Τρίτη 17 Μαρτίου 2026

 Σύλλογος Γονέων

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Αγαπητοί γονείς,
Από την Πέμπτη 19/03 έως την Παρασκευή 27/03, στο σχολείο μας θα πραγματοποιηθεί δράση συγκέντρωσης χρημάτων με κουμπαρά με σκοπό να βοηθήσουμε ένα μικρό παιδάκι που δίνει μια πολύ δύσκολη μάχη για την υγεία του.
Η μικρή Μαρία-Χριστίνα, μόλις 13 μηνών, αντιμετωπίζει έναν δύσκολο και επιθετικό καρκίνο, το ραβδομυοσάρκωμα και χρειάζεται τη στήριξη όλων μας.
Ας ενώσουμε τις δυνάμεις μας, δείχνοντας την αξία της προσφοράς και της αγάπης προς τον συνάνθρωπο σε μια τόσο δύσκολη στιγμή.
💛Κάθε μικρή συνεισφορά έχει μεγάλη σημασία.
Όποιος επιθυμεί, μπορεί να συνεισφέρει στον κουμπαρά που θα βρίσκεται στο σχολείο μας, στο γραφείο του διευθυντή κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών.
Ας γίνουμε όλοι μια αγκαλιά για αυτό το παιδί...
Με εκτίμηση,
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων

Δεν υπάρχουν σχόλια: