Πέμπτη 13 Μαΐου 2021

 


Επαναλειτουργία των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης (Ι και ΙΙ)

Δημοσίευση: 13/05/2021
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Την επανέναρξη των εργαστηριακών μαθημάτων για τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (Ι και ΙΙ) στις 24/05/2021, με διενέργεια self-test μία φορά την εβδομάδα, ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας , κατόπιν σχετικής εισήγησης της Επιτροπής των Ειδικών του υπουργείου Υγείας.

Παράλληλα, εξακολουθούν να ισχύουν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα πρόληψης και προστασίας από τον κορωνοϊό, όπως η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, ο σχολαστικός καθαρισμός των επιφανειών, ο αερισμός των χώρων κλπ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: