Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Οι 8 μαθητές που «παλεύουν» με τη θάλασσα στο Ιόνιο για να πάνε στο σχολείο. Για να πάνε στο σχολείο μπαίνουν καθημερινά στο καΐκι. Φεύγουν από τα σπίτια…
Οι 8 μαθητές που «παλεύουν» με τη θάλασσα στο Ιόνιο για να πάνε στο σχολείο. Για να πάνε στο σχολείο μπαίνουν καθημερινά στο καΐκι. Φεύγουν από τα σπίτια τους…
NEWSONE.GR

20.000 χαμένες διδακτικές ώρες μετράει το Ρέθυμνο!

kinitopoiiseis_sxoleia_rethimno.jpg

Κινητοποιήσεις στοι Ρέθυμνο για τις ελλείψεις στα σχολείαΧθες πραγματοποιήθηκε διαμαρτυρία-περιοδεία της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου στα χωριά της ενδοχώρας του νομού, όπου παρατηρούνται και τα μεγαλύτερα προβλήματα
Στον εξωπραγματικό αριθμό των 20.000 φτάνουν οι χαμένες ώρες μαθήματος στα σχολεία του νομού Ρεθύμνου λόγω των τεράστιων ελλείψεων εκπαιδευτικών, σχεδόν ενάμιση μήνα μετά την έναρξη του σχολικού έτους.
Χθες πραγματοποιήθηκε διαμαρτυρία-περιοδεία της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου με σύνθημα «καμία άλλη διδακτική ώρα χαμένη» στα χωριά της ενδοχώρας του νομού, όπου παρατηρούνται και τα μεγαλύτερα προβλήματα.
Η κινητοποίηση ξεκίνησε από το Ρέθυμνο, όπου εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές επιβιβάστηκαν σε λεωφορεία και ξεκίνησαν με διαφορετικά δρομολόγια περιοδεία στα σχολεία του νομού, καταλήγοντας στα Ανώγεια όπου πραγματοποιήθηκε ευρεία ανοιχτή σύσκεψη στο προαύλιο του Γυμνασίου-Λυκείου που παραμένει για έβδομη μέρα υπό κατάληψη.
Οπως εξηγεί στην «Εφ.Συν.» η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου, Δέσποινα Νικολάου, τα κενά είναι για πρώτη φορά τόσο πολλά, ενώ έχει ήδη χαθεί σημαντικό μέρος της διδακτικής ύλης σε βασικά μαθήματα, η οποία δεν πρόκειται να αναπληρωθεί. «Αθροιστικά, οι χαμένες ώρες ξεπερνούν τις 20 χιλιάδες για τα σχολεία του Ρεθύμνου και ενώ ήδη βρισκόμαστε στην έκτη εβδομάδα διδασκαλίας, σε πολλά μαθήματα τα παιδιά δεν έχουν διδαχτεί ούτε μία ώρα».

Μαθήματα κατεύθυνσης

H πορεία διαμαρτυρίας της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου κατέληξε στα Ανώγεια
«Οι περισσότερες ώρες αφορούν και μαθήματα κατεύθυνσης, στα οποία τα παιδιά θα κληθούν σε 7 μήνες να δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις», λέει ο διευθυντής του Γενικού Λυκείου Περάματος, Βαγγέλης Βασσάλος.
Καταμετρώντας τα κενά στο σχολείο του αυτή τη στιγμή λέει στην «Εφ.Συν.» πως χάνονται 75 ώρες μαθήματος κάθε εβδομάδα, αφού στο σχολείο δεν έχουν φτάσει ακόμα μαθηματικός, φυσικός, χημικός, βιολόγος και καθηγητής οικονομικών.
«Δεν μπορώ πλέον να εγγυηθώ στα 180 παιδιά του σχολείου μου ότι μπορούμε να τους παρέχουμε ισότιμη εκπαίδευση», ομολογεί ο ίδιος. Παρόμοια εικόνα περιγράφει για το σχολείο του και ο διευθυντής του συστεγαζόμενου Γυμνασίου Περάματος, Μιχάλης Φωτάκης, όπου οι χαμένες ώρες ανά εβδομάδα φτάνουν τις... 109.
Τα συνολικά στοιχεία για τις χαμένες ώρες επιβεβαιώνει στην «Εφ.Συν.» και ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Ρεθύμνου, Ανδρέας Ταξάκης, ο οποίος μας παρέδωσε αναλυτική λίστα με τις χαμένες ώρες ανά σχολείο του νομού (και μάλιστα μετά την έλευση της πρώτης φουρνιάς αναπληρωτών).
Η αναλυτική λίστα ανά σχολείο. Το αρνητικό πρόσημο επικρατεί σχεδόν παντούΗ αναλυτική λίστα ανά σχολείο. Το αρνητικό πρόσημο επικρατεί σχεδόν παντού | 
Το συνολικό άθροισμα των χαμένων ωρών αγγίζει τις 1.825 ώρες ανά εβδομάδα, ενώ τα κενά σε καθηγητές της δευτεροβάθμιας φτάνουν τα 143 (61 γενικής παιδείας, 71 στην παράλληλη στήριξη, 8 στα τμήματα ένταξης και 3 στην επαγγελματική εκπαίδευση).
Υποσχέσεις για άμεση κάλυψη μεγάλου μέρους των κενών έδωσε ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Κρήτης, Γιώργος Τερζάκης, ο οποίος έδωσε το «παρών» στην ανοιχτή συνέλευση καθηγητών, μαθητών και γονέων στο προαύλιο του σχολείου των Ανωγείων.
Οπως είπε ο κ. Τερζάκης, μέσα στην τρέχουσα εβδομάδα θα γίνει το τρίτο κύμα προσλήψεων αναπληρωτών, μεγάλο μέρος των οποίων θα προωθηθεί στην Κρήτη και ειδικά στα απομακρυσμένα σχολεία.
Οπως όμως και ο ίδιος παραδέχτηκε συνομιλώντας με γονείς και εκπαιδευτικούς, η εικόνα που παρουσιάζει η εκπαίδευση αυτή τη στιγμή στο νησί, ενάμιση μήνα μετά την έναρξη του σχολικού έτους, είναι πάρα πολύ κακή, ενώ ζήτησε τη συνεργασία εκπαιδευτικών και μαθητών για να καλυφθεί όσο δυνατόν γρηγορότερα η χαμένη διδακτική ύλη.
Πάντως για άνισες συνθήκες και όρους συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις κάνουν λόγο οι ίδιοι οι μαθητές. «Επειτα από 6 εβδομάδες δεν έχουμε διδαχτεί τίποτα σε βασικά μαθήματα στα οποία θα εξεταστούμε το καλοκαίρι. Προφανώς είμαστε σε μειονεκτική θέση σε σχέση με τους συμμαθητές μας σε αστικά κέντρα.
Το φροντιστήριο έχει υποκαταστήσει πλήρως το σχολείο, ενώ δυστυχώς υπάρχουν παιδιά που δεν μπορούν ούτε στο φροντιστήριο να πάνε και συνεπώς βρίσκονται στο μηδέν. Είναι τουλάχιστον αδικία εις βάρος μας», λέει στην «Εφ.Συν.» ο Στέφανος Κλάδος, πρόεδρος του δεκαπενταμελούς του Λυκείου Περάματος.
 ε

Ο χρήστης Follow Greece Live News πρόσθεσε μια νέα φωτογραφία.

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Εκτός σχολείου 58 εκατομμύρια παιδιά στον κόσμο

UNESCO: Αυτό σημαίνει αναπαραγωγή της φτώχειας


ΚΟΣΜΟΣ
15:43
30/10/2015
ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΥΡΙΑ
71

Σε παγκόσμια κλίμακα 58 εκατομμύρια παιδιά εξακολουθούν να είναι εκτός σχολείου κι αυτό σημαίνει αναπαραγωγή της φτώχειας, τόνισε η γενική διευθύντρια της UNESCO, Ιρίνα Μπόκοβα στη διάρκεια συζήτησης για την κοινωνική ενσωμάτωση, που διοργανώθηκε στο Πανεπιστήμιο της Σόφιας.
Περισσότερα από 30 εκατομμύρια από αυτά τα παιδιά βρίσκονται σε εμπόλεμες καταστάσεις και σήμερα η εκπαίδευση είναι επιτακτική ανάγκη για την ειρήνη και την ασφάλεια, όχι μόνον ηθική υποχρέωση, υπογράμμισε η κ. Μπόκοβα.
Η γενική διευθύντρια της UNESCO επέστησε την προσοχή στο γεγονός ότι υπήρξε μια τεράστια εξέλιξη στον τρόπο σκέψης σχετικά με την εκπαίδευση, την επιστήμη, τον πολιτισμό και τον ρόλο τους στη δημόσια ζωή.
Έως τις αρχές του 2000, θεωρείτο αδύνατο να επιτευχθεί συνολική πρωτοβάθμια εκπαίδευση και μόρφωση. Σήμερα, γίνεται ολοένα και πιο σαφές ότι χωρίς την επίτευξη του στόχου αυτού, είναι αδύνατο να εξαλειφθεί η φτώχεια ή να επιτευχθεί κοινωνική ένταξη, δήλωσε η κ. Μπόκοβα.
Ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της κοινωνικής κινητικότητας είναι η εκπαίδευση, σημείωσε.
Η Γενική Διευθύντρια της UNESCO υπογράμμισε ότι η εκπαίδευση συνδέεται με επιστημονικά ζητήματα και τις νέες τεχνολογίες, οι οποίες παρέχουν απίστευτες ευκαιρίες για κοινωνική ένταξη.
Την ίδια στιγμή, το ψηφιακό χάσμα μπορεί επίσης να αυξήσει την ανισότητα, είπε, σημειώνοντας ότι ο πολιτισμός μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό μέσο κοινωνικής ένταξης.
Η Χενρίκα Μοσίτσκα - Ντέντις, υφυπουργός Κοινοβουλευτικών Υποθέσεων, Ευρωπαϊκής Πολιτικής και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Πολωνίας, επισήμανε ότι η εκπαίδευση είναι το κλειδί για την ενσωμάτωση, προσθέτοντας ότι η κοινωνική ένταξη είναι εργαλείο για την ανάπτυξη. Το θέμα της κοινωνικής ένταξης καθίσταται εξαιρετικά σημαντικό για την Ευρώπη, η οποία αντιμετωπίζει προκλήσεις του παγκόσμιου χαρακτήρα. Η προσφυγική και μεταναστευτική κρίση δεν είναι μόνο μια πολιτική πρόκληση, αλλά και ένα βαθιά κοινωνικό φαινόμενο, επισήμανε.
newsbeast
Ο Διογένης Τιμιανίδης κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
Εβδομήντα έξι Αϊλάν: Μέσα στους δύο μήνες του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου, τουλάχιστον τόσα…
NEWS.IN.GR

Ένας μικρός ΛΕΒΕΝΤΗΣ...
Μόλις νίκησε το θάνατο και ετοιμάζεται για ένα άγνωστο και πάλι δύσκολο''ταξίδι''.

Ο Κώστας Σταματόπουλος κοινοποίησε τη δημοσίευση που έκανε στην ομάδα Τα Εξάρχεια μας ( exarchia εξαρχεια).

Ο Κώστας Σταματόπουλος πρόσθεσε 5 νέες φωτογραφίες.
1 ώρα
©©©©© ΠΙΚΡΑΜΈΝΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ.....ΚΆΘΕ ΣΤΙΓΜΉ ΚΆΘΕ ΏΡΑ ΠΝΊΓΟΝΤΑΙ ΠΑΙΔΙΆ.... ΕΊΝΑΙ ΚΑΊ ΔΙΚΆ ΜΆΣ ΠΑΙΔΙΆ.... ΑΝΟΙΧΤΕ ΤΌΝ ΦΡΆΧΤΗ ΤΏΡΑ ΔΟΛΟΦΌΝΟΙ ®®®®®

Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

Αρχική >

Σοβαρά κτιριακά προβλήματα στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ερυθραίας


Δημοσιεύτηκε: Παρασκευή, 30 Οκτώβριος, 2015 - 08:24 | Στην Κατηγορία: 
Σύλλογος ΠΕ Αμαρουσίου
Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου ομόφωνα εκφράζει την έντονη ανησυχία του σχετικά με την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ερυθραίας (του Δήμου Κηφισιάς), εξαιτίας των εκτεταμένων ζημιών που έχουν σημειωθεί στο κτήριο του σχολείου λόγω παλαιότητας και πλήρους έλλειψης συντήρησης από την πλευρά των αρμοδίων αρχών.
Συγκεκριμένα τμήματα της οροφής του δευτέρου ορόφου του σχολείου έχουν καταρρεύσει με αποτέλεσμα τρεις αίθουσες του σχολείου να μην μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους μαθητές του σχολείου, οι οποίοι στεγάζονται σε προκατασκευασμένες αίθουσες που έχουν τοποθετηθεί από το Δήμο Κηφισιάς στο προαύλιο του σχολείου.
Η απαράδεκτη και χρονίζουσα αυτή κατάσταση (η κατάρρευση τμημάτων της στέγης του 2ου ορόφου του σχολείου σημειώθηκε την άνοιξη του 2015) έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου οδηγώντας σε απόγνωση τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του συγκεκριμένου σχολείου.
Η μόνη λύση για την αποκατάσταση των ζημιών στο κτήριο του σχολείου αποτελεί η άμεση και δυναμική παρέμβαση του ΥΠ.Π.Ε.Θ. με την εμπλοκή του Ο.Σ.Κ. και του Δήμου Κηφισιάς, ώστε με ένα εκτεταμένο πρόγραμμα αποκατάστασης του ιστορικού κτηρίου του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ερυθραίας να μπορέσει το σχολείο να λειτουργήσει χωρίς προβλήματα.
Επισημαίνουμε ότι ανάλογα προγράμματα αποκατάστασης έχουν εκπονηθεί με επιτυχία και σε όμορα Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Κηφισιάς κατά το πρόσφατο παρελθόν, τα οποία διέθεταν ανάλογα ιστορικού χαρακτήρα κτήρια (1ο Δημοτικό Σχολείο Κηφισιάς κλπ.), ενώ τα σχολεία λειτουργούσαν παράλληλα με την εκπόνηση των εργασιών.
Καλούμε την πολιτική ηγεσία του ΥΠ.Π.Ε.Θ. να επιληφθεί άμεσα του θέματος και ζητούμε και σχετική συνάντηση για να εκθέσουμε το πρόβλημα στους αρμόδιους παράγοντες του ΥΠ. Π. Ε. Θ.
Καλούμε το Δήμο Κηφισιάς να επιδείξει άμεσο ενδιαφέρον και πνεύμα συνεργασίας με τη σχολική κοινότητα του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ερυθραίας με στόχο την επίλυση του προβλήματος.
Απευθυνόμαστε στο Σύλλογο Γονέων – κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ερυθραίας και στην Ένωση Γονέων Κηφισιάς με στόχο να προχωρήσουμε από κοινού σε όποιες κινητοποιήσεις χρειαστούν για την ανάδειξη και επίλυση του προβλήματος του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ερυθραίας.
Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να επιληφθεί και να κάνει άμεση παρέμβαση για το θέμα αυτό.
Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου σε συνεργασία με τη σχολική κοινότητα του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ερυθραίας (Σύλλογο Διδασκόντων και Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων) θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προβαίνοντας στις απαραίτητες κινητοποιήσεις (παραστάσεις διαμαρτυρίας κλπ.), ώστε να επιλυθεί το οξύτατο κτηριακό πρόβλημα του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ερυθραίας και οι μαθητές του συγκεκριμένου σχολείου να πάψουν να ταλαιπωρούνται.  
Τα ξημερώματα έρχονται ενισχύσεις από το Γυμνασίο Εμπορείου της Σαντορίνης. Ευχαριστούμε πολύ παιδιά! Κυρίως για το παράδειγμα που δίνετε σε όλα τα παιδιά της ηλικίας σας! Μπράβο!!!
In the early hours aid coming from the high school Emporio Santorini. Thank you very much guys! Mainly for the example you give to the other children of your age! Bravo !!!
Αλληλεγγύη Κως / Kos Solidarity
Τα ξημερώματα έρχονται ενισχύσεις από το Γυμνασίο Εμπορείου της Σαντορίνης και την Πρωτοβουλία Νεολαίας Οίας. Ευχαριστούμε πολύ παιδιά! Κυρίως για το παράδειγμα...

Μανάδες κουβαλούν τα νεκρά παιδιά τους: Θρήνος και οργή και από τους κάτοικους της Μυτιλήνης από την προσφυγική κρίση – Ανοίγουν εκκλησίες για να τους φιλοξενήσουν | Φωτός
Οι εικόνες που αντικρίζουν και οι κάτοικοι κυρίως στο νησί της Μυτιλήνης, οδηγεί σε πονεμένες κραυγές αγανάκτησης από τους κατοίκους που δεν αντέχουν πλέον να βλέπουν τόσο ανθρώπινο πόνο να ξεβράζεται στις ακτές του νησιού τους…
Η οργή ξεχειλίζει όπως όμως και η ανθρωπιά με τους κατοίκους να προσφέρουν ό,τι...
Δείτε περισσότερα
Θρήνος, απώλεια, πόνος, οργή, αγωνία και ελπίδα. Με τις λέξεις αυτές γράφεται η…
AGONASKRITIS.GR|ΑΠΟ AGONAS TIS KRITIS

Μια μικρού μήκους animation ταινία η οποία δείχνει με έναν απλό και ευχάριστο τρόπο τα ιδιαίτερα ταλέντα τα οποία πολλά παιδιά με αυτισμό έχουν...
Τα παιδιά με αυτισμό, έχουν ειδικές ικανότητες! Μια ταινία animation που ξεδιπλώνει τα ιδιαίτερα ταλέντα τους Οκτώβριος 29, 2015 Το ίδρυμα Orange σε…
E-MESARA.GR|ΑΠΟ SUPER USER