Ξεχάστε όσα ξέρατε: Ριζικές αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στα Γυμνάσια της χώρας! Διαβάστε αναλυτικά...
Μεγάλες είναι οι αλλαγές που έρχονται στον χώρο της Παιδείας από τον Σεπτέμβριο, με τα νέα για τους μαθητές να είναι ευχάριστα.
Στα σχέδια, λοιπόν, του υπουργείου Παιδείας είναι η μείωση των διδακτικών ωρών ανά εβδομάδα από 35 που είναι σήμερα, σε 32, με το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών να είναι ένα από τα σίγουρα μαθήματα που θα «χάσουν» μία ώρα.
Την ίδια ώρα το υπουργείο θα προχωρήσει, μετά από σχετική συνεννόηση με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) σε μείωση της ύλης των μαθημάτων, αλλά και στη μείωση των μαθημάτων που θα εξετάζονται κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Ειδικότερα, φαίνεται ότι το υπουργείο προσανατολίζεται στον διαχωρισμό των μαθημάτων σε κύρια και δευτερεύοντα, με τα δευτερεύοντα να μην εξετάζονται καθόλου. Το ποια μαθήματα θα θεωρηθούν κύρια και ποια δευτερεύοντα, θα συναποφασιστεί με το ΙΕΠ.
Συγκεκριμένα, το υπουργείο επικεντρώνεται στις εξής αλλαγές:
• Χωρισμό του σχολικού έτους σε δύο τετράμηνα, αντί τρία τρίμηνα, με στόχο την αποτελεσματικότερη διαχείριση του διδακτικού χρόνου.
• Αύξηση του χρόνου που θα διατίθεται για τη διδασκαλία (λήξη των μαθημάτων στο τέλος Μαΐου).
• Περιορισμό των μαθημάτων τα οποία θα εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις του Ιουνίου.
• Παιδαγωγικά ενδεδειγμένη και συμβατή με τις φυσικές αντοχές των μαθητών/τριών αυτής της ηλικίας ελάφρυνση του εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος κατά τρεις ώρες.
• Πιλοτική εφαρμογή (σε συγκεκριμένο αριθμό γυμνασίων) της περιγραφικής αξιολόγησης, η οποία θα συνοδεύει την αριθμητική.
• Εξορθολογισμό της διδακτέας ύλης .
• Λελογισμένη διεύρυνση των δεύτερων αναθέσεων ορισμένων κλάδων.
Στα σχέδια, λοιπόν, του υπουργείου Παιδείας είναι η μείωση των διδακτικών ωρών ανά εβδομάδα από 35 που είναι σήμερα, σε 32, με το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών να είναι ένα από τα σίγουρα μαθήματα που θα «χάσουν» μία ώρα.
Την ίδια ώρα το υπουργείο θα προχωρήσει, μετά από σχετική συνεννόηση με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) σε μείωση της ύλης των μαθημάτων, αλλά και στη μείωση των μαθημάτων που θα εξετάζονται κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Ειδικότερα, φαίνεται ότι το υπουργείο προσανατολίζεται στον διαχωρισμό των μαθημάτων σε κύρια και δευτερεύοντα, με τα δευτερεύοντα να μην εξετάζονται καθόλου. Το ποια μαθήματα θα θεωρηθούν κύρια και ποια δευτερεύοντα, θα συναποφασιστεί με το ΙΕΠ.
Συγκεκριμένα, το υπουργείο επικεντρώνεται στις εξής αλλαγές:
• Χωρισμό του σχολικού έτους σε δύο τετράμηνα, αντί τρία τρίμηνα, με στόχο την αποτελεσματικότερη διαχείριση του διδακτικού χρόνου.
• Αύξηση του χρόνου που θα διατίθεται για τη διδασκαλία (λήξη των μαθημάτων στο τέλος Μαΐου).
• Περιορισμό των μαθημάτων τα οποία θα εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις του Ιουνίου.
• Παιδαγωγικά ενδεδειγμένη και συμβατή με τις φυσικές αντοχές των μαθητών/τριών αυτής της ηλικίας ελάφρυνση του εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος κατά τρεις ώρες.
• Πιλοτική εφαρμογή (σε συγκεκριμένο αριθμό γυμνασίων) της περιγραφικής αξιολόγησης, η οποία θα συνοδεύει την αριθμητική.
• Εξορθολογισμό της διδακτέας ύλης .
• Λελογισμένη διεύρυνση των δεύτερων αναθέσεων ορισμένων κλάδων.
το βημα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου