Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013


Παλλήνη :  27-2-2013
Αριθμ.Πρωτ. :  15

Είναι ευθύνη όλων μας να υψώσουμε  ένα τείχος απέναντι στη Χρυσαυγίτικη «κατήχηση» παιδιών
Η τοπική οργάνωση Χρυσής Αυγής Αρτέμιδος Ανατολικής Αττικής, καταχρώμενη την ονομασία από το ομώνυμο περιοδικό που το πρώτο τεύχος του εκδόθηκε το 1897, αποκαλεί την κατήχηση παιδιών, στα γραφεία του κόμματος, από την ηλικία των 6 ετών "Διάπλαση των Παίδων".
Για πολλοστή φορά, δείχνουν το πραγματικό πρόσωπό τους, ακολουθώντας πρακτικές και λογικές  «χουντικών καθεστώτων». Οι σχολές του μίσους, της βίας και της προώθησης των ναζιστικών αντιλήψεων τους  δεν μπορεί να γίνουν αποδεκτές από το δημοκρατικό και τον  εκπαιδευτικό κόσμο.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας θεωρεί πως είναι ευθύνη όλων μας να υψώσουμε  ένα τείχος απέναντι στη Χρυσή Αυγή και τις παραφυάδες της. Οι προσπάθειες της Χρυσής Αυγής να επιβάλλει ιδεολογική τρομοκρατία και να εμποτίσει τους νέους  με το δηλητήριο της μισαλλοδοξίας, του ρατσισμού και της ξενοφοβίας θα πέσουν στο κενό.

 
Κάλεσμα στο Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο, ΣΑΒΒΑΤΟ 2 ΜΑΡΤΗ, 12 μμ, ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ
 
Κυβέρνηση – ΕΕ – ΔΝΤ οδηγούν σε διάλυση τη δημόσια δωρεάν παιδεία
 
̶            Τα σχολεία πεινάνε και κρυώνουν. Χιλιάδες παιδιά περνούν τις πόρτες τους πεινασμένα εξαιτίας της καπιταλιστικής κρίσης, της φτώχειας και της ανεργίας. Εκατοντάδες σχολεία δεν έχουν ούτε δεκάρα στα ταμεία τους. Διεκδικούμε συσσίτια για τα παιδιά, πετρέλαιο και αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για τα σχολεία μας.
 
̶             Τα σχολεία χρειάζονται δάσκαλους, νηπιαγωγούς και καθηγητές και όχι συγχωνεύσεις, συμπτύξεις, αύξηση αριθμού των μαθητών στα τμήματα, αύξηση του διδακτικού ωραρίου και υποχρεωτικές μετακινήσεις. Αγωνιζόμαστε για μαζικούς διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά. Διεκδικούμε ίδρυση νέων νηπιαγωγείων ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες νηπίων/προνηπίων για φοίτηση. Παλεύουμε για την ανατροπή του σχεδίου «Αθηνά», που προχωρά σε καταργήσεις τμημάτων, οδηγεί σε διάλυση το πανεπιστήμιο εναρμονίζοντάς το με τις ανάγκες της αγοράς και ιδιωτικοποιεί τη λειτουργία του.
 
̶            Τα σχολεία χρειάζονται δημοκρατία και όχι αξιολόγηση, απολύσεις, φόβο και υποταγή. Αγωνιζόμαστε για παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατική συλλογική λειτουργία του σχολείου, ενάντια στην αξιολόγηση – χειραγώγηση, για να μην περάσει το αυταρχικό Π.Δ. του Υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση.
 
̶            Τα σχολεία χρειάζονται δωρεάν βιβλία και όχι σχέδια για άμεση ή σταδιακή κατάργηση της δωρεάν διανομής τους. Διεκδικούμε δωρεάν παιδεία για όλους. Ούτε δεκάρα από τις τσέπες των γονιών για βιβλία, πετρέλαιο, λειτουργικές δαπάνες, γραφική ύλη κλπ.
 
̶            Τα σχολεία είναι δημόσια ιδρύματα και όχι ιδιωτικές/κερδοσκοπικές επιχειρήσεις. Διαμορφώνουν το πρόγραμμά τους με βάση τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών για ολόπλευρη γνώση και ελεύθερη κριτική και κλείνουν τις πόρτες τους στους ιδιώτες, τους χορηγούς, τις εταιρείες.
 
̶            Τα σχολεία έχουν ανάγκη από εκπαιδευτικούς και γονείς που θα αμείβονται αξιοπρεπώς και όχι από οικονομική εξαθλίωση, ανεργία και φτώχεια. Παλεύουμε για κατάργηση του βαθμολογίου – μισθολογίου, για αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις των εκπαιδευτικών, αξιοπρεπείς μισθούς  και σταθερή – μόνιμη εργασία για όλο το λαό.
 
̶            Τα σχολεία πρέπει να αγκαλιάσουν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Αγωνιζόμαστε ενάντια στην υποβάθμιση και κατάργηση των δομών της ειδικής αγωγής.
 
̶            Τα σχολεία πρέπει να υπερασπίσουν την τέχνη, τον πολιτισμό, την ελπίδα. Υπερασπιζόμαστε τα μουσικά και καλλιτεχνικά γυμνάσια και λύκεια που χρειάζονται στήριξη και χρηματοδότηση και όχι υπονόμευση.
 
̶            Τα σχολεία χρειάζονται ελευθερία και όχι φασισμό, ρατσιστικές διακρίσεις και ναζιστικές απειλές. Παλεύουμε για το σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών, σχολείο ανοιχτό για όλα τα παιδιά ανεξάρτητα από χρώμα, θρήσκευμα ή εθνικότητα.
 
̶            Όλα τα σχολεία (Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, ΕΠΑΣ) χρειάζονται αυξημένη χρηματόδοτηση και πολύπλευρη στήριξη για να λειτουργήσουν.
Να τους σταματήσουμε ! 
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΞΕΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ! 
 
Όλοι –ες, εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές, φοιτητές, εργαζόμενοι στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ΣΑΒΒΑΤΟ 2 ΜΑΡΤΗ, 12 μμ, ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ και στη συναυλία που θα ακολουθήσει στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ ΣΤΙΣ 2μμ
 
 από τους μαθητές μουσικών σχολείων της Αττικής.
 
Όλοι – ες μαζί, ξεκινάμε έναν κοινωνικό ανένδοτο, έναν παλλαϊκό αγώνα διαρκείας για την ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ, για μια άλλη προοπτική για τους εργαζόμενους, για τη νέα γενιά, για τη δημόσια δωρεάν παιδεία.
 
ΟΛΜΕ 

Αθήνα, 27/2/2013            
   Αριθμ. Πρωτ:34963
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Επιστολή της ΟΙΕΛΕ στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου σχετικά με την υπόθεση της έκδοσης παράνομων τίτλων σπουδών από  ιδιωτικά ΤΕΕ
«Κύριε Εισαγγελεύ,
Το 2005 η ΟΙΕΛΕ είχε φέρει στο φως σοβαρότατες καταγγελίες για την έκδοση παράνομων τίτλων σπουδών που εξέδωσαν τα ιδιωτικά ΤΕΕ της Άρτας «Τομή» και «Σχολές Ευρώπη». Σύμφωνα με τις καταγγελίες αυτές με αδιαφανείς διαδικασίες περισσότεροι από 2.000 σπουδαστές έλαβαν δεύτερο πτυχίο με «άριστα», δεδομένου ότι όλοι ήταν απόφοιτοι δημόσιων, κυρίως, τεχνικών λυκείων με πολύ χαμηλή βαθμολογία. Οι παράνομοι αυτοί τίτλοι έδωσαν τη δυνατότητα σε χιλιάδες «απόφοιτους» να καταδολιεύσουν διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ και να εργάζονται σήμερα στο στενό και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, καταλαμβάνοντας θέσεις, τις οποίες κανονικά θα έπρεπε να έχουν καταλάβει παιδιά από τη δημόσια εκπαίδευση που αποφοίτησαν με τον ιδρώτα τους. Στη μηχανή παραγωγής των παράνομων αυτών τίτλων ενεπλάκησαν κορυφαίοι τοπικοί παράγοντες πολιτικών κομμάτων και της διοίκησης της εκπαίδευσης. Με τα στοιχεία που κατορθώσαμε – με πολύ μεγάλη δυσκολία, λόγω της ιδιότυπης σιωπής που είχε κυριαρχήσει στην τοπική κοινωνία – να συλλέξουμε, ανάμεσα στους 2.000 και πλέον τέτοιους τίτλους σπουδών περιλαμβάνονται:

·         Τίτλοι σπουδών που απονεμήθηκαν σε μαθητές, οι οποίοι κατείχαν πολλαπλά μαθητικά μητρώα, ευνοούμενοι με τον τρόπο αυτό σκανδαλωδώς.
·         Τίτλοι σπουδών που απονεμήθηκαν σε μαθητές που είχαν υπερβεί κατά πολύ το όριο των αδικαιολόγητων απουσιών που ορίζει ο νόμος.
·         Τίτλοι σπουδών που απονεμήθηκαν σε μαθητές με παράνομη εγγραφή.
·         Τίτλοι σπουδών που απονεμήθηκαν σε μαθητές, οι οποίοι δεν είχαν καν φοιτήσει.
·         Τίτλοι σπουδών που απονεμήθηκαν σε μαθητές, οι οποίοι παρανόμως υπήρξαν και ..καθηγητές (!) των ΤΕΕ αυτών κατά την ίδια περίοδο και αξιολογούσαν τον εαυτό τους!
·         Τίτλοι σπουδών που απονεμήθηκαν, αν και δεν υπάρχουν καν πράξεις έκδοσης αποτελεσμάτων της Επιτροπής Εξετάσεων.
·         Τίτλοι σπουδών που απονεμήθηκαν σε μαθητές ΤΕΛ – κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας, καθώς δεν είχε συσταθεί αντίστοιχη επιτροπή εξετάσεων – 5 χρόνια μετά την αποφοίτησή τους.
Φέραμε, επίσης, στο φως της δημοσιότητας γεγονότα που αποδεικνύουν το μέγεθος του σκανδάλου, όπως:
·         Στο ιδιωτικό ΤΕΕ «Σχολές Ευρώπη» παρακολούθησαν το σχολικό έτος 2002-2003  588 εγγεγραμμένοι μαθητές, αν και η ανώτερη χωρητικότητα του σχολείου και στις δυο βάρδιες είναι μόλις 220!
·         Ο υιός της ιδιοκτήτριας του ΤΕΕ «Σχολές Ευρώπη» ήταν διπλοεγγεγραμμένος, κατείχε 3 διαφορετικούς αριθμούς μητρώων και έλαβε πτυχία δύο (!) διαφορετικών τομέων με την ίδια πράξη της Επιτροπής εξετάσεων.
·         Ο υιός του _____ (ο οποίος, σύμφωνα με τις καταθέσεις μαρτύρων είναι ο ουσιαστικός ιδιοκτήτης του ΤΕΕ «Σχολές Ευρώπη») κατείχε 3 διαφορετικούς αριθμούς μητρώων, έλαβε 4 πτυχία δυο διαφορετικών τομέων, ενώ ταυτόχρονα υπήρξε και καθηγητής, χωρίς νόμιμα προσόντα, του ενός τομέα αξιολογώντας και αποδίδοντας πτυχίο στον …εαυτό του.
Όλα τα παραπάνω στοιχεία επιβεβαιώθηκαν στην ΕΔΕ που διατάχθηκε μετά από συνεχείς πιέσεις της ΟΙΕΛΕ και παρέμβαση του Υπουργείου Παιδείας, αλλά και του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Λέανδρου Ρακιντζή, όπως και τα πολύ μεγάλα χρηματικά ποσά που αποκόμισαν αυτοί που πιστοποιούσαν τους παράνομους τίτλους. Και ενώ στη Θεσσαλία σε αντίστοιχη περίπτωση πλαστογράφησης τίτλων σπουδών ανακλήθηκε το σύνολό τους, το ΠΥΣΔΕ Άρτας ακύρωσε μόλις 59 από τους 2.000 και πλέον τίτλους σπουδών. Περιπτώσεις τίτλων, όπως αυτές που αναφέρονται πιο πάνω, εξακολουθούν να ισχύουν και οι κάτοχοί τους υπηρετούν αυτή τη στιγμή στο δημόσιο τομέα, ή και διεκδικούν (όσοι είναι αδιόριστοι) την πρόσληψή τους στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ. Οι δε εμπλεκόμενοι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στην επιτροπή πιστοποίησης των πτυχίων στην ίδια συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ τιμωρήθηκαν με αστείες ποινές (στέρησης μερικών ημερών του μισθού τους), την ίδια ώρα που ο Ανακριτής Πλημμελειοδικών Άρτας είχε παρέμβει (84/2010) απαγγέλλοντας στους εκδίδοντες τους τίτλους βαρύτατες κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος και απαγορεύοντάς τους την έξοδο από τη χώρα.
Πριν από λίγες εβδομάδες η υπόθεση συζητήθηκε στο Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Άρτας. Με την απόφαση 62/2012 οι κατηγορούμενοι αθωώνονται λόγω «παραγραφής των πλημμελημάτων»  (καθώς το Συμβούλιο έκρινε ότι για την πλαστογραφία, την παράβαση καθήκοντος και ηθική αυτουργία και την ψευδή βεβαίωση έχει παρέλθει η πενταετία). Αν και υπάρχει η παραδοχή ότι η μήνυση «δεν ήταν εντελώς ψευδής» (επομένως δεν επιβάλλει επιβολή δικαστικών εξόδων στους μηνυτές), ζητείται η οριστική παύση της δίωξης των κατηγορούμενων λόγω παραγραφής. Η ΟΙΕΛΕ μετά από αυτή την εξέλιξη προέβη σε αίτημα αναψηλάφισης της υπόθεσης προς τον Εισαγγελέα Εφετών Ιωαννίνων. Κατόπιν προτάσεώς του προωθούμε σε εσάς την απόφαση του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών για να ασκήσετε αναίρεση υπέρ του νόμου, καθώς οι πράξεις των κατηγορούμενων δεν συνιστούν πλημμέλημα, αλλά κακούργημα  και εκτιμούμε πως, λόγω της σοβαρότητας των αδικημάτων, θα πρέπει να γίνει ενδελεχής έλεγχος της υπόθεσης και οι υπεύθυνοι, εάν αυτό κριθεί απαραίτητο, να παραπεμφθούν αρμοδίως.
Κύριε Εισαγγελεύ,
Στη δύσκολη περίοδο που διανύει η χώρα μας με την κοινωνική συνοχή σε κίνδυνο και με το αίσθημα της αδικίας και της αναξιοκρατίας να κυριαρχεί, είναι αναγκαίο, ίσως περισσότερο από ποτέ, οι θεσμοί επιτέλους να λειτουργήσουν. Επειδή στη συγκεκριμένη υπόθεση βάλλεται βάναυσα το δημόσιο και κοινωνικό αγαθό της εκπαίδευσης, καταδολιεύονται οι διαδικασίες πρόσληψης στο δημόσιο τομέα και καταστρατηγείται η συνταγματικά κατοχυρωμένη ισονομία και ισοπολιτεία, θεωρούμε πως είναι αναγκαία η αναψηλάφιση της υπόθεσης και η αποκατάσταση της νομιμότητας για λόγους διασφάλισης του δημόσιου συμφέροντος.»

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΡΟΥΤΟΣ                                                   ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΡΡΗΣ


Για δέκατη χρονιά το πρόγραμμα «Ecomobility» στη Θεσσαλονίκη

Τις προτάσεις τους για την οικολογική μετακίνηση στην πόλη θα παρουσιάσουν, τις επόμενες τρεις μέρες, ομάδες μαθητών από οχτώ σχολεία της Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της πανελλήνιας εκστρατείας «Ecomobility».

Το πρόγραμμα υλοποιείται φέτος, για 10η συνεχή χρονιά, σε σχολεία της χώρας, με στόχο να ευαισθητοποιήσει τους νέους για το περιβάλλον, να τους ενεργοποιήσει στην αναζήτηση λύσεων και την αλλαγή συμπεριφοράς στις επιλογές τους μέσα στο αστικό περιβάλλον.

Μέσα από τις ομαδικές τους εργασίες, οι μαθητές ερευνούν τα περιβαλλοντικά προβλήματα της πόλης και της γειτονιάς, στην οποία ζουν και καταθέτουν εναλλακτικές προτάσεις γύρω από την «πράσινη μετακίνηση», όπως το περπάτημα, το ποδήλατο και οι αστικές συγκοινωνίες, ώστε οι κάτοικοί της να αποφύγουν τη χρήση αυτοκινήτου και να πετύχουν τη μείωση της ρύπανσης. 

Στη συνέχεια, παρουσιάζουν τις έρευνες και προτάσεις τους στην τοπική αυτοδιοίκηση, προκειμένου να ενημερώσουν τους πολίτες για τα περιβαλλοντικά θέματα και να διεκδικήσουν λύσεις σε τοπικό επίπεδο.

Σύμφωνα με τον συντονιστή της εκστρατείας Θάνο Ζαφειρόπουλο, μέχρι σήμερα, οι συνεργασίες των μαθητών με τους δήμους είχαν αποτελέσματα, καθώς σε πολλές περιπτώσεις οι τοπικές διοικήσεις έλαβαν υπόψη και αποκατέστησαν τα προβλήματα που ανέδειξαν οι μαθητές στις εργασίες τους, συμβάλλοντας έτσι στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στην πόλη.

Ο αντιδήμαρχος Παιδείας Αντώνης Καρούμπης εξέφρασε την ετοιμότητα του δήμου Θεσσαλονίκης να ανοίξει ακόμη περισσότερο τον δίαυλο επικοινωνίας με τα σχολεία και τους μαθητές, αλλά και την ελπίδα ότι θα ενταχθούν στο νεανικό αυτό πρόγραμμα ακόμη περισσότερα σχολεία, καθώς μπορεί να παίξει πρωτεύοντα ρόλο στην καλλιέργεια κυκλοφοριακής κουλτούρας στους αυριανούς πολίτες.

Οι παρουσιάσεις των εργασιών των μαθητών θα πραγματοποιηθούν τις επόμενες τρεις μέρες, στο δημαρχιακό μέγαρο Θεσσαλονίκης.
newsbeast.gr


Να τους σταματήσουμε
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΞΕΣΗΚΩΝΕΤΑΙ!
Όλοι–ες, εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές, φοιτητές, εργαζόμενοι στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ΣΑΒΒΑΤΟ 2 ΜΑΡΤΗ, 12 μμ, ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ
Όλοι–ες μαζί, ξεκινάμε ένα κοινωνικό ανένδοτο, ένα παλλαϊκό αγώνα διαρκείας για την ανατροπή κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ, για μια άλλη προοπτική για τους εργαζόμενους, για τη νέα γενιά, για το δημόσιο δωρεάν σχολείο.
Μέχρι στιγμής υπογράφουν:
ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.: Α΄ Αθηνών, Αιγάλεω, Αμαρουσίου, Άνδρου – Κέας – Κύθνου – Σερίφου «Θεόφιλος Καΐρης», Άνω Λιοσίων – Ζεφυρίου – Φυλής, «Αριστοτέλης», «Δ. Γληνός», Δυτικής Αττικής, Ικαρίας και Φούρνων, Κερατσινίου – Περάματος «Νίκος Πλουμπίδης», Κορίνθου, Κ. Σωτηρίου, Λαγκαδά, Μολάων «Γιάννης Ρίτσος», Ν. Αργοσαρωνικού, Ν. Ηρακλείου «Δομήνικος Θεοτοκόπουλος», Νίκαιας, Ν. Σμύρνης, «Παρθενώνας», Α΄ Πειραιά «Ρήγας Φεραίος», Πειραιά «η Πρόοδος», Σπάρτης, Σύρου – Τήνου – Μυκόνου, Χαϊδαρίου, Χανίων
ΕΛΜΕ: Α΄ Δυτικής Αττικής (Ελευσίνας), Α΄ Δυτικής Αθήνας (Περιστερίου), Άνω Λιοσίων – Ζεφυρίου – Φυλής, Β΄ Αθήνας, Γ΄ Αθήνας, Ε΄ Αθήνας, Ε΄ Ανατολικής Αττικής, Καλλιθέας – Ν. Σμύρνης – Μοσχάτου, Λάρισας, Πανελλήνια Ένωση Αδιόριστων Εκπαιδευτικών, Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων Εκπαιδευτικών, Συντονιστικό Ωρομισθίων και Αναπληρωτών, Συντονιστικό Νηπιαγωγών

Τρομοκρατία και σε μαθητές της Ιερισσού

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2013, 11:43

Το ανελέητο «πογκρόμ» χωρίς τέλος, που έχει εξαπολύσει η Ελληνική Αστυνομία στα χωριά και στις τοπικές κοινωνίες της Χαλκιδικής, για την προφύλαξη της καναδικής πολυεθνικής εταιρείας εξόρυξης, έφθασε μέχρι και στα σχολεία της Ιερισσού.



Η αστυνομία δεν δίστασε να προσαγάγει ακόμα και έναν μαθητή του Αριστοτέλειου Λύκειου Ιερισσού, στην προσπάθειά της να διαλύσει τις μαζικές κινητοποιήσεις των κατοίκων ενάντια στον αφανισμό του δάσους των Σκουριών.

Σήμερα το λύκειο θα παραμείνει κλειστό μέχρι να επιστρέψει σώος ο μαθητής από την ανάκριση.



Οι μαθητές, αφού πρώτα έκαναν πορεία διαμαρτυρίας στην Ιερισσό, εξέδωσαν την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Αριστοτέλειο Λύκειο Ιερισσού

Ιερισσός 27.02.2013

Το Αριστοτέλειο Λύκειο Ιερισσού μετά από ψηφοφορία αποφάσισε σήμερα 27.02.2013 να παραμείνει κλειστό σε ένδειξη διαμαρτυρίας και συμπαράστασης για την αυθαίρετη προσαγωγή του συμμαθητή μας. Για τον λόγο αυτό, απαιτούμε την άρση της προσαγωγής και δηλώνουμε την αντίθεσή μας σε κάθε παρόμοια ενέργεια. Σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας θα παραμείνει κλειστό μέχρις ότου επιστρέψει ο συμμαθητής μας.

Επιπροσθέτως, εκφράζουμε την απογοήτευση και αγανάκτησή μας για τα δυσάρεστα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα στην περιοχή μας και επηρεάζουν αφενός την κοινωνία και αφετέρου το ίδιο το σχολείο.

ΜΕ ΜΑΤ, ΒΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΧΡΥΣΑΦΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝΕ ΑΠ’ ΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

Με εκτίμηση,

Οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Ιερισσού».

ΠΗΓΗ: http://antigoldgreece.wordpress.com

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013


"Κατηχητικά μίσους" από τη Χρυσή Αυγή



    Τι περιλαμβάνουν τα "κατηχητικά" που ξεκίνησε η Χρυσή Αυγή το προηγούμενο Σάββατο στην Αρτέμιδα Αττικής (Pics)

    Την αποκάλυψη ότι η "Χρυσή Αυγή" έχει ξεκινήσει "κατηχητικό μίσους" σε μικρά παιδιά ηλικίας 6 -10 ετών, κάνουν τα "Νέα". Σύμφωνα με την εφημερίδα, το πρόγραμμα ονομάζεται "Διάπλαση των Παίδων" και ξεκίνησε το προηγούμενο Σάββατο στην Αρτέμιδα, με 20 παιδιά να συμμετέχουν ήδη στις συγκεντρώσεις. Στόχος, η προσέλκυση ανήλικων μαθητών.
    Τα παιδιά αποκαλούνται "μικροί φίλοι" από τη Χρυσή Αυγή, ενώ σε σχετικό κείμενο της Τοπικής Οργάνωσης στην Αρτέμιδα, αναφέρεται ότι "η παιδική ηλικία είναι κατάλληλη για να φυτέψεις πρότυπα".
    Οι μαθητές νηπίου ή δημοτικού, βρέθηκαν στον "κύκλο πνευματικής αφύπνισης", όπως χαρακτηρίζεται, μαζί με τους γονείς τους, ενώ δυο "παιδαγωγοί" της Χρυσής Αυγής μίλησαν για τη γέννηση του αρχαίου κόσμου σύμφωνα με την αρχαία ελληνική σκέψη, τους ολύμπιους θεούς, το αρχαίο ελληνικό πάνθεον και τη χριστιανική πίστη.
    Συγκεκριμένα, στις 23/02/2013, η Χρυσή Αυγή ξεκίνησε όπως η ίδια αναφέρει "ένα νέο κύκλο πνευματικής αφύπνισης με την ονομασία Διάπλαση των Παίδων, που αφορά το πιο υγιές κομμάτι της Ελληνικής κοινωνίας: τα νέα παιδιά! 20 και πλέον μικρά Ελληνόπουλα ηλικίας 6-10 ετών ήρθαν με τους γονείς τους και απόλαυσαν ένα υπέροχο διαδραστικό ταξίδι με οδηγούς τις 2 παιδαγωγούς της Τ.Ο.
    Οι Συναγωνίστριες εμφύσησαν τα Ελληνικά ιδεώδη στους μικρούς μας φίλους με προβολή παιδαγωγικού βίντεο και τα παιδιά συμμετείχαν στην συζήτηση για την γέννηση του αρχαίου κόσμου σύμφωνα με την αρχαία Ελληνική σκέψη, έμαθαν για τους Ολύμπιους Θεούς, το αρχαίο Ελληνικό Πάνθεον και τη Χριστιανική Πίστη", προσθέτει στην ανάρτηση του, το κόμμα.
    Συνέχιση της "κατήχησης"
    "Αυτή η διαδραστική πνευματική αφύπνιση θα συνεχισθεί, καθώς οι γονείς θα ενημερώνονται από τις παιδαγωγούς της Τ.Ο και θα προσέρχονται με τα παιδιά σε καθορισμένες ημέρες και ώρες, συμμετέχοντας σε αυτή την προσπάθεια αναγέννησης του Ελληνικού πνεύματος", αναφέρεται στη συνέχεια.
    Οι φωτογραφίες - πειστήρια της "διαδραστικής πνευματικής αφύπνισης" των παιδιών, όπως την αποκαλούν, δημοσιεύτηκαν στην επίσημη ιστοσελίδα της Χρυσής Αυγής.
    Τακτικές Προπαγάνδας
    Το στίγμα της στάσης της απέναντι σε αυτές τις ηλικίες δίνει κείμενο που αναρτήθηκε στις 31 Ιανουαρίου στην ιστοσελίδα της τοπικής οργάνωσης Χρυσής Αυγής βορείων προαστίων. Το κείμενο καλούσε τα μέλη της οργάνωσης να λάβουν "αντίμετρα κατά της προπαγάνδας". Βασιζόταν σε αποσπάσματα του βιβλίου "Η προπαγάνδα - Μεθοδική και τεχνική της αγωγής των μαζών" του Γεωργίου Γεωργαλά που εκδόθηκε το 1967. Ο συγγραφέας κατέλαβε διάφορες κυβερνητικές θέσεις κατά τη διάρκεια της δικτατορίας και υπήρξε ο ιδεολογικός εκφραστής της.
    "Η ψυχοπολιτική διαπίστωσε ότι κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας ο άνθρωπος διακατέχεται από ανασφάλεια λόγω φυσικής αδυναμίας, σωματικής και πνευματικής. Αυτό το συναίσθημα προκαλεί αναζήτηση προστασίας... Το συμπέρασμα για την προπαγάνδα είναι ότι αυτή η ηλικία είναι κατάλληλη να φυτέψεις στο παιδί ένα πρότυπο", αναφερόταν στο κείμενο προς τα μέλη της Χρυσής Αυγής. "Η παιδική ηλικία είναι κατάλληλη για να διαμορφωθούν οι τάσεις, οι κλίσεις, τα ιδεώδη δια μέσου της φαντασίας", συνέχιζε το κείμενο.
    Σύμφωνα με τον συγγραφέα, άλλο χαρακτηριστικό της παιδικής ηλικίας είναι ο μιμητισμός, γι' αυτό και η προπαγάνδα προσδίδει σε ήρωες - πρότυπα ιδιότητες που θέλει να αποκτήσουν τα παιδιά. "Δεν έχει σημασία αν ο ήρωας ήταν πραγματικός ή φανταστικός.
    Δεν έχει σημασία, αν και εφόσον ήταν πραγματικός, αν είχε τις ιδιότητες αυτές ή όχι. Όταν πια καθιερωθεί στην παιδική συνείδηση κάποιος σαν ήρωας αρχίζει η κυρίως φάση της προπαγάνδας", κατέληγε το απόσπασμα.
    Σε πρόσφατο ρεπορτάζ των "Νέων", είχαν δημοσιευτεί καταγγελίες εφήβων που έχουν δεχθεί, όπως αναφέρουν, φραστικές και σωματικές επιθέσεις από μέλη της Χ.Α. Αλλά ακόμα και μη - μέλη του κόμματος, όπως δημοσιεύεται στο ίδιο άρθρο, επικαλούνται το όνομα της Χρυσής Αυγής για να τρομοκρατήσουν συμμαθητές τους.



    Πώς να ‘ναι αλήθεια, να ζεις όλη σου τη ζωή σε μια χώρα, να πηγαίνεις σχολείο, να σπουδάζεις, να κάνεις παρέα με τα άλλα παιδιά που ζουν μαζί σου στην ίδια γειτονιά, να διασκεδάζεις όπως εκείνα, να μοιράζεσαι τις ίδιες αγωνίες, και η πολιτεία να σου αρνείται κάθε δικαίωμα, να σε θεωρεί ξένο;

    Το ξέρουν καλά  αυτό το  «πώς είναι», τα παιδιά των μεταναστών, διακόσιες χιλιάδες κατά τους απρόσωπους αριθμούς,  που γεννήθηκαν στην Ελλάδα ή ήρθαν σε πολύ μικρή ηλικία στη χώρα μας, και σήμερα σπουδάζουν, εργάζονται, ψάχνουν δουλειά - ό,τι ακριβώς κάνουν οι συνομήλικοί τους με έλληνες γονείς.
    Σε τρία από αυτά τα παιδιά, τη Σόλες, την Εμμανουέλα, την Ελένη, έδωσαν σήμερα το λόγο, στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν, 18 οργανώσεις και συλλογικότητες, με αφορμή την επιχειρούμενη ολοσχερή κατάργηση του «νόμου Ραγκούση» περί ιθαγένειας, μετά την αμφιλεγόμενη, κατά πλειοψηφία,  απόφαση του ΣτΕ που έκρινε αντισυνταγματική μια σειρά άρθρων.  (διαβάστε περισσότερα, στο τέλος του ρεπορτάζ)

    Ενός νόμου, με πολλές αδυναμίες, που «πέτυχε» να πάρει την ιθαγένεια μόλις το 3% των παιδιών των μεταναστών: μόλις 6.072, σε σύνολο 200 χιλιάδων.  Ακόμη κι αυτόν τον αναποτελεσματικό νόμο, όμως, «η κυβέρνηση, που ολοένα και περισσότερο υιοθετεί την ατζέντα της άκρας Δεξιάς, αποφάσισε εν μια νυκτί να τον παγώσει», όπως τόνισε ο Γ. Αλμπάνης που άνοιξε  τη συνέντευξη Τύπου.

    «Διεκδικούμε ιθαγένεια για όλα τα παιδιά», πρόσθεσε. «Η κατά πλειοψηφία απόφαση του ΣτΕ, άλλωστε, δεν δικαιολογεί ολική κατάργηση του νόμου Ραγκούση. Όπως έχει συμβεί στο παρελθόν, όταν νομοθετήματα κρίνονταν αντισυνταγματικά, πρέπει να γίνει μια μίνιμουμ τροποποίηση που να διατηρεί το πνεύμα του και να είναι παράλληλα συμβατό με την απόφαση του ΣτΕ
    Με αυτά στο μυαλό, ξεκινάμε μια πρωτοβουλία με στόχο να πιέσουμε την κυβέρνηση, ώστε να τελειώνει αυτό το νομοθετικό κενό και να φέρει γρήγορα έναν καινούργιο νομο που θα καλύψει τα παιδιά των μεταναστών».

    Στα πλαίσια αυτής της πρωτοβουλίας, την Πέμπτη 21 Μαρτίου, στις 5 μ.μ., οργανώνεται συναυλία στο Θησείο όπου στη σκηνή θα ανέβουν, φυσικά, συγκροτήματα παιδιών μεταναστών. 

    «ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ «ΠΑΓΩΝΕΙ» ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ»
    Πρώτη, από τα παιδιά των μεταναστών που πολλά δεν είναι πια παιδιά, είναι νέοι, εργαζόμενοι ή άνεργοι, φοιτητές ή μαθητές, που ζουν όσα ζουν και οι έλληνες το γένος συνομήλικοί τους, πήρε το λόγο η Σόλες Γκόντγουιν, 27 χρονών, με καταγωγή από τη Νιγηρία.

    Η Σόλες, που ήρθε στα 14 της στην Ελλάδα,  τέλειωσε το 2011 την Ιατρική του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου. Οι συμφοιτητές της κάνουν ήδη ή είναι σε λίστα αναμονής για να κάνουν την ειδικότητά τους. Εκείνη όμως, δεν μπορεί, γιατί της λείπει  η «ιθαγένεια»: «Αυτή η απόφαση παγώνει τη ζωή μου, δεν μπορώ να προχωρήσω. Έχω ένα πτυχίο ιατρικής, αλλά δεν μπορώ να δουλέψω πουθενά,  ίσως μόνο εφημερίες σε ιδιωτικές κλινικές. Η κυβέρνηση αδικεί 200 χιλιάδες παιδιά. Όταν κάποιος σπουδάζει, πληρώνει φόρους, εχει όλους τους «δεσμούς» για τους οποίους όλοι μιλάνε τελευταία, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να θεωρούμαστε πολίτες δεύτερης ή τρίτης ή τέταρτης κατηγορίας. Ο,τι περνάνε τα ελληνόπουλα, τα περνάμε κι εμείς, σε διπλό και τριπλό βαθμό. Είναι άδικη η απόφαση του ΣτΕ, καταστρέφει ζωές, στερεί πραγματικά δικαιώματα».
    Η Σόλες παρέθεσε και στοιχεία για τη χορήγηση στοιχείων για τη χορήγηση ιθαγένειας σε άλλες χώρες, το διάστημα 2000 με 2008:
    • Στην Αυστρία, 300.000 περίπου
    • Στη Σουηδία και στην Ολλανδία, άλλες τόσες περίπου στην καθεμιά
    • Στο Βέλγιο,  250.000 ιθαγένειες
    • Στην Ελλάδα, το ίδιο διάστημα αποδόθηκαν μόνο 29.600 το ίδιο διάστημα. Ενώ στην Ιταλία, που έχει θεωρητικά τον αυστηρότερο νόμο, ο στόχος που έχει τεθεί είναι να δοθεί ιθαγένεια σε όλα τα παιδιά-μετανάστες 2ης γενιάς…
    «Είμαστε πολίτες αυτής της χώρας, ό,τι ζει ο μέσος έλληνας το ζούμε κι εμείς, δεν υπάρχει κανένας λόγος να βρισκόμαστε στον πάτο αυτής της κοινωνίας», είπε, κλείνοντας, η Σόλες.
    «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΓΟΛΓΟΘΑΣ»
    Η Εμανουέλα Ρεπούση βρίσκεται από το 1992, 9 χρονών τότε, στην Ελλάδα. Γεννήθηκε στην Αλβανία, μεγάλωσε στη Χίο, έμαθε σε 4 μήνες τη γλώσσα, μετά το σχολείο πέρασε σε πανεπιστήμιο της Κρήτης, που δεν παρακολούθησε για οικονομικούς λόγους,

    «Το ελληνικό κράτος με έχει ενσωματώσει: δουλεύω, πληρώνω ασφάλιση, εφορία, ΔΕΗ, από την άλλη όμως μέσα από γραφειοκρατικές διαδικασίες με περνά από καθημερινό Γολγοθα, με την απειλή ότι μπορεί ανά πάσα στιγμή να απελαθώ από τη χώρα. Για μένα όμως θα ήταν δεύτερη μετανάστευση να βρεθώ στην Αλβανία», είπε ξεκινώντας η Εμμανουέλα.
    Σειρά είχε η περιγραφή της απίστευτης γραφειοκρατίας καθώς ο νόμος Ραγκούση την κάλυπτε μεν, αλλά αφενός απαιτούσε την καταβολή χρημάτων, αφετέρου έβρισκε διάφορα εμπόδια, όπως π.χ. ότι οι άδειες παραμονής που εκδίδονται από το ελληνικό κράτος εκδίδονται… ληγμένες λόγω των τραγικών καθυστερήσεων.
    Η Εμμανουέλα έκλεισε την εισήγησή της λέγοντας:

    «Είναι άδικο για τα παιδιά που μεγαλώνουν εδώ, να ζουν σε τέτοια ανασφάλεια. Πρέπει οι ίδιοι να διεκδικήσουμε, και να είναι στο πλευρό μας συμμαθητές και φιλοι, φορείς κι οργανώσεις.  Έχω όνειρα γι΄ αυτή τη χώρα, έχω όνειρα προσωπικά. Είναι άδικο για όλα τα παιδιά των μεταναστών να είναι στο περιθώριο»

    Τελευταία πήρε τον λόγο η Μαριάνθη Ιντου, 21 χρονών σήμερα, γεννημένη στην Ελλάδα, στην οποία είχαν έρθει οι γονείς τη από το 1989. Η Μαριάνθη έχει σπουδάσει προσχωλική αγωγή, δούλεψε σε παιδικό σταθμό επί τρία χρόνια αλλά, με την κατάργηση του νόμου, δεν θα έχει καμιά δυνατότητα να δουλέψει σε δημοτικούς παιδικούς σταθμούς.

    «Κάθε παιδί που έχει γεννηθεί στην Ελλάδα ή ήρθε σε μικρή θα έπρεπε να έχει τα ίδια δικαιώματα. Αν πάω στη Νιγηρία, δεν θα με αναγνωρίσουν. 200.000 παιδιά ζουν την ίδια ταλαιπωρία. Κάθε φορά που ανανεώνω την άδεια παραμονής, την έπαιρνα μετά τη λήξη της, κάθε χρόνο πληρώνουμε για ληγμένες άδειες – ενώ για να σε καλύψει ο νόμος Ραγκούση έπρεπε να έχει αδεια σε ισχύ…»
    Και πρόσθεσε: «Ο νόμος πάγωσε, μπορεί να παρουν τα χαρτιά πίσω από παιδιά που τα έχουν ήδη. Αυτό ειναι τελείως άδικο. Πάει πολύ πίσω ο τρόπος σκέψης της κυβέρνησης. Για να παει μια χώρα μπροστά πρέπει να σκεφτεται μπροστά».
    Οι 18 οργανώσεις που πήραν την πρωτοβουλία:
    Ανοιχτή Πόλη, Αsante, Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, Ελληνικό Φόρουμ Προσφύγων, Δίκτυο Κοινωνικής Υποστήριξης Προσφύγων και Μεταναστών, Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα, Ένωση Αιγυπτιακών Εργαζόμενων στην Ελλάδα (EI Rapta), Ένωση Αφρικανών Γυναικών Ελλάδος, Κασάπι  Ελλάς -Ένωση Φιλιππινέζων Εργαζόμενων, Κοινότητα Αφγανών Μεταναστών και Προσφύγων Ελλάδας, Επιτροπή Δικαιωμάτων ΣΥΡΙΖΑ,  Κέντρο Αντιγόνη,Κίνηση Απελάστε τον Ρατσισμό, Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών, Νεολαία Συνασπισμού, Σύλλογος Ενωμένων Αφγανών Ελλάδος,  Σύλλογος Ελεύθερων Σύρων , YRE-Antinazi Zone
    left.gr

    * * *
    Παραθέτουμε ολόκληρο το κείμενο των 18 οργανώσεων, που μοιράστηκε στη συνέντευξη Τυπου, αποκαλυπτικό για τους λόγους που η κυβέρνηση επιχειρεί να καταργήσει το νόμο Ραγκούση:


                                   ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΝΑΙ
                            ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΧΙ !
    Στην Ελλάδα του 21ου αιώνα που θέλει να αυτοαποκαλείται κοιτίδα της δημοκρατίας και του πολιτισμού, 200.000 παιδιά  μένουν ξεκρέμαστα χωρίς χαρτιά, χωρίς δικαιώματα, χωρίς ελπίδα.
    Είναι τα παιδιά των μεταναστών που γεννήθηκαν ή ήρθαν σε μικρή ηλικία στη χώρα μας. Τα παιδιά που πολλές φορές αποκαλούμε 2η γενιά μεταναστών, αλλά στην πραγματικότητα η μόνη πατρίδα που έχουν γνωρίσει είναι η Ελλάδα.. Που πολλά από αυτά δεν είναι πια παιδιά. Είναι εργαζόμενοι ή άνεργοι, κάποια από αυτά έγιναν πιο γνωστά μέσα από τη δουλειά τους σαν μουσικοί ή ηθοποιοί, αλλά ακόμα εξακολουθούν να ζουν με την αγωνία του αύριο
    Και ενώ αυτά θεωρούν την Ελλάδα πατρίδα τους το ελληνικό κράτος φροντίζει να τους δείξει ότι ο Ξένιος Δίας δεν ζει πια εδώ.
    Η κυβέρνηση, που ολοένα και περισσότερο υιοθετεί την ατζέντα της άκρας Δεξιάς, αποφάσισε εν μια νυκτί να παγώσει τον νόμο 3838/2010 που ψηφίστηκε επί υπουργίας Ραγκούση. Ο νόμος εκείνος για πρώτη φορά ασχολιόταν με τα ζητήματα που αφορούν τα παιδιά των μεταναστών κάνοντας κάποια δειλά βήματα όσον αφορά την παραχώρηση ιθαγένειας. Ρύθμιζε επίσης τις διαδικασίες πολιτογράφησης ενώ έδινε υπό προϋποθέσεις το δικαίωμα της ψήφου στις δημοτικές εκλογές.
    Βήματα που σε άλλες χώρες της ΕΕ είχαν γίνει πολύ νωρίτερα και σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό.
    Η νόμιμη παραμονή και των 2 γονιών για μια πενταετία, η εξαετής φοίτηση σε ελληνικό σχολείο και τα τεστ γνώσεων ελληνικής ιστορίας ήταν οι βασικές προϋποθέσεις για την παραχώρηση ιθαγένειας.
    Το αποτέλεσμα εκείνου του νόμου ήταν ότι από τα 200.000 παιδιά μόλις 6.072 κατάφεραν μέχρι σήμερα να πάρουν την ιθαγένεια. Ο νόμος Ραγκούση δηλαδή «πέτυχε» να πάρει την ιθαγένεια μόλις το 3% των παιδιών των μεταναστών.
    Τώρα η κυβέρνηση θέλει να μειώσει ή και να εξαφανίσει ακόμα και αυτό το αστείο ποσοστό που θέτει την Ελλάδα με διαφορά στην τελευταία θέση της ΕΕ.
    Αξιοποιώντας την πρόσφατη απαράδεκτη απόφαση 460/2013 της πλειοψηφίας δικαστών  ΣτΕ – καθώς υπήρξε και μειοψηφία 13 δικαστών – που έκρινε αντισυνταγματικά μια σειρά άρθρων του νόμου Ραγκούση, «διαρρέεται» ότι η κυβέρνηση ετοιμάζει νέο νόμο για στην ουσία θα αφήνει ξεκρέμαστα τα παιδιά των μεταναστών.
    Η ιθαγένεια μέσα από ένα κυκεώνα προϋποθέσεων και γραφειοκρατικών διαδικασιών θα είναι όνειρο απατηλό για όσους θα την ζητήσουν. Εξετάζεται ακόμα και το ενδεχόμενο της αναδρομικής ακύρωσης και όσων παιδιών κατάφεραν να την πάρουν με το νόμο Ραγκούση! Διάφορα φασιστοειδή φτάνουν να ζητούν και την επανάληψη των δημοτικών εκλογών του 2010 λόγω της συμμετοχής σε αυτές μεταναστών!
    Όχι τυχαία οι μόνοι που πανηγυρίζουν για αυτή την απόφαση είναι οι νεοναζί της Χρυσής Αυγής. Αυτοί που ψάχνουν σε νηπιαγωγεία και νοσοκομεία αλλοδαπούς για να τους διώξουν!
    Άλλωστε ο δικηγόρος Ιωάννης Ανδριόπουλος που έκανε την προσφυγή ενάντια στο νόμο Ραγκούση το μοναδικό πολιτικό κόμμα που διαφημίζει στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook είναι η Χρυσή Αυγή.
    Το βασικό επιχείρημα κυβέρνησης και δικαστών είναι να μην είναι η Ελλάδα ελκυστική για τους μετανάστες. Η αλήθεια είναι ότι ούτως ή  άλλως έχει πάψει να είναι ελκυστική λόγω της βαθιάς οικονομικής κρίσης. Μια άλλη αλήθεια είναι ότι ένα ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό Ελλήνων –ιδιαίτερα νέων – ετοιμάζεται ή έχει ήδη μεταναστεύσει σε άλλες χώρες αναζητώντας αυτό που η χώρα του στερεί επί 2 δεκαετίες από άλλους: την ελπίδα για μια καλύτερη ζωή.
    Οι οργανώσεις που υπογράφουμε αυτό το κείμενο αγωνιζόμαστε για τον κοινό αγώνα ελλήνων και μεταναστών για μια καλύτερη ζωή χωρίς φτώχεια, εγκληματικότητα, ανεργία και εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.
    Καλούμε την κυβέρνηση να επαναφέρει σε ισχύ τον νόμο Ραγκούση με την ελάχιστη δυνατή τροποποίηση που απαιτείται για να γίνει συμβατός με την απόφαση του ΣτΕ, ως ένα στοιχειώδες βήμα ειδικά για όσους έχουν ήδη καταθέσει αιτήσεις ιθαγένειας.
    Διεκδικούμε έναν νόμο που θα βελτιώνει τον νόμο Ραγκούση όσον αφορά την ιθαγένεια, την πολιτογράφηση και την συμμετοχή στις αυτοδιοικητικές εκλογές.
    Άνθρωποι που ζούνε για χρόνια στην χώρα μας, κάνουν οικογένειες, δουλεύουνε, πληρώνουν ένσημα και φόρους, είναι φίλοι μας και γείτονές μας έχουν κάθε δικαίωμα να γίνουν ορατοί.
    Δικαιώματα στα παιδιά των μεταναστών σημαίνει δικαιώματα για όλα τα παιδιά. Που σήμερα λιποθυμάνε από την πείνα στα σχολεία ή αναγκάζονται να  εγκαταλείψουν το σχολείο της «υποχρεωτικής 9ετούς φοίτησης» που επικαλούνται υποκριτικά και οι δικαστές του ΣτΕ στην απόφασή τους.
    Ιθαγένεια για τα παιδιά των μεταναστών σημαίνει πραγματική δημοκρατία για όλη την ελληνική κοινωνία.