Το γνωστό ετήσιο κατάπτυστο ενημερωτικό σημείωμα προς τα σχολεία της Ελλάδας, προκειμένου να ειδοποιήσουν τους γονείς μαθητών που γεννήθηκαν το 2004 ότι έφτασε η ώρα για την απόκτηση μιλιταριστικής κουλτούρας και για την κατάθεση Δελτίου Απογραφής (ΔΑ) στη Στρατολογία, απέστειλε το Υπουργείο Παιδείας, σε ρόλο θλιβερού γραμματοκομιστή των ενόπλων δυνάμεων !!!!! ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ ΥΓΙΗ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΘΑ ΑΡΝΙΟΤΑΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΔΕΛΤΙΑ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ, που ισοδυναμούν με Δελτία πολέμου και καταπίεσης της ελευθερίας από ένα βάρβαρο και αναχρονιστικό θεσμό. Ούτε μια ώρα στο στρατό !! Αυτό θα έπρεπε να γράψουν ΟΛΟΙ πάνω στα δελτία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου