Τα συγχαρητήριά της στην εθνική σχολική ομάδα μπάσκετ, η οποία κατέκτησε την πρώτη θέση στο Παγκόσμιο Σχολικό Πρωτάθλημα Μπάσκετ (ISF) που διεξήχθη στη Σερβία, εξέφρασε η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη.

Η ελληνική ομάδα αναδείχθηκε παγκόσμια πρωταθλήτρια, επικρατώντας στον μεγάλο τελικό της Κίνας με σκορ 68-48 και κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο.

Σε δήλωσή της, η υπουργός Παιδείας υπογράμμισε ότι το μπάσκετ έχει χαρίσει στη χώρα «μερικές από τις πιο δυνατές στιγμές εθνικής συγκίνησης και υπερηφάνειας», σημειώνοντας ότι η ελληνική καλαθοσφαίριση εξακολουθεί να εμπνέει τις νεότερες γενιές να ονειρεύονται, να εργάζονται συστηματικά και να διεκδικούν την επιτυχία.

Η Σοφία Ζαχαράκη στάθηκε ιδιαίτερα στον ρόλο του σχολικού αθλητισμού, τονίζοντας ότι οι σχετικές διακρίσεις έχουν ξεχωριστή σημασία, καθώς αποτελούν το «φυτώριο» από το οποίο αναδεικνύονται όχι μόνο οι αυριανοί πρωταγωνιστές των γηπέδων, αλλά και οι αυριανοί ενεργοί και υπεύθυνοι πολίτες.

Η Ελλάδα συμμετείχε στη διοργάνωση με το Ιδιωτικό ΓΕΛ Αναγέννησης Πάτρας, το οποίο είχε κατακτήσει το Πανελλήνιο Σχολικό Πρωτάθλημα Καλαθοσφαίρισης Λυκείων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Ελλάδας και Κύπρου.

«Η Ελλάδα στην κορυφή. Μπράβο, παιδιά!», κατέληξε η υπουργός Παιδείας στο συγχαρητήριο μήνυμά της προς τους μαθητές-αθλητές που εκπροσώπησαν τη χώρα και κατέκτησαν την κορυφή του κόσμου στο σχολικό μπάσκετ. esos