Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Η Sofia Krikoni κοινοποίησε τη φωτογραφία της Petra Karioti RThess στην ομάδα Μοντεσσοριανή Κοινότητα.

Απλά καταπληκτικό....

Σάββατο 27 Ιουνίου 2015


Μετά την ανακοίνωση των βαθμολογιών ξεκινά το δύσκολο έργο της συμπλήρωσης του μηχανογραφικού δελτίου. Κάποιοι μαθητές μπορεί να έχουν απογοητευτεί γιατί δεν κατάφεραν να γράψουν όσο θα ήθελαν, όμως δεν πρέπει να απογοητεύονται καθώς υπάρχουν στο μηχανογραφικό καλές επιλογές για όλα τα βαθμολογικά βαλάντια ακόμα και για τα πιο μικρά.
Αυτό που χρειάζεται σε πρώτη φάση είναι ψυχραιμία και σωστή συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου μέσα από τη μελέτη όλων των τμημάτων. Ακολούθως παρουσιάζονται κάποια τμήματα που αξίζουν την προσοχή των μαθητών χωρίς να έχουν υψηλές βάσεις εισαγωγής.
1ο επιστημονικό πεδίο
Επάγγελμα Φιλόλογος
Όσοι επιθυμούν να γίνουν φιλόλογοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι το δικαίωμα ένταξης στον κλάδο των φιλολόγων το έχουν όχι μόνο οι απόφοιτοι των τμημάτων Φιλολογίας άλλα και οι απόφοιτοι των τμημάτων Ιστορίας-Αρχαιολογίας, Ιστορίας, Ιστορίας-Εθνολογίας, Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής, Φιλοσοφίας, Φιλοσοφικών και κοινωνικών σπουδών.
Επάγγελμα Οικονομολόγος
Το τμήμα Βαλκανικών Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας περιέχει στο πρόγραμμα του ξένες γλώσσες, όπως τα Ρώσικα, Σέρβικα, Ρουμάνικα, Βουλγαρικά κ.α., μαθήματα οικονομικών και δίνει τη δυνατότητα στους απόφοιτους να εγγραφούν στο Οικονομικό Επιμελητήριο και να εργαστούν ως οικονομολόγοι.
Το δικαίωμα εγγραφής στο Οικονομικό Επιμελητήριο το έχουν και όσοι επιλέξουν τα τμήματα Δημόσιας Διοίκησης Παντείου, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών Πειραιά.

Επάγγελμα Κοινωνικός λειτουργός
Οι απόφοιτοι του τμήματος Κοινωνικής Διοίκησης και Πολιτικής Επιστήμης με εισαγωγική κατεύθυνση Κοινωνική Διοίκηση έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν ως κοινωνικοί λειτουργοί.
Ειδική Αγωγή
Το δικαίωμα εργασίας ως δασκάλων ειδικής αγωγής το έχουν οι απόφοιτοι του Τμήματος Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας άλλα και οι απόφοιτοι του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Προσοχή το τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Κορίνθου δε σου δίνει τη δυνατότητα αυτή.

Επάγγελμα Μουσικός
Αν κάποιοι μαθητές γνωρίζουν ένα μουσικό όργανο άλλα δεν έδωσαν εξετάσεις στα δυο ειδικά μαθήματα που απαιτούνται για τα τμήματα Μουσικών Σπουδών μπορούν να επιλέξουν το τμήμα Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής στην Άρτα που τους δίνει το δικαίωμα να εργαστούν ως καθηγητές μουσικής σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία.
Διοίκηση Επιχειρήσεων από Θεωρητική
Ολιγάριθμα είναι τα Τμήματα των ΤΕΙ του 1ου Επιστημονικού Πεδίου και ένα εξ αυτών που παρουσιάζει ενδιαφέρον είναι το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Ηπείρου. Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα του Τμήματος η εισαγωγική κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων έχει δύο κατευθύνσεις προχωρημένου εξαμήνου: Α. Διοίκηση Επιχειρήσεων Β. Εφαρμοσμένων Ξένων Γλωσσών στη Διοίκηση και την Οικονομία.
Πληροφορική από Θεωρητική
Το Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, που βρίσκεται στη Μυτιλήνη, με βάση 11.031 μόρια δίνει τη δυνατότητα στους αποφοίτους να εργαστούν ως εκπαιδευτικοί Πληροφορικής αφού εντάσσονται στον κλάδο ΠΕ19. Επαγγελματικές προοπτικές και εξέλιξη αποφοίτων
2ο Επιστημονικό Πεδίο
Πολλές οι διέξοδοι για μαθηματικούς, φυσικούς, χημικούς, βιολόγους
Τα τμήματα Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας άλλα και Βιολογίας απαιτούν την προσοχή των μαθητών καθώς η διέξοδός τους δεν είναι μόνο η εκπαίδευση όπως πιστεύουν οι περισσότεροι μαθητές και γονείς. Τα τμήματα έχουν πολλές διεξόδους σε περίπτωση που ο μαθητής εκπονήσει και ένα μεταπτυχιακό. Για παράδειγμα ο μαθηματικός μπορεί να ασχοληθεί με τα οικονομικά ή την πληροφορική, ο Χημικός με την οινολογία, τα τρόφιμα κλπ.
Επιστημών της Θάλασσας
Οι απόφοιτοι του πιο πάνω τμήματος, που το 2014 είχε βάση 7.713 μόρια, έχουν το δικαίωμα να εργαστούν ως Περιβαλλοντολόγοι άλλα και ως Ιχθυολόγοι. Επίσης μετά την παρακολούθηση ενός σεμιναρίου μπορούν να γίνουν επιθεωρητές υγιεινής σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη διακίνηση, μεταποίηση, παρασκευή και μεταφορά τροφίμων. Είναι μια καλή επιλογή για όσους δεν κατάφεραν να πετύχουν υψηλή βαθμολογία.
Εναλλακτική για σπουδές στη γεωπονία
Όσοι δεν καταφέρουν να εισαχθούν στα τμήματα Γεωπονίας Θεσσαλονίκης, Βόλου και Αθήνας καλό είναι να δηλώσουν τα τμήματα Τεχνολόγων Γεωπόνων των ΤΕΙ.

Άλλα τμήματα που αξίζουν την προσοχή των μαθητών
Δυο τμήματα που αναμένεται να έχουν χαμηλή βάση εισαγωγής άλλα αξίζουν την προσοχή των μαθητών είναι τα ακόλουθα:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΛΙΕΙΑΣ - ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ (ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ) - ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ) - ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ.
3ο Επιστημονικό Πεδίο
Φυσικοθεραπεία-Εργοθεραπεία
Στο 3ο επιστημονικό πεδίο ξεχωρίζουμε το τμήμα της Εργοθεραπείας που έχει πολύ καλή απορρόφηση στην αγορά εργασίας.
Επίσης τα τμήματα της φυσικοθεραπείας αντιστέκονται στην ανεργία, καθώς σύμφωνα με μελέτη- έρευνα η Ελλάδα έχει καλή αναλογία φυσικοθεραπευτών συγκριτικά με τον πληθυσμό της.
Λογοθεραπεία-διαιτολόγια
Άλλα δυο τμήματα που αξίζουν της προσοχής των μαθητών είναι αυτά της Λογοθεραπείας και Διαιτολογίας. Το τελευταίο διάστημα μπορεί να έχει αυξηθεί η ανεργία των πιο πάνω επαγγελματιών όμως η εξειδίκευση και οι δεξιότητες επικοινωνίας άλλα και η επιλογή μιας περιοχής όπου υπάρχει έλλειψη διαιτολόγων ή λογοθεραπευτών ίσως δώσουν τη δυνατότητα εργασίας.

Αισθητικής – οπτικής – ακτινολογίας
Οι γυναίκες φροντίζουν για την ομορφιά τους ακόμα και σε περιόδους κρίσης. Οι αισθητικοί λοιπόν φαίνεται να έχουν θετικές προοπτικές. Σύμφωνα με έρευνα του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης το ποσοστό της ανεργίας αγγίζει το 12%. Το ποσοστό αυτοαπασχόλησης είναι σχετικά υψηλό και φθάνει στο 34%. Το 60% των μισθωτών απασχολούμενων εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα και το 40% στο δημόσιο.
Επίσης τα τμήματα οπτικής και ραδιολογίας-ακτινολογίας του ΤΕΙ Αθήνας λόγω του γεγονότος ότι είναι πλέον μοναδικά ίσως να έχουν θετικές προοπτικές στην αγορά εργασίας. Βέβαια με την απελευθέρωση του επαγγέλματος των οπτικών κατάστημα οπτικών μπορεί να ανοίξει οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο ή εταιρεία με την προϋπόθεση να απασχολεί έναν οπτικό σε κάθε κατάστημα.

Νοσηλευτική ΑΕΙ-ΤΕΙ
Σύμφωνα με έρευνες η Ελλάδα έχει από τις χειρότερες αναλογίες νοσηλευτών προς ιατρικό προσωπικό. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με έρευνες όπως αυτή του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης όπου η ανεργία των νοσηλευτών ήταν 5% μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι διαμορφώνονται θετικές προοπτικές για τους αποφοίτους της νοσηλευτικής.

4ο Επιστημονικό πεδίο
Στο 4ο επιστημονικό πεδίο κυριαρχούν τα πολυτεχνικά τμήματα καθώς και τμήματα πληροφορικής. Εκτός από τα τμήματα Ναυπηγών Μηχανικών, Μηχανολόγων Μηχανικών, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών που έχουν σχετικά υψηλές βάσεις εισαγωγής υπάρχουν και τμήματα των ΤΕΙ με διαφαινόμενες θετικές προοπτικές.
Μια επιλογή για όσους αγαπούν τη σχεδίαση
Όσοι αγαπούν το σχέδιο καλό είναι να προσέξουν το τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων στη Σύρο, που το 2014 είχε βάση εισαγωγής 9.142 μόρια.
Τμήμα Μηχανικών Ορυκτών Πόρων
Το τμήμα Μηχανικών Ορυκτών Πόρων στα Χανιά είχε βάση εισαγωγής το 2014 10.633 μόρια. Αποτελεί μια καλή επιλογή για τους μαθητές. Παραθέτουμε σχετικό χωρίο από την ιστοσελίδα του Συλλόγου: «…με κύριο αντικείμενο απασχόλησης τις Μεταλλευτικές και Λατομικές εργασίες δραστηριοποιούνται επίσης και σε άλλες σημαντικές ενότητες του τεχνικού κόσμου όπως οι κατασκευαστικές εταιρίες, τα γραφεία μελετών , οι εταιρίες εμπορίας ειδικών δομικών υλικών.
Με το διεπιστημονικό χαρακτήρα που αναπτύσσεται στην αγορά εργασίας νέες ευκαιρίες για απασχόληση εμφανίζονται.
Μηχανικοί Παραγωγής και Διοίκησης
Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα του αντίστοιχου Τμήματος του Πολυτεχνείου Κρήτης «Oι Διπλωματούχοι Μηχανικοί Παραγωγής και Διοίκησης έχουν τα επαγγελματικά δικαιώματα Μηχανολόγου Μηχανικού με δικαίωμα εκπόνησης Μελετών, διενέργειας Επιβλέψεων και Συντήρησης Μηχανολογικών και Ηλεκτρολογικών Εγκαταστάσεων χωρίς περιορισμό σύμφωνα με το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (Τ.Ε.Ε) (ΤΕΕ 20/06/2014, αρ. πρωτ: 13543) και την ισχύουσα νομοθεσία (Ν. 6422/34, Β.Δ. 16/17-3-50, Π.Δ. 252/1988 και Π.Δ. 50/2003).
Τμήματα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης υπάρχουν σε Χανιά και Ξάνθη με βάσεις το 2014 13.112 για το Τμήμα του Πολυτεχνείου Κρήτης και 12.778 για αυτό του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.

Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων Σάμος (2ο και 4ο)
Ενδιαφέρον Τμήμα με σύγχρονο γνωστικό αντικείμενο και θετικές προοπτικές ενώ η περσινή βάση διαμορφώθηκε στα 10.562 μόρια. Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα του Τμήματος του Πανεπιστημίου Αιγαίου:
· Οι διπλωματούχοι Μηχανικοί, απόφοιτοι του Τμήματος, εγγράφονται ως μέλη στο «Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΤΕΕ)» στον κλάδο «Ηλεκτρονικών Μηχανικών», όπως και όλοι οι απόφοιτοι των ομοειδών Τμημάτων Μηχανικών Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων των Πολυτεχνικών Σχολών των Πανεπιστημίων Πατρών, Θεσσαλίας, Δυτικής Μακεδονίας, καθώς και του Πολυτεχνείου Κρήτης
· Οι διπλωματούχοι Μηχανικοί, απόφοιτοι του Τμήματος, ασφαλίζονται στο «Ταμείο Συντάξεων Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (ΤΣΜΕΔΕ)»
· Οι διπλωματούχοι Μηχανικοί, απόφοιτοι του Τμήματος, δύνανται να διοριστούν ως εκπαιδευτικό προσωπικό στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε θέσεις του Κλάδου «ΠΕ 19» (ΠΔ 268/2004, ΦΕΚ 268/ Τεύχος Α’/28.12.2004, συμπλήρωση του ΠΔ 118/1995, ΦΕΚ 75/Τεύχος Α’/18.4.1995)
· Οι διπλωματούχοι Μηχανικοί, απόφοιτοι του Τμήματος, δύνανται να διοριστούν σε θέσεις του Δημόσιου Τομέα στον Κλάδο «ΠΕ Πληροφορικής» (ΠΔ 347/2003, ΦΕΚ 315/Τεύχος Α’/31.12.2003)
· Οι διπλωματούχοι Μηχανικοί, απόφοιτοι του Τμήματος, δύνανται να απασχοληθούν σε θέσεις Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων, σε κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση του Ιδιωτικού Τομέα της οικονομίας

Προσοχή στα ΤΕΙ
Στο 4ο επιστημονικό πεδίο υπάρχουν αρκετά τμήματα των ΤΕΙ που αξίζουν της προσοχής των μαθητών. Αναφέρουμε ορισμένα εξ αυτών:
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΤΩΝ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΟΥ ΤΕ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ Τ.Ε.
5ο επιστημονικό πεδίο
Αυτό που πρέπει να γνωρίζουν οι περισσότεροι που επιλέγουν το 5ο πεδίο είναι ότι τα περισσότερα τμήματα δίνουν τη δυνατότητα στους αποφοίτους να εγγραφούν στο Οικονομικό Επιμελητήριο και να αποκτήσουν επαγγελματικά δικαιώματα οικονομολόγου.
Γεωπόνος στο 5ο πεδίο
Στο 5ο πεδίο υπάρχουν δυο αξιόλογα τμήματα που δίνουν όμως επαγγελματικά δικαιώματα γεωπόνου και όχι οικονομολόγου. Αυτά είναι:
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) - ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΑΣ (ΑΘΗΝΑ) - ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

ΤΕΙ 5ου πεδίου που αξίζουν την προσοχή των μαθητών
Όποιος θέλει να ασχοληθεί με το επάγγελμα του λογιστή μπορεί να το πετύχει και μέσα από τις σπουδές σε ένα τμήμα των ΤΕΙ. Παραθέτουμε ορισμένα τμήματα:
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Μαθητής ζητά αποζημίωση 2.700 ευρώ για κινητό που έχασε στις πανελλήνιες ‪#‎newpostgr‬
Στο εδώλιο του κατηγορουμένου βρέθηκε εκπαιδευτικός της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στον Βόλο, μετά από μήνυση που υπέβαλλε εις βάρος της η...
NEWPOST.GR


Σύμφωνα με το υπ΄αριθμ. Αρ. Πρωτ.  102484/Δ2 - 26/6/2015 Έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας για τον αριθμό  μαθητών  ανά  τμήμα στα  Γυμνάσια  και  στα Γενικά Λύκεια ισχύει η με αρ. πρωτ. 129818/Γ2/16 - 09 - 2013 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 2451 Β ́).
Τι προβλέπει το ΦΕΚ 2451 Β ́
"Οι μαθητές σε κάθε τάξη ή τμήμα τάξης Γυμνασίων και Γενικών Λυκείων δεν μπορεί να υπερβαίνουν τους είκοσι επτά (27). Τάξεις με μαθητές περισσότερους από τους είκοσι επτά (27) διαιρούνται σε τμήματα. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις με απόφαση του οικείου Διευθυντή Δ/θμιας Εκπαίδευσης μπορεί να γίνει προσαύξηση κατά 10%."
alfavita.gr


alfavita.gr on Facebook

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά λειτουργεί φέτος το κοινωνικό φροντιστήριο του δήμου Αλεξανδρούπολης για μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που δεν πέτυχαν στις προαγωγικές εξετάσεις και θα κληθούν να επανεξεταστούν τον Σεπτέμβριο.
«Είμαστε ευτυχείς που τα δύο προηγούμενα έτη το σύνολο των παιδιών που παρακολούθησαν τα μαθήματα πέτυχαν να προαχθούν στην επόμενη τάξη. Τα μαθήματα διδάσκουν, στο κτίριο του πολυκοινωνικού, καθηγητές της δευτεροβάθμιας που αποδέχονται την πρόσκληση ενδιαφέροντος του δήμου για προσφορά εθελοντικής ενισχυτικής διδασκαλίας, σε μαθητές χαμηλής βαθμολογικής επίδοσης», αναφέρει στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος του «Πολυκοινωνικού» του δήμου, Αντώνης Βαμβακερός.
Τα βοηθητικά μαθήματα αφορούν παιδιά οικογενειών με μεγάλες οικονομικές δυσκολίες, οι οποίες επιλέγονται από τους κοινωνικούς επιστήμονες του Πολυκοινωνικού με ασφαλή οικονομικά κριτήρια (Ε1 ,Ε2, Ε9 , πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης ,συνέντευξη και επίσκεψη στο σπίτι).
Ο κ. Βαμβακερός τόνισε ότι η εν λόγω δράση είναι μόνο μέρος του προγράμματος στήριξης παιδιών των οικονομικά ασθενέστερων οικογενειών. Την τελευταία τριετία περίπου 100 παιδιά ετησίως παρακολουθούν, δωρεάν μαθήματα σε φροντιστήρια της Αλεξανδρούπολης (χωρίς τα ίδια να γνωρίζουν ότι η αποδοχή τους από τους φροντιστές γίνεται για κοινωνικούς λόγους), ενώ σε συνεργασία του δήμου με το παιδαγωγικό τμήμα του ΔΠΘ στην Αλεξανδρούπολη, λειτουργεί δομή ενισχυτικής διδασκαλίας σε μαθητές δημοτικού με διδάσκοντες φοιτητές.
Ο συνολικός αριθμός των παιδιών που ωφελούνται από το εν λόγω πρόγραμμα ανέρχεται στα 350 και είναι ανάλογος του αριθμού των καθηγητών που εκδηλώνουν ενδιαφέρον, διευκρινίζει ο πρόεδρος του πολυκοινωνικού.
 NEWSBEAST
Το περιστατικό είναι επίσημα καταγεγραμμένο και στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο παίδων της Πάτρας, όπως αναφέρει το patrastimes.gr.
Την ίδια ώρα σύμφωνα με επίσημα στοιχεία , δεκάχρονη η οποία έχει μια ακόμα αδελφή, με τους γονείς της να εργάζονται στο δημόσιο, αλλά μετά τις περικοπές στους μισθούς να έρχονται αντιμέτωποι ακόμα και με τον κίνδυνο πλειστηριασμού του σπιτιού που είχαν πάρει με δάνειο, εμφάνισε νευρική ανορεξία, με αποτέλεσμα να έχει σημάνει συναγερμός για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Η δεκάχρονη παρακολουθείται από ψυχολόγο και άλλους γιατρούς.
Στα περιστατικά με θύματα παιδιά – λόγω της οικονομικής κρίσης που μαστίζει ολοένα και περισσότερες οικογένειες – αυτό που έκπληκτα είδαν και άκουσαν πριν από λίγα εικοσιτετράωρα τα  μέλη της οργάνωσης «Φωτεινό Αστέρι» τα οποία ασχολούνται με τη συγκέντρωση και παράδοση τροφίμων, καθώς και άλλων αναγκαίων ειδών σε άπορες οικογένειες.
Τα μέλη του Συλλόγου κατά την επίσκεψή τους σε σπίτι οικογένειας  έντρομα άκουσαν μια εξάχρονη να φωνάζει πριν καν μπουν μέσα στο σπίτι «μανούλα η κοιλίτσα μου φωνάζει πεινάω».
Αυτές οι περιπτώσεις και… όχι μόνο, αποτυπώνουν ανάγλυφα το τι ακριβώς συμβαίνει στην Τρίτη πόλη της χώρας με τα ψυχικά νοσήματα πλέον – λόγω κρίσης – να έχουν χτυπήσει ακόμα και της παιδικές ηλικίες, ενώ οι εικόνες πείνας με «πρωταγωνιστές» παιδιά παραπέμπουν σε σκηνικό κατοχής.
newsbeast

Επιθυμούμε να ενημερωθεί κάθε οικογένεια για το έργο και τη λειτουργία ενός εξέχοντος χώρου φιλοξενίας και φροντίδας μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα Καρδάμυλα της Χίου. Τη Μαθητική Στέγη Καρδαμύλων, «Το Σπίτι της Μαρίας». Το Κέντρο αυτό, που φέρει το όνομα της εμπνεύστριας και οραματίστριάς του, λειτουργεί υπό την οργανωτική φροντίδα και οικονομική στήριξη του Ιδρύματος «Μαρία Τσάκος – Διεθνές Κέντρο Ναυτικής Έρευνας και Παράδοσης», το οποίο ιδρύθηκε από τον Καπετά...
Συνεχίστε την ανάγνωση
MARIATSAKOSFOUNDATION.GR

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

Ο κ. Κουράκης, αναφέρθηκε στα αίτια που οδηγούν στην πρόωρη εγκατάλειψη του σχολείου σήμερα και, εκτός από εκείνα που προέρχονται από τις επιπτώσεις της κρίσης, υπογράμμισε το ρόλο που έχει παίξει στην επιδείνωση του φαινομένου της μαθητικής διαρροής η αύξηση της σχολικής αποτυχίας, η οποία έχει προκληθεί από τις συνεχείς αλλαγές στην Παιδεία. Ιδιαίτερα, ο αναπληρωτής υπουργός κατέκρινε το «εξεταστικοκεντρικό» εκπαιδευτικό σύστημα που ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και την δρομολογούμενη από τις προηγούμενες κυβερνήσεις «πολιτική διάλυσης» της τεχνικής εκπαίδευσης και επεσήμανε ότι στόχος του υπουργείου είναι «ένα σχολείο για όλους», αλλά και η «ανύψωση του μορφωτικού επιπέδου» όλων των πολιτών της χώρας.
Εξάλλου, ο κ. Κουράκης σημείωσε ότι είναι άμεσοι και ρεαλιστικοί οι στόχοι μείωσης του αριθμού των μαθητών που σταματούν το σχολείο, καθώς το υπουργείο προχωρά σε παρεμβάσεις και τομές σε θεσμικό επίπεδο, όπως είναι η αναστολή των συγχωνεύσεων ή της υποβάθμισης των σχολικών μονάδων, η κατάργηση της τράπεζας θεμάτων, η πραγματοποίηση ενδοσχολικών εξετάσεων και στις τρεις τάξεις του λυκείου, αλλά και η βελτίωση του εξεταστικού συστήματος με τη διεύρυνση των επιλογών που έχουν οι υποψήφιοι για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.
«Θέλουμε όλους τους πολίτες μορφωμένους, ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός και πρόσθεσε ότι είναι βασικότατο σημείο η επιδίωξη αποφοίτησης από το λύκειο.
Καταλήγοντας, στην ομιλία του ο κ. Κουράκης ανέφερε ότι στόχος είναι «να μετριάσουμε το εξεταστικοκεντρικό χαρακτήρα» του εκπαιδευτικού συστήματος καθώς επίσης και «ο εκδημοκρατισμός της εκπαιδευτικής λειτουργίας, με βασικό το ρόλο του εκπαιδευτικού».
 newsbeast

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Η αντιδημαρχία Παιδείας του δήμου Τρικκαίων καλεί όλους τους πολίτες να προσφέρουν τα σχολικά βοηθήματα σε όσους τα έχουν ανάγκη και οι οποίοι θα τα χρησιμοποιήσουν από την επόμενη σχολική χρονιά.
Με τον τρόπο αυτό, όπως τονίζεται, ο δήμος επιδιώκει να μειώσει τις επιπτώσεις της οικονομικής κατάστασης σε οικονομικά ασθενείς κοινωνικές ομάδες και πολίτες, παράλληλα με την οργάνωση και λειτουργία πλήθους κοινωνικών δομών, σε συνεργασία και με φορείς.
Έτσι όσοι μαθητές δεν έχουν οικονομική άνεση θα δέχονται, όπως επισημαίνεται, τη συνδρομή των Τρικαλινών που μπορούν να προσφέρουν αυτά τα βοηθήματα. Αυτά, θα συγκεντρώνονται στο Τμήμα Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης της Διεύθυνσης Παιδείας - Πολιτισμού και θα αφορούν και την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Θα παραδίνονται, δε, σε όσους μαθητές του δήμου τα χρειαστούν για την επόμενη σχολική χρονιά, 2015-2016.
newsbeast

Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Ένα νέο κέντρο φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων λειτουργεί εδώ και ένα μήνα στα Άνω Πετράλωνα στην Αθήνα, με στόχο να καλύψει τις σημαντικές ανάγκες στη διαμονή και υποστήριξη παιδιών και εφήβων που φτάνουν στην Ελλάδα χωρίς τις οικογένειές τους. Στον ξενώνα έχουν βρει στέγη 18 παιδιά, ενώ την ίδια ώρα υπολογίζεται ότι άλλα 99 ασυνόδευτα παιδιά βρίσκονται σε κέντρα κράτησης σε όλη την Ελλάδα, γιατί δεν υπάρχουν διαθέσιμες δομές που θα τα φιλοξενήσουν.
Η κατασκευή του κέντρου φιλοξενίας χρηματοδοτήθηκε από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση, το οποίο καλύπτει και τα λειτουργικά του έξοδα μέχρι να αναλάβει το κόστος το υπουργείο Μεταναστευτικής Πολιτικής, μέσω της ένταξής του στα κονδύλια του Ευρωπαϊκού Ταμείου Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης. Φορέας υλοποίησης του ξενώνα είναι η Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση «Praksis».
«Νομίζω ότι είναι μια πολύ σπουδαία και συμβολική πρωτοβουλία που πρέπει να βρει μιμητές γιατί αυτή τη στιγμή το κράτος, στην κατάσταση που βρίσκεται, στηρίζεται πολύ σε ανθρώπους και ιδρύματα που μπορούν να χρηματοδοτήσουν τέτοιες δομές για να βοηθήσουν τα παιδιά. Υπολογίζεται ότι αυτή τη στιγμή 99 ασυνόδευτα παιδιά βρίσκονται σε κέντρα κράτησης από την Ορεστιάδα ως την Αμυγδαλέζα, γιατί δεν υπάρχουν χώροι για να πάνε», επισήμανε σε σχετική συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση του ξενώνα η αναπληρώτρια υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής, Τασία Χριστοδουλοπούλου.
«Δεν είναι δυνατό να μιλάμε για πολιτισμό, ειρήνη και κοινωνική συνοχή και να μην έχουμε στο κέντρο της προσοχής μας τα ασυνόδευτα ανήλικα», προσέθεσε η κ. Χριστοδουλοπούλου και κάλεσε την ελληνική κοινωνία «να υποκλιθεί μπροστά σε αυτό το παιδικό δράμα, με όσες επιφυλάξεις και αν έχει για τις μεγάλες ροές, να βοηθήσει και να εκφράσει την αλληλεγγύη της με οποιονδήποτε τρόπο, γιατί τα παιδιά είναι το μέλλον και αυτή τη στιγμή μια ολόκληρη γενιά αφανίζεται σε δεκάδες μεριές του κόσμου».
Όσον αφορά στο χρηματοδοτικό σκέλος, η κ. Χριστοδουλοπούλου εξέφρασε την ευχή «να έρθουν αυτά τα χρήματα από την Ευρώπη για να μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε στοιχειώδεις ανθρώπινες συνθήκες φιλοξενίας για τους πρόσφυγες. Στα χρήματα αυτά έχουμε βάλει ως προτεραιότητα την προστασία των ανηλίκων».
Ο ξενώνας έχει χωρητικότητα 24 παιδιών και σε αυτόν παραπέμπονται ασυνόδευτοι ανήλικοι μέσω του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικής Αλληλεγγύης κατόπιν εισαγγελικής παραγγελίας και εντολής. Αυτή τη στιγμή στον ξενώνα φιλοξενούνται 18 αγόρια, ηλικίας 13-17 ετών, κυρίως από το Αφγανιστάν και τη Συρία.
Όπως εξήγησε ο πρόεδρος της ΜΚΟ «Praksis», Τζανέτος Αντύπας, η πλειοψηφία των παιδιών έχουν άλλη χώρα της Ευρώπης ως τελικό προορισμό, προκειμένου να ενωθούν με την οικογένεια ή τους συγγενείς τους, γι' αυτό και χρήζουν ιδιαίτερης προστασίας. «Στο μονοπάτι αυτό μπορεί να πέσουν θύματα διεθνικής σωματεμπορίας και δεν ήταν λίγες οι περιπτώσεις που παιδιά ήταν προορισμένα για δουλεμπόριο, εμπόριο οργάνων ή σεξουαλική εκμετάλλευση. Η παρουσία μας έχει να κάνει με τη θωράκισή τους. Με το που πατάνε το πόδι τους εδώ ξεκινάει η διαδικασία περιφρούρησης και προστασίας και ταυτόχρονα η διαδικασία να ανακαλύψουμε τον προορισμό τους. Θωρακίζουμε το παιδί, αξιολογώντας ποιος είναι ο άνθρωπος που θα βρουν και δεν στέλνουμε το παιδί αν δεν έχουμε σιγουρευτεί ακόμα και με τεστ DNA για το αν είναι συγγενής τους», συμπλήρωσε ο ίδιος.
Στον πρώτο μήνα λειτουργίας του ξενώνα ήδη έχει πραγματοποιηθεί μία οικογενειακή συνένωση ενώ άλλες δύο βρίσκονται σε εξέλιξη. Σύμφωνα με τον κ. Τζανέτο, η διαδικασία μέχρι να ενωθεί το παιδί με την οικογένειά του διαρκεί δύο με τρεις μήνες.
Στο κέντρο φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων στα Άνω Πετράλωνα απασχολούνται δώδεκα άτομα (κοινωνικοί επιστήμονες, νομική υπηρεσία, μάγειρας και φύλακες) και 10-15 εθελοντές.
Εκτός από τη στέγαση, στο κέντρο φιλοξενίας παρέχονται ψυχοκοινωνική στήριξη, νομική συμβουλευτική, υπηρεσίες διαμεσολάβησης, εκμάθηση ελληνικών και ενισχυτική διδασκαλία, δημιουργική απασχόληση, οργάνωση διαπολιτισμικών δραστηριοτήτων και κάλυψη βασικών αναγκών διαβίωσης (σίτιση, καθαριότητα, ασφάλεια).
«Αυτό το κέντρο είναι ένας πιλότος, ένα πρότυπο, έξω από τη λογική του τι θα περίμενε κανείς από ένα χώρο φιλοξενίας ασυνόδευτων παιδιών. Η συγκεκριμένη δομή αντανακλά την ανθρωπιά μας ως λαό, τον πολιτισμό μας, την ιστορία μας», υπογράμμισε ο γραμματέας του Εκτελεστικού Συμβουλίου του Κοινωφελούς Ιδρύματος Λάτση, Δημήτρης Αφεντούλης.
Σύμφωνα με στοιχεία που παρέθεσε ο πρόεδρος της «Praksis», υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο φτάνουν στην Ελλάδα περίπου 2.500 ασυνόδευτοι ανήλικοι, ενώ την ίδια ώρα οι ξενώνες φιλοξενίας μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες διαμονής περίπου 250 παιδιών. Οι ξενώνες που λειτουργούν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα για τα ασυνόδευτα ανήλικα χρηματοδοτούνται από το European Refugee Fund ή από τον Ενιαίο Οικονομικό Χώρο και λειτουργούν σε Πατήσια, Εξάρχεια, Άγιο Δημήτριο Αττικής, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Μακρινίτσα, Αγριά Βόλου, Αλεξανδρούπολη και Ανώγεια Κρήτης. Ο νέος ξενώνας φιλοξενίας είναι ο τρίτος για ασυνόδευτα ανήλικα που λειτουργεί από την «Praksis» (οι άλλοι δύο βρίσκονται στα Πατήσια και στην Πάτρα).
newsbeast
Η αστυνομία στην Ακτή του Ελεφαντοστού απελευθέρωσε 48 παιδιά-σκλάβους σε εφόδους που έκανε σε φυτείες κακάο στη δυτική πλευρά της χώρας, και συνέλαβε...
KOUTIPANDORAS.GR

H ανισότητα έχει αφήσει εκατομμύρια παιδιά να ζουν σε συνθήκες φτώχειας, να πεθαίνουν πριν τα πέντε τους χρόνια, να μην πηγαίνουν σχολείο και να υποφέρουν από χρόνιο υποσιτισμό
Τι δείχνουν τα στοιχεία για την Ελλάδα
Η παγκόσμια κοινότητα θα αποτύχει απέναντι σε εκατομμύρια παιδιά, αν δεν εστιάσει σε εκείνα που βρίσκονται σε περισσότερο μειονεκτική θέση στο νέο 15ετές...
TVXS.GR

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Με έγγραφό του το υπουργείο Παιδείας ενημερώνει ότι επήλθε αλλαγή στην ημερομηνία διεξαγωγής των εργασιών της Κ΄ Συνόδου του εκπαιδευτικού προγράμματος Βουλή των Εφήβων. Συγκεκριμένα, οι εργασίες της Κ’ Συνόδου θα πραγματοποιηθούν στην Αθήνα στο χρονικό διάστημα από 6 Σεπτεμβρίου έως και 9 Σεπτεμβρίου 2015 και όχι στις αρχές Ιουλίου 2015, όπως είχε αρχικά προβλεφθεί στη σχετική εγκύκλιο.
Η αλλαγή αυτή κρίθηκε αναγκαία για λόγους που αφορούν στο γενικότερο προγραμματισμό των εργασιών του Κοινοβουλίου. Το υπουργείο υπενθυμίσει ότι τα ενδιαφερόμενα σχολεία μπορούν να επικοινωνούν για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση στο τηλ. επικοινωνίας: 210-36.92.411.
newsbeast
Να παψει η εκλογη των αντιπροσωπων των μαθητων στη βουλη των εφηβων να γινεται απο καθηγητες. Οι μαθητες/τριες εχουν προσωπικοτητα, διανοια, πληροφορηση,κριση και υπευθυνοτητα για να εκλεγουν οι ιδιοι τους αντιπροσωπους τους και να διεκδικουν τα δικαιωματα τους. Να σταματησει τωρα η βαθια αντιδημοκρατικη αυτη επιλογη του υπουργειου που φερει τον κιβδηλο τιτλο ''εκλογη αντιπροσωπων'' και που υποβιβαζει τον μαθητικο κοσμο σε ενα αβουλο και ανικανο πληθος που δε μπορει να διαχειριστει τα προβληματα του.Οι μαθητες /τριες ειναι ικανοι αν τους δοθει η ελευθερια να κρινουν ποιοι θα τους αντιπροσωπευουν και πως θα διεκδικησουν τα αιτηματα τους. Τερμα στον σκοταδισμο που τους υποβιβαζει σε ρες της εκπαιδευσης.
διογενης

Τετάρτη 24/6 στις 6 μ.μ. στο Σύνταγμα: Συναυλία για ιθαγένεια σε όλα τα παιδιά

Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Σύμφωνα με τους σύγχρονους ειδικούς παιδαγωγούς στην μνήμη των παιδιών από το σχολείο μένουν τα εξής : 10 % από αυτά που διαβάζουν 20 % από αυτά που...
XENESGLOSSES.EU

Σε δυο άξονες κινείται ο σχεδιασμός του Υπουργείου Παιδείας ως προς την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας. Αφενός στις δράσεις καταγραφής, πρόληψης και παρέμβασης και αφετέρου στις δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης.
Ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε εκτενώς στις δράσεις αυτές τονίζοντας, ότι κατά το παρελθόν υπήρξε σχεδιασμός αντιμετώπισης της ενδοσχολικής βίας και ότι πλέον γίνεται αξιοποίηση των προσπαθειών που είχαν καταβληθεί ενώ συνεχίζονται οι θετικές δράσεις.
Ο Τάσος Κουράκης εξήρε το ρόλο των εκπαιδευτικών στην πρόληψη του φαινομένου δηλώνοντας ότι θεμέλιος λίθος είναι ο εκπαιδευτικός και η πολύτιμη δουλειά που κάνει εντός κι εκτός τάξης καθώς οι θετικές αναπαραστάσεις που αναμεταδίδει στους μαθητές και η εργασία του πάνω στην εξοικείωση των παιδιών με τη διαφορετικότητα, αποτελούν τα βασικά εργαλεία πάνω στα οποία η πολιτική ηγεσία χτίζει τις παρεμβάσεις. Μάλιστα επισημάνθηκε η ιδιαίτερη σημασία που δίνει το Υπουργείο στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί.
Σε ό,τι αφορά τις δομημένες κι εξελισσόμενες δράσεις του Υπουργείου Παιδείας, στην κατεύθυνση της αντιμετώπισης της σχολικής βίας, αναφορά έγινε στην οργάνωση δράσεων εξωστρέφειας και ευαισθητοποίησης, οι οποίες απευθύνονται σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα και στοχεύουν στο συντονισμό των προσπαθειών όλων -εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων- με συμβολικό χαρακτήρα. Ένα παράδειγμα αποτελεί η Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας, η 6ηΜαρτίου.
Επίσης το Υπουργείο αναπτύσσει ένα δίκτυο συνεργασιών με φορείς που έχουν γνώση του θέματος και σ’ αυτό το δίκτυο συνεργασιών εντάσσονται δράσεις πρόληψης και αντιμετώπισης πρακτικών που μπορεί να οδηγήσουν σε αρνητικά γεγονότα. Η βασική μας στόχευση στην κατεύθυνση αυτή είναι η ισχυροποίηση ενός μόνιμου δικτύου πρόληψης και αντιμετώπισης της σχολικής βίας σε πανελλαδικό επίπεδο, το οποίο εκτείνεται σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα.
Οι πυλώνες στους οποίους εδράζεται το δίκτυο είναι τρεις.
Πρώτος πυλώνας: Η καταγραφή, η πρόληψη, η έγκαιρη διάγνωση και η αντιμετώπιση σε πρώιμο στάδιο των φαινομένων της σχολικής βίας.
Δεύτερος πυλώνας: Η ευαισθητοποίηση και η ενεργός συμμετοχή στο δίκτυο ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας, των γονέων και της ευρύτερης κοινωνίας.
Τρίτος πυλώνας: Η αντιμετώπιση των φαινομένων σχολικής βίας, με τη συμμετοχή όλων των εξειδικευμένων φορέων, σε απόλυτη συνεργασία με τη σχολική κοινότητα.
Ορισμένες μορφές που μπορούν να βοηθήσουν τα προγράμματα που έχουν βιωματικό χαρακτήρα. Επίσης, η καθιέρωση διαδικασιών ακρόασης, όταν εκδηλώνεται ένα περιστατικό βίας, και η ανάθεση ρόλου συμβούλων και μεσολαβητών σε εκπαιδευτικούς με ειδικές γνώσεις και δεξιότητες, θα δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να εξηγούν τις συμπεριφορές τους, να εκφράζουν τις απόψεις τους, να επικοινωνούν ύστερα από την εκδήλωση συγκρούσεων ή βίαιων ενεργειών και να γίνεται προσπάθεια συμφιλίωσης μεταξύ των εμπλεκομένων.
Ο Τάσος Κουράκης αναφέρθηκε και στην ενίσχυση του ρόλου των ίδιων των μαθητών στη διαδικασία επίλυσης συγκρούσεων, ενδεχομένως με τη δημιουργία ομάδων φιλίας ή διαμεσολάβησης, ανάλογα με τις δυνατότητες υποστήριξης αυτών από εκπαιδευτικούς του σχολείου, καθώς και ανάπτυξη υποστηρικτικών μηχανισμών –λέγοντας πως σε αυτό υστερούμε- δηλαδή η δυνατότητα προσφυγής σε εξειδικευμένους επιστήμονες. Εξήγησε το ρήμα υστερούμε αναφέροντας, ότι δεν είναι ανύπαρκτες αυτές οι δομές, αλλά θα έπρεπε να επεκταθούν σε όλα τα σχολικά συγκροτήματα και τις σχολικές μονάδες, να υπάρχουν δηλαδή ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί κ.λπ., ώστε σε περιπτώσεις που κρίνεται αναγκαίο να προστρέχουμε σ’ αυτούς, ζητώντας τη βοήθειά τους.
Επίσης, μπορεί να βοηθήσει η ανάπτυξη προαιρετικών ομαδικών δραστηριοτήτων που ενδιαφέρουν τους μαθητές και βοηθούν στην καλλιέργεια στενότερων δεσμών και σχέσεων συνεργασίας μεταξύ τους και υπάρχουν και πολλά-πολλά άλλα.
Εκτενής αναφορά έγινε και «Ανάπτυξη και λειτουργία δικτύου πρόληψης και αντιμετώπισης φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού».Η δομή του δικτύου εκτείνεται σε δεκατρείς περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης, όπου λειτουργούν δεκατρείς επιτροπές συντονιστών δράσης και ταυτόχρονα αντίστοιχες περιφερειακές ομάδες δράσεων πρόληψης, στις οποίες συμμετέχουν πάνω από τετρακόσια στελέχη εκπαίδευσης, ενώ σε επίπεδο σχολικών μονάδων, στο δίκτυο συμμετέχουν δεκαεξίμισι χιλιάδες εκπαιδευτικοί, δύο ανά σχολική μονάδα, με συνεχή επιμόρφωση στα ζητήματα αντιμετώπισης της σχολικής βίας. Απώτερος στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου.
Κλείνοντας, την  παρέμβασή του ο αναπληρωτής υπουργός επανέλαβε  ότι η νέα ηγεσία στο Υπουργείο Παιδείας είναι απολύτως ανοικτή και στη Βουλή, αλλά και σε όλους τους φορείς για κοινή επεξεργασία δράσεων και για τη μελέτη όλων των προτάσεων που μπορούν να συμβάλλουν θετικά στην αντιμετώπιση της σχολικής βίας, αλλά και στην κατεύθυνση της δημιουργίας θετικού κλίματος σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα.
Καλόγηρος Βασίλειος
newsbeast