Μετά την παρακάτω ανακοίνωση της Συντονιστικής Επιτροπής Μαθητών Αθήνας,
αν υπήρχε έστω και ελάχιστη τσίπα, σε αυτούς που κυβερνάνε αυτό τον τόπο, συμπεριλαμβανομένης σύσωμης της αντιπολίτευσης, και όλων των λαμογίων ενταύθα της βο(υ)λής, θα έπρεπε να έχουν όλοι παραιτηθεί χθες, και να αλλάξουν Χώρα από ντροπή.
Επίσης όποιος Έλληνας ψηφίζει αυτούς θα έπρεπε να κάνει χαρακίρι.
"Αγαπητό Υπουργείο «Παιδείας» και αγαπητή Κυβέρνηση,
Εκ μέρους όλων των σχολείων και μαθητών, η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά για τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλλετε ώστε να προστατέψετε τα δικαιώματά μας στη μόρφωση, ώστε να είναι τα σχολεία μας ασφαλή, χωρίς κενά σε καθηγητές, ώστε να εξασφαλίζεται ότι όλοι οι μαθητές θα απολαμβάνουμε υψηλού επιπέδου εκπαίδευση.
Σας ενημερώνουμε ότι η «Αξιολόγηση» των σχολικών κτιρίων και υποδομών κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα χάρη στη γενναία κρατική σας χρηματοδότηση. Μας χαροποίησε ιδιαίτερα τα νέα μαθήματα που προστέθηκαν στο ημερήσιο σχολικό πρόγραμμά μας, αυτά του κανόε-καγιάκ και της κολύμβησης.
Επίσης πήγε πολύ καλά η τηλε-άντληση των υδάτων μέσω webex από τα προαύλιά μας και από τα ολοκαίνουργια κοντέινερ που έχουμε για αίθουσες.
Επιπρόσθετα, ευχαριστούμε για τα θρανία πολλαπλών χρήσεων με τα οποία εξοπλίσατε τα σχολεία μας. Το γιορτάσαμε χορεύοντας ΜΠΑΛ(Λ)Ο πάνω τους.
Τέλος, ενημερώστε εκ μέρους μας την αντιτρομοκρατική και τα ΜΑΤ ότι σήμερα και αύριο λόγω έκτακτων καιρικών φαινομένων δεν χρειάζεται να έρθουν από τα σχολεία και τις γειτονιές μας. Από Δευτέρα. Προς το παρόν μπορείτε να στείλετε το Λιμενικό."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου