Τρίτη 12 Αυγούστου 2025

 

Κεντρικό τηλεφωνικό κέντρο και online πλατφόρμα στο Μαρούσι θα δέχονται ερωτήματα, παρατηρήσεις και προτάσεις για όλες τις βαθμίδες και τομείς της εκπαίδευσης

Μια νέα ψηφιακή και τηλεφωνική δομή επικοινωνίας που θα συνδέει το Υπουργείο Παιδείας με μαθητές, φοιτητές και γονείς σε όλη την Ελλάδα προγραμματίζεται να τεθεί σε λειτουργία εντός του 2026, με πρωτοβουλία της υπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη.

Το σύστημα θα βασίζεται σε τηλεφωνικό κέντρο και ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα λειτουργούν από το Μαρούσι, προσφέροντας τη δυνατότητα αποστολής κλήσεων και μηνυμάτων για κάθε εκπαιδευτικό ζήτημα.

Σαφής κατηγοριοποίηση για άμεση ανταπόκριση

Οι γραμμές επικοινωνίας θα είναι οργανωμένες ανά βαθμίδα εκπαίδευσης: Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Επιπλέον, θα υπάρχουν ειδικές θεματικές ενότητες για:

  • Ειδική Αγωγή

  • Ιδιωτική Εκπαίδευση

  • Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση

  • Κολλέγια

  • Φροντιστήρια

ζαχα

Διπλή λειτουργία του νέου συστήματος

Η δομή θα λειτουργεί με δύο βασικές κατευθύνσεις:

Άμεσες απαντήσεις σε ερωτήματα, μέσα από εξειδικευμένα στελέχη που θα παρέχουν ακριβείς και επικαιροποιημένες πληροφορίες.

Καταγραφή προτάσεων, παρατηρήσεων και επισημάνσεων από τους πολίτες, ώστε να δημιουργείται μια βάση δεδομένων που θα αξιοποιείται για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος.

Η νέα αυτή υποδομή, εφόσον οργανωθεί με συνέπεια και επαγγελματισμό, μπορεί να αποτελέσει κεντρικό μηχανισμό ανατροφοδότησης για το Υπουργείο Παιδείας. Η

δυνατότητα απευθείας επικοινωνίας και έκφρασης των πολιτών θα συμβάλει στην ταχύτερη επίλυση προβλημάτων, στην ενίσχυση της διαφάνειας και στην καλλιέργεια μιας διαρκούς σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ εκπαιδευτικής κοινότητας και πολιτείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: