ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ
Οι μαθητές βιώνουν πολλά παράδοξα στη σχολική τους διαδρομή χωρίς βέβαια να ευθύνονται οι ίδιοι και χωρίς ούτε καν να το συνειδητοποιούν. Το θέμα είναι ότι αυτή την πραγματικότητα τους δείχνουμε και αυτή αποδέχονται ως φυσιολογική. Δεν είναι όμως παράδοξο π.χ να κάνουν αποστήθιση ακόμα και στην υποτιθέμενη παραγωγή νέου λόγου όπως είναι η έκθεση ή να λύνουν απίστευτης δυσκολίας ασκήσεις μαθηματικών και να μην μπορούν να υπολογίσουν τα ρέστα μιας πληρωμής που έκαναν ή να θεωρούν ως την πιο ευχάριστη ανάμνηση από την σχολική τους ζωή : «τότε που έγινε χαμός στην εκδρομή στο τάδε σκυλάδικο ή κλαμπ»; Κάποια από τα πάρα πολλά παράδοξα που βιώνουν οι μαθητές περιγράφονται στο κείμενο αυτό.
Οι μαθητές βιώνουν πολλά παράδοξα στη σχολική τους διαδρομή χωρίς βέβαια να ευθύνονται οι ίδιοι και χωρίς ούτε καν να το συνειδητοποιούν. Το θέμα είναι ότι αυτή την πραγματικότητα τους δείχνουμε και αυτή αποδέχονται ως φυσιολογική. Δεν είναι όμως παράδοξο π.χ να κάνουν αποστήθιση ακόμα και στην υποτιθέμενη παραγωγή νέου λόγου όπως είναι η έκθεση ή να λύνουν απίστευτης δυσκολίας ασκήσεις μαθηματικών και να μην μπορούν να υπολογίσουν τα ρέστα μιας πληρωμής που έκαναν ή να θεωρούν ως την πιο ευχάριστη ανάμνηση από την σχολική τους ζωή : «τότε που έγινε χαμός στην εκδρομή στο τάδε σκυλάδικο ή κλαμπ»; Κάποια από τα πάρα πολλά παράδοξα που βιώνουν οι μαθητές περιγράφονται στο κείμενο αυτό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου