία στις δεσμεύσεις που ανέλαβε ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Συγκεκριμένα, δημιουργείται έντονη (και εύλογη) ανησυχία των συναδέλφων που υπηρετούν στα σχολεία μας με τις προγραμματικές θέσεις του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. για «αναβάθμιση» του Λυκείου σε «…ενιαία αυτόνομη και υποχρεωτική μορφωτική βαθμίδα, ως Ενιαίο Λύκειο Θεωρίας και Πράξης», «…με ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ της σημερινής διασπασμένης δομής (Γενικό Λύκειο-Επαγγελματικό Λύκειο-ΣΕΚ)…» και «… καθιέρωσης δικτύου δημόσιας μεταλυκειακής τεχνικής–επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ως βασικό συστατικό στοιχείο της δημόσιας εκπαίδευσης. Στο δίκτυο αυτό θα ενταχθούν τα σημερινά ΙΕΚ.»
Η πολύπαθη Τ.Ε.Ε. έχει εξαντληθεί από της ολέθριες «αναβαθμίσεις» της, με κορυφαία την …«αναβάθμισή» της από τον κ. Αρβανιτόπουλο, που την ξαπόστειλε στην Κατάρτιση. Πόσο διαφέρουν οι προγραμματικές θέσεις του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. από αυτήν την ακραία νεοφιλελεύθερη πολιτική; Το αποτέλεσμα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ΙΔΙΟ, αλλά με διαφορετική («αριστερή») τεκμηρίωση !!
Η Β’ βάθμια Τ.Ε.Ε. και εξοβελίζεται ΟΛΟΚΛΗΡΗ (… «αναβαθμιζόμενη» πάντα…) στη (δημόσια και δωρεάν) μεταλυκειακή «Εκπαιδευσο-Κατάρτιση» !
Στη συνέχεια, ο Γ.Γ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. παρουσίασε και παρέδωσε στον κ. Αμανατίδη την ολοκληρωμένη και πλήρως διαρθρωμένη Πρόταση της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. για το Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο.
Στο Γενικό Λύκειο (Κατεύθυνσης «Θεωρητικών» Πεδίων) φοιτούν οι μαθητές που προσανατολίζονται σε κατευθύνσεις Ανθρωπιστικών, Νομικών, Παιδαγωγικών, Μαθηματικών, Φυσικών και Χημικών πεδίων, τα οποία διδάσκονται σε ανώτατο επίπεδο ΜΟΝΟ στα Πανεπιστήμια.
Στο ΤΕ.Λ. (Κατεύθυνσης «Εφαρμοσμένων» Πεδίων) φοιτούν οι μαθητές που προσανατολίζονται σε κατευθύνσεις εφαρμοσμένων πεδίων, τα οποία διαρθρώνονται στην παραγωγική διαδικασία σε αλληλοεξαρτώμενα επαγγέλματα που απαιτούν μόρφωση διαφορετικών επιπέδων (Πανεπιστήμια, Τ.Ε.Ι., Β΄βάθμια). Είναι απολύτως κρίσιμο να καθίσουν «στο ίδιο θρανίο» (μέχρι τη Β΄τάξη Λυκείου) οι μελλοντικοί συνεργάτες, οι «επιστήμονες» με τους «τεχνολόγους», «τεχνικούς» και «τεχνίτες». Και όλοι αυτοί, μέσα στο εκπαιδευτικό περιβάλλον «σχολείου» και όχι σε εξω-εκπαιδευτικές δομές στείρας «Κατάρτισης».
Η πρακτική άσκηση των πτυχιούχων (στο 4ο έτος) και η σύνδεση με τη αγορά εργασίας αποτελούν πάγιο αίτημά μας. Η «Μαθητεία» για ανήλικους μαθητές και οι Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.) είναι απαράδεκτες στα πλαίσια του Υπουργείου Παιδείας. Σχολές μαθητείας μπορούν να λειτουργούν (όπως λειτουργούσαν ανέκαθεν) στο Υπουργείο Εργασίας, στο μέγεθος και την έκταση που υποστηρίζει το παραγωγικό μοντέλο της χώρας. Θεωρούμε όμως απαράδεκτη και εγκληματική την μαζική «εξαγωγή» ανειδίκευτων «μαθητευομένων» παιδιών σε επιχειρήσεις της Γερμανίας.
Η «Κατάρτιση» και η «Δια Βίου Μάθηση» είναι αποδεκτές μόνο για ενήλικες.
Τέλος, τόνισε ότι ΠΟΥΘΕΝΑ παγκοσμίως δεν έχει εφαρμοστεί εκπαιδευτικό σύστημα «Ενιαίας» Λυκειακής βαθμίδας. Αντίθετα, ΟΛΑ τα εκπαιδευτικά συστήματα βασίζονται σε δύο πυλώνες, με τον πυλώνα της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης να κατέχει εξέχουσα θέση!
Ο κ. Αμανατίδης άκουσε προσεκτικά τις τοποθετήσεις μας και δήλωσε ότι:
1. Υπάρχει ταυτότητα απόψεων ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. για την κατάργηση των Σ.Ε.Κ. του Υ.ΠΑΙ.Θ. και της «Μαθητείας» τους.
2. Οι καταργημένες ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ. – ΕΠΑ.Σ. θα ξαναλειτουργήσουν στο ΕΠΑ.Λ. με προσθήκη και αντίστοιχων Ομάδων Προσανατολισμού.
3. Οι σε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικοί θα γυρίσουν όλοι στα ΕΠΑ.Λ. εφόσον το επιθυμούν.
4. Πρωταρχικός στόχος είναι να λειτουργήσουν άμεσα τα ΕΠΑ.Λ. με πληρότητα σε εκπαιδευτικό προσωπικό και υλικοτεχνικές υποδομές, λαμβάνοντας και πρακτικά μέτρα για την ανθρωπιστική κρίση που βιώνουν οι μαθητές τους (δεκατιανό, κλπ).
5. Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και η υλοποίησή του, θα γίνει με ανοικτή συζήτηση, διαβούλευση και με σύμφωνη γνώμη ΟΛΩΝ των εμπλεκομένων, Εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων. Φυσικά, στη διαβούλευση αυτή θα συμμετάσχει και η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
6. Το «Ενιαίο Λύκειο Θεωρίας και Πράξης» δεν έχει μορφοποιηθεί στις λεπτομέρειες του μέχρι σήμερα. Η πρόταση της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. που παρουσιάστηκε είναι ενδιαφέρουσα και τεκμηριωμένη.
7. Στο μεταβατικό στάδιο μέχρι την υλοποίηση του «Ενιαίου Λυκείου Θεωρίας και Πράξης», προβλέπεται μια και μόνη δομή επαγγελματικής εκπαίδευσης μετά το γυμνάσιο (το Λύκειο της Τ.Ε.Ε.) και την παράλληλη κατάργηση όλων των δομών κατάρτισης μετά το γυμνάσιο που δημιούργησε ο Ν. 4186/13 (των Σ.Ε.Κ.).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου