Ο Υπουργός Παιδείας επιθυμεί να "καρατομήσει" το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας και μάλιστα χωρίς καμία αιδώ δεδομένου οτι το θεωρεί ήσσονος σημασίας. Επί τούτου:
1) Με βάση ποια κριτήρια ένα μάθημα θεωρείται ήσσονος σημασίας; Η σημασία του κρίνεται από την παιδαγωγική λειτουργία του μαθήματος ή από τη δύναμη των συνδικαλιστικών οργάνων των εκάστοτε διδασκόντων και της επιρροής τους στο Υπουργείο; Διότι αν ισχυει το πρώτο, πράγμα που καλόπιστα θέλω πιστεύω ότι θεωρεί και ο κύριος Υπουργος, καλό θα ήταν να του εξηγηθεί οτι τα εφοδια που προσφέρει το μάθημα στα παιδιά και η αγωγή που παρέχει σε θέματα προσωπικής υγιεινής, διατροφής, περιβαλλοντικής και καταναλωτικής συνείδησης κλπ, δεν μπορεί να αναπληρωθουν από κανένα άλλο μάθημα.
2) Να μας εξηγήσει ο κύριος Υπουργός με βάση ποιες προτάσεις οδηγείται σε αυτήν την απόφαση. Σε ποιες εισηγησεις στηρίχτηκε, με ποιους φορείς συνομίλησε και ιδιαιτερα να απαντήσει αν έλαβε υπόψη του τη γνώμη των διδασκόντων του μαθήματος και των μελών ΔΕΠ του Τμήματος Οικιακής Οικονομίας στο Χαροκοπειο Πανεπιστήμιο.
3) Ας εξηγήσει στις εκατοντάδες των εκπαιδευτικών, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, πού θα απασχοληθούν μετά την κατ'ουσίαν κατάργηση του εργασιακού τους αντικειμένου και μάλιστα σε εποχές βαθυτατης κρίσης και ανεργίας.
4) Φαντάζομαι ότι αν πραγματοποιήσει τις βλέψεις του θα καταργήσει και το αντίστοιχο Τμήμα στο Χαροκοπειο Πανεπιστήμιο, βασικός σκοπός του οποίου είναι η προετοιμασία εκπαιδευτικών του μαθήματος, καθόσον η εκπαίδευση είναι η βασική πηγή αποκατάστασης των αποφοίτων. Στην περίπτωση αυτή ας εξηγήσει και στους εκατονταδες ενεργούς φοιτητές και τις οικογένειές τους, ιδίως σε όσους κατάγονται από την επαρχία, γιατί μοχθουσαν τόσα χρόνια και στερούνταν οικονομικά για να σπουδάσουν τα παιδιά τους.
1) Με βάση ποια κριτήρια ένα μάθημα θεωρείται ήσσονος σημασίας; Η σημασία του κρίνεται από την παιδαγωγική λειτουργία του μαθήματος ή από τη δύναμη των συνδικαλιστικών οργάνων των εκάστοτε διδασκόντων και της επιρροής τους στο Υπουργείο; Διότι αν ισχυει το πρώτο, πράγμα που καλόπιστα θέλω πιστεύω ότι θεωρεί και ο κύριος Υπουργος, καλό θα ήταν να του εξηγηθεί οτι τα εφοδια που προσφέρει το μάθημα στα παιδιά και η αγωγή που παρέχει σε θέματα προσωπικής υγιεινής, διατροφής, περιβαλλοντικής και καταναλωτικής συνείδησης κλπ, δεν μπορεί να αναπληρωθουν από κανένα άλλο μάθημα.
2) Να μας εξηγήσει ο κύριος Υπουργός με βάση ποιες προτάσεις οδηγείται σε αυτήν την απόφαση. Σε ποιες εισηγησεις στηρίχτηκε, με ποιους φορείς συνομίλησε και ιδιαιτερα να απαντήσει αν έλαβε υπόψη του τη γνώμη των διδασκόντων του μαθήματος και των μελών ΔΕΠ του Τμήματος Οικιακής Οικονομίας στο Χαροκοπειο Πανεπιστήμιο.
3) Ας εξηγήσει στις εκατοντάδες των εκπαιδευτικών, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, πού θα απασχοληθούν μετά την κατ'ουσίαν κατάργηση του εργασιακού τους αντικειμένου και μάλιστα σε εποχές βαθυτατης κρίσης και ανεργίας.
4) Φαντάζομαι ότι αν πραγματοποιήσει τις βλέψεις του θα καταργήσει και το αντίστοιχο Τμήμα στο Χαροκοπειο Πανεπιστήμιο, βασικός σκοπός του οποίου είναι η προετοιμασία εκπαιδευτικών του μαθήματος, καθόσον η εκπαίδευση είναι η βασική πηγή αποκατάστασης των αποφοίτων. Στην περίπτωση αυτή ας εξηγήσει και στους εκατονταδες ενεργούς φοιτητές και τις οικογένειές τους, ιδίως σε όσους κατάγονται από την επαρχία, γιατί μοχθουσαν τόσα χρόνια και στερούνταν οικονομικά για να σπουδάσουν τα παιδιά τους.
Ο σύλλογος αποφοίτων του Τμήματος Οικιακής Οικονομίας έχει αποδείξει τόσα χρόνια ότι μπορεί να δίνει αγώνες και να τους κερδίζει. Θα μας βρείτε απέναντι.
.Οι μαθητες/τριες εχουν αναγκη για ποιοτικοτερη καλλιεργεια στα ζητηματα διατροφης, υγιεινης, καταναλωσης και περιβαλλοντος.Προσπαθηστε να αναβαθμισετε αυτο το μαθημα-αλλαζοντας του μαλιστα και ονομα- και ετσι να διεκδικησετε τη διατηρηση του αλλα και την αυξηση ωρων διδασκαλιας του.
διογενης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου