Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012


Μαθητές από την Ευρώπη στην Τρίπολη


Φιλοξενούνται στο πλαίσιο του προγράμματος Comenius

Πολυμελής αντιπροσωπεία μαθητών και συνοδών καθηγητών από δέκα ευρωπαϊκές ώρες βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες στην Τρίπολη αποτελούμενη από συνοδούς καθηγητές. Οι μαθητές προέρχονται από δέκα ευρωπαϊκές χώρες και τους φιλοξενούν μαθητές του Μουσικού Σχολείου της πόλης. 

Οι μαθητές συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Comenius που φέρει σε πέρας ο δήμος και σε συνεργασία με το μουσικό γυμνάσιο και λύκειο της πόλης. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που δίνει τη δυνατότητα στους νέους να αποκτήσουν βασικά εφόδια και ικανότητες για να εξελιχθούν μελλοντικά σε διάφορους τομείς. 

Παράλληλα, τους δίνεται η δυνατότητα να γνωρίσουν την κουλτούρα και τον πολιτισμό άλλων χωρών που μετέχουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα. 

Ο δήμαρχος της περιοχής συναντήθηκε με τους μαθητές καθώς και τους συνοδούς του. Τους υποδέχτηκε στην Πελοπόννησο και δώρισε στους καθηγητές ένα δίγλωσσο βιβλίο με μελέτες του Αρκάδα καθηγητή στις ΗΠΑ, Τζον Άντον, για την ιστορία και τη μυθολογία της Αρκαδίας. 

Οι μαθητές που βρίσκονται στην Τρίπολη θα μείνουν εκεί μέχρι το τέλος της εβδομάδας και στο πρόγραμμά τους είναι να επισκεφθούν αρχαιολογικούς χώρους και να γνωρίσουν τον τρόπο ζωής των ελληνικών οικογενειών που τους φιλοξενούν. 
newsbeast.gr


Σάλος στην τοπική κοινωνία από την εισβολή των νεαρών που αγνοούσαν τους καθηγητές τους...
Την αστυνομία ειδοποίησε η Διεύθυνση στο 1ο Γυμνάσιο του Αγρινίου, για να απομακρυνθούν νεαροί τσιγγάνοι, που "έβαλαν στο μάτι" μαθήτριες του 1ου Γυμνασίου!
Σύμφωνα με το dete.gr, οι νεαροί τσιγγάνοι, σε διάλλειμα του σχολείου, άρχισαν να πειράζουν μαθήτριες που βρίσκονταν στο προαύλιο, ενώ δεν έδιναν καμιά σημασία στις παρατηρήσεις των καθηγητών.
Τελικά ειδοποιήθηκε η αστυνομία, ώστε οι νεαροί να απομακρυνθούν, κάτι που έγινε τελικά, λίγο αργότερα. Ο σύλλογος γονέων εκφράζει την έντονη ανησυχία του και ζητάει να παρθούν μέτρα ώστε να μην επαναληφθούν οι εικόνες...
nevsit.gr

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012


Μαθήτρια δεν έγινε σημαιοφόρος λόγω αλβανικής καταγωγής

tvxs.gr/node/109888

Ένα ακόμα περιστατικό ρατσισμού με αφορμή την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου καταγράφηκε στα Φάρσαλα στη Λάρισα, όπου σε σχολείο μαθήτρια αλβανικής καταγωγής, πρώτη στη βαθμολογία, εμποδίστηκε να παρελάσει κρατώντας τη σημαία, με μερίδα συμμαθητών της να απειλούν τον διευθυντή του σχολείου πως αν δεν πάρει τη σημαία από τη μαθήτρια θα καλέσουν τη Χρυσή Αυγή.

Το περιστατικό συνέβη στο ΕΠΑΛ Φαρσάλων, όπως αναφέρει το onlarissa.gr. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, οι αντιδράσεις από μαθητές ξεκίνησαν πριν από δύο εβδομάδες, όταν ενημερώθηκαν πως σημαιοφόρος  θα είναι η εν λόγω μαθήτρια, όπως άλλωστε ορίζει ο νόμος καθώς ήταν η πρώτη στη βαθμολογία.

Όπως δηλώνει ο διευθυντής του σχολείου Κώστας Πάνος, μετά την αντίδραση των μαθητών και τις απειλές ο ίδιος απευθύνθηκε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση Λάρισας, μεταφέροντας το όλο θέμα που είχε δημιουργηθεί. Η απάντηση ήταν πως «πρέπει να εφαρμοστεί ο νόμος».

Οι αντιδράσεις εντάθηκαν και ο καθηγητής, με τον φόβο ότι η κατάσταση θα μπορούσε να ξεφύγει, είχε και δεύτερη επικοινωνία με τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση η οποία είπε στη διεύθυνση του ΕΠΑΛ να χειριστεί η ίδια το θέμα σταθμίζοντας όλες τις παραμέτρους.

Ο διευθυντής είχε επαφές με το δεκαπενταμελές, που δεν εξέφρασε αντίθεση στο να γίνει σημαιοφόρος η Αλβανίδα μαθήτρια, με την οποία μίλησε στη συνέχεια για να της εξηγήσει την κατάσταση.
Η μαθήτρια δέχτηκε να παραδώσει τη σημαία στην επόμενη σε βαθμολογική επίδοση συμμαθήτριά της. Στο πλαίσιο της μαθητικής εορτής την περασμένη Παρασκευή, η Αλβανίδα μαθήτρια ορίστηκε αρχικά ως σημαιοφόρος από τη διεύθυνση του σχολείου, η οποία τήρησε το γράμμα του νόμου, κράτησε τη σημαία για μερικά λεπτά και στη συνέχεια εξήγησε στους συμμαθητές της πως την παραδίδει επειδή «σέβεται τη σημαία, το διευθυντή, τους καθηγητές και τους συμμαθητές της και όχι επειδή φοβάται». Για την ιστορία αναφέρουμε πως η Αλβανίδα αριστούχος μαθήτρια παρέλασε ως παραστάτρια. 
tvxs

Ξάνθη: Αρτοποιοί καλύπτουν γεύμα μαθητών που υποσιτίζονται

Λύση στο πρόβλημα υποσιτισμού των μαθητών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στα σχολεία της Ξάνθης, δίνουν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά οι αρτοποιοί της περιοχής σε συνεργασία με τηνΟμάδα Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Συνολικά δεκαεννέα αρτοποιοί από το Δήμο Ξάνθης και δήμους της Περιφερειακής…
Ενότητας Ξάνθης ανταποκρίθηκαν στην έκκληση των μελών της Ομάδας Κοινωνικής Αλληλεγγύης για την προσφορά δεκατιανού γεύματος σε μαθητές που υποσιτίζονται.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στα παιδιά αυτά διανέμεται κάθε πρωί ένα κουλούρι ή άλλου είδους αρτοσκεύασμα σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της διατροφής τους.
Πρέπει να τονιστεί ότι σύμφωνα με την επίσημη καταγραφή που διενήργησε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης με ένα έναρξη της σχολικής χρονιάς περισσότερα από 300 παιδιά που φοιτούν σε δημοτικά σχολεία της περιοχής υποσιτίζονται, λόγω της οικονομικής αδυναμίας των οικογενειών να τους παρέχουν πρωινό.


Εκατοντάδες μαθητές έμειναν στο σπίτι τους

Σε σήριαλ εξελίσσεται η μεταφορά των μαθητών από τις περιοχές της Αχαΐας στις οποίες το έργο έχει αναλάβει το υπεραστικό ΚΤΕΛ καθώς από σήμερα το πρωί με απόφαση της διοίκησης, όπως αναφέρει το patrastimes.gr, κανένα λεωφορείο δεν πραγματοποίησε δρομολόγιο μετά την αθέτηση της συμφωνίας με την οποία προβλεπόταν πως έως τις 30 Οκτωβρίου θα έχει σταλεί μέρος των χρημάτων που οφείλονται.

Αποτέλεσμα ήταν ότι εκατοντάδες μαθητές έμειναν στο σπίτι τους. Για την ώρα βέβαια παραμένει άγνωστο το τι θα συμβεί από εδώ και πέρα, δεδομένου ότι τόσο η αιρετή περιφέρεια όσο και ο Δήμος αδυνατούν να διαχειριστούν το πρόβλημα, ενώ η διοίκηση του υπεραστικού ΚΤΕΛ από την πλευρά της δηλώνει πως δεν πρόκειται κανένα λεωφορείο να μεταφέρει μαθητές εάν δεν μπουν τα χρήματα που έχουν συμφωνηθεί στο λογαριασμό.
newsbeast.gr

«Για κάποια παιδιά το μεσημεριανό είναι μόνο μία φέτα ψωμί»


Στα διαλείμματα τα παιδιά πλέον δεν έχουν μαζί τους κουλούρια, χυμούς και κρουασάν. Το μεσημεριανό φαγητό τους σε ολοήμερο είναι μόνο μια φέτα ψωμί.
 Κραυγή αγωνίας από τους δασκάλους δημοτικού σχολείου στην Πάτρα

Σύμφωνα με το thebest.gr, αυτή την εικόνα περιγράφουν, μέσω του υπομνήματος που κατέθεσαν στη Βουλή, οι 13 δάσκαλοι του 62ου Δημοτικού Σχολείου της Πάτρας, στην πρόσφατη επίσκεψη που πραγματοποίησαν στο Κοινοβούλιο μαζί με τους μαθητές τους.

Οι δάσκαλοι περιγράφουν σε αυτό την καθημερινότητα των μαθητών τους, η οποία άλλαξε τραγικά λόγω της κρίσης, ενώ μεταφέρουν και την έντονη διαμαρτυρία τους για τις περικοπές στους μισθούς τους που τους οδηγεί σε εξαθλίωση.

«Η καθημερινότητα στο σχολείο άλλαξε. Κάθε πρωί οι αφηγήσεις των παιδιών δεν έχουν να κάνουν με τι είδαν, τι άκουσαν από τον κόσμο, αλλά με τις οικογενειακές καταστάσεις που βιώνουν. 

Την ανέχεια, την ανεργία, την απόλυση. Στα διαλείμματα τα παιδιά δεν έχουν μαζί τους ένα κουλούρι, το μεσημεριανό στο ολοήμερο για κάποια είναι μια φέτα ψωμί. Στο μάθημα φαίνονται τα αποτελέσματα της πολύωρης απουσίας των γονιών από το σπίτι, στη σωματική, πνευματική και κοινωνική ανάπτυξη και την ψυχική υγεία του παιδιού», αναφέρεται χαρακτηριστικά, μεταξύ άλλων στο υπόμνημα των δασκάλων, που δημοσιεύει η «Γνώμη».

Το υπόμνημα

«Με την υποβολή του υπομνήματος αυτού θέλουμε να εκφράσουμε την απόγνωση που νιώθουμε όταν μέρα με τη μέρα ό,τι απέμεινε από τους μισθούς μας, μετά από τις επί δύο και πλέον χρόνια συνεχείς περικοπές, εξανεμίζεται από την ακρίβεια, καθώς και την ντροπή που νιώθουμε να δουλεύει στη διπλανή τάξη ο πρωτοδιόριστος συνάδελφός μας με αποδοχές 645 ευρώ. Ξέρουμε ότι σε λίγο θα “εξισωθούμε”, οδηγούμενοι όλοι στην απόλυτη εξαθλίωση.

Τρομάζουμε στην ιδέα, ότι για να βγούμε στη σύνταξη θα πρέπει να βρισκόμαστε σε βαθιά γεράματα μέσα στις αίθουσες.
Αγανακτούμε, γιατί το δημόσιο σχολείο κατάντησε ο κατεξοχήν χώρος όπου κυριαρχούν οι μεσαιωνικές συνθήκες δουλειάς, η ωρομισθία, η μερική αναπλήρωση, κάθε μορφής “ευέλικτη” εργασία και ωράριο.

Αυτοσαρκαζόμαστε, όταν πρόκειται να διδάξουμε για την κοινωνική πρόνοια και ασφάλιση, για την παροχή δωρεάν περίθαλψης στους πολίτες.

Απογοητευόμαστε, όταν τα σχολεία δεν μπορούν να λειτουργήσουν εξαιτίας της έλλειψης χρηματοδότησης, ακόμα και για τις στοιχειώδεις ανάγκες τους. Το σχολείο μας, αν και επιβαρύνθηκε οικονομικά, για να ξεπεραστεί προσωρινά το μεγάλο πρόβλημα της έλλειψης σχολικών βιβλίων κατά το προηγούμενο σχολικό έτος, έλαβε ως τώρα μόνο το ένα τρίτο της συνήθους επιχορήγησης. Παρά τη δεινή οικονομική μας κατάσταση, αναγκαζόμαστε σε αρκετές περιπτώσεις να πληρώνουμε εμείς, για τη στήριξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων είτε σε εποπτικό υλικό, αναλώσιμα ή εκτυπώσεις.

Όλες οι εκδηλώσεις του προηγούμενου έτους πραγματοποιήθηκαν με μηδενικό κόστος και με τη δική μας συνδρομή, για να μην καταφύγουμε σε χορηγούς, ώστε να διασφαλίσουμε το δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Με προσωπική κι εθελοντική δουλειά των γονέων βάψαμε το σχολείο, για να μπορέσουμε να υποδεχτούμε τους μαθητές μας σε ένα αξιοπρεπές περιβάλλον.

Μετατρέψαμε το γραφείο των δασκάλων σε αίθουσα διδασκαλίας, για να χωριστεί υπεράριθμο τμήμα και να μην υποχρεωθούν οι γονείς ν' αναζητούν σχολεία που θα δεχτούν τα παιδιά τους.

Αγωνιζόμαστε καθημερινά να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις του Αναλυτικού Προγράμματος, που κάποιοι σχεδίασαν σε πείσμα της επιστήμης, της ζωής και της φύσης, για να μην εξοντώνουμε παιδιά επτά χρονών με τόσα πολλά διδακτικά αντικείμενα την ημέρα και ανάλογες νέες προσεγγίσεις. Να καλύψουμε τις ιδιαίτερες ανάγκες παιδιών, να αντιμετωπίσουμε την πίεση των γονιών, που βιώνουν τα αδιέξοδα με την καλλιεργημένη πεποίθηση ότι η αποστήθιση και ο καταναγκασμός είναι η καλύτερη υποθήκη για το μέλλον των παιδιών τους.

Προειδοποιήσαμε σε όλους τους τόνους ότι η αναδιάταξη της ύλης, τα εγχειρήματα της «διαισθητικής», ή «πρακτικής» μάθησης, η ασύνδετη διαδοχή της ύλης οδηγούν στην αδυναμία αφομοίωσης, στην ημιμάθεια, τη σύγχυση, το άγχος, την απογοήτευση, την αποστροφή στο σχολείο και τη μάθηση.
Οι γονείς, εγκλωβισμένοι στη επιβληθείσα λογικής της ατομικής ευθύνης, κόβουν άλλες ανάγκες της οικογένειας για να συνεχίσουν να ταΐζουν το Μινώταυρο της δωρεάν παιδείας.Η καθημερινότητα στο σχολείο άλλαξε. Κάθε πρωί οι αφηγήσεις των παιδιών δεν έχουν να κάνουν με τι είδαν, τι άκουσαν από τον κόσμο, αλλά με τις οικογενειακές καταστάσεις που βιώνουν: την ανέχεια, την ανεργία, την απόλυση.

Στα διαλείμματα παιδιά δεν έχουν μαζί τους ένα κουλούρι, το μεσημεριανό φαγητό στο ολοήμερο για κάποια είναι μονάχα μια φέτα ψωμί. Στο μάθημα φαίνονται τα αποτελέσματα της πολύωρης απουσίας των γονιών από το σπίτι, στη σωματική, πνευματική και κοινωνική ανάπτυξη, την ψυχική υγεία του παιδιού.

Η μείωση του βιοτικού επιπέδου της οικογένειας έχει ως πρώτη συνέπεια τη στέρηση της πρόσβασης στον πολιτισμό, το βιβλίο, την ψυχαγωγία.

Όλα αυτά γεννούν το ερώτημα πώς μπορεί ένα παιδί να έχει οποιεσδήποτε επιδόσεις στο οποιοδήποτε σχολείο. Επιδόσεις, που θα αποτελέσουν το κριτήριο «αξιολόγησης» του εκπαιδευτικού. Αξιολόγησης, που εισάγει την πιο ακραία τεχνοκρατική αντίληψη και προσδίδει στο σχολείο χαρακτηριστικά ανταγωνιστικής επιχείρησης.

Επιδόσεις ίσον μονάδες μέτρησης, ίσον πιστοποιητικά ποιότητας της κάθε σχολικής μονάδας. Το αν τα παιδιά ασχολούνται με δραστηριότητες, με τον πολιτισμό, το θέατρο, τη φωτογραφία, τον κινηματογράφο, με έκδοση μαθητικών εφημερίδων, με κοινωνικές δράσεις, με προγράμματα προσέγγισης των επιστημών, των τεχνών είναι παντελώς αδιάφορο, μη μετρήσιμο.

Για τους περισσότερους εξ υμών, σύμφωνα με δηλώσεις τους, είμαστε φυγόπονοι, της ήσσονος προσπάθειας.

Δεν μας τρομάζουν οι χαρακτηρισμοί, οι απειλές. Μας τρομάζουν τα ποσοστά διαρροής από την υποχρεωτική εκπαίδευση που θα πολλαπλασιαστούν από τις καταργήσεις, συγχωνεύσεις, τα υπερπληθωρικά τμήματα, την κατάργηση της στήριξης, τα προβλήματα στις μεταφορές.

Μα πάνω απ' όλα μας τρομάζει η σκέψη ότι οι μαθητές μας που θα παραμείνουν στην εκπαίδευση, που θα προχωρήσουν, που θα γίνουν επιστήμονες χάρη στις προσπάθειες των δασκάλων τους και των καθηγητών τους, τις θυσίες των οικογενειών τους, τον ιδρώτα του λαού μας, θα καταλήξουν μετανάστες.

Γι αυτό δεν μας μένει άλλη επιλογή από τον καθημερινό αγώνα μας μέσα στην τάξη, να διαπαιδαγωγήσουμε ελεύθερους ανθρώπους και από το χρέος μας να συνεχίσουμε τους αγώνες για την παιδεία των παιδιών του λαού μας σε ένα σχολείο αντάξιό του.

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου».
newsbeast.gr

Κινητοποίηση για δωρεάν μεταφορά στη Θεσσαλονίκη

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2012, 06:47

Κινητοποίηση με αίτημα αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν μεταφορά, για άνεργους, φοιτητές , σπουδαστές και μαθητές διοργανώνουν την Πέμπτη 1η Νοεμβρίου, στις 11.00 το πρωί στο Άγαλμα του Βενιζέλου, η Γραμματεία Θεσσαλονίκης του ΠΑΜΕ, οι Λαϊκές επιτροπές, το ΜΑΣ, οι Σύλλογοι Σπουδαστών Δημοσίων και ιδιωτικών ΙΕΚ, το Συντονιστικό Αγώνα Νυχτερινών σχολείων και οι επιτροπές Αγώνα σε ΟΑΕΔ και ΑΕΝ.
Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2012, 08:26
zougla.gr

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

"Δε θέλουμε Αλβανίδα σημαιοφόρο... Θα φωνάξουμε τη Χρυσή Αυγή"!

Σάλος έχει προκληθεί στα Φάρσαλα από την αποκάλυψη πως δεν επέτρεψαν σε μία μαθήτρια να γίνει σημαιοφόρος του σχολείου λόγω της αλβανικής της καταγωγής.
Μάλιστα οι αντιδράσεις αυτές εκφράστηκαν και από τους ίδιους τους μαθητές οι οποίοι απείλησαν να φωνάξουν μέχρι και την Χρυσή Αυγή!…
Όπως έγινε γνωστό οι μαθητές απαίτησαν να μην σηκώσει την ελληνική σημαία κατά την παρέλαση στην Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, η μαθήτρια από την Αλβανία αλλά η δεύτερη στην βαθμολογία η οποία θα ήταν Ελληνίδα.
Όπως αποκαλύπτει ο διευθυντής του ΕΠΑΛ Φαρσάλων, Κώστας Πάνος, απευθύνθηκε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση Λάρισας, μεταφέροντας το όλο θέμα που είχε δημιουργηθεί. Η πρώτη απάντηση ήταν πως «πρέπει να εφαρμοστεί ο νόμος» που προέβλεπε πως τη σημαία θα έπαιρνε ο πρώτος σε βαθμολογία μαθητής.
Τελικά η μαθήτρια δεν σήκωσε την σημαία καθώς η ίδια παραχώρησε την θέση της στην επόμενη κοπέλα, από σεβασμό όπως είπε στο ελληνικό εθνικό σύμβολο και στον διευθυντή του σχολείου.
tromaktiko.net

Γέμισαν ψύλλους τα σχολεία των Ανωγείων!

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2012, 10:51

Μεγάλη αναστάτωση έχει προκληθεί στα σχολεία των Ανωγείων από τους ψύλλους που βρέθηκαν μέσα στα σχολικά συγκροτήματα.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, πρόκειται για ένα πρόβλημα που κάθε χρόνο επαναλαμβάνεται και φέτος -λόγω και των αυξημένων θερμοκρασιών του Σεπτεμβρίου, που συνέδραμαν στον πολλαπλασιασμό των ψύλλων- παίρνει τεράστιες διαστάσεις, προκαλώντας ανησυχία στην τοπική κοινωνία.

Τα ακριβή αίτια για αυτήν την κατάσταση δεν έχουν ακόμη διευκρινιστεί, αφού ούτε η Διεύθυνση Υγιεινής δεν ήταν, ως σήμερα, ενήμερη για την έκταση του προβλήματος. Εικάζεται, ωστόσο, ότι η «πηγή» των ψύλλων είναι τα υπόστεγα των βοσκών που βρίσκονται κοντά στο χωριό. Με «όχημα» τα ρούχα των βοσκών που μεταφέρονται από το μαντρί στο σπίτι, οι ψύλλοι «αποβιβάζονται» στη διαδρομή, «πιάνοντας» το χωριό ολόκληρο!

Πληροφορίες αναφέρουν ότι στις αρχές του Οκτωβρίου, για τις ανάγκες ενός γάμου, πάνω από 20 άτομα συγκεντρώθηκαν για να πάνε στα σφαγεία των Ανωγείων και να βοηθήσουν στη σφαγή. Εκεί φέρεται να «κόλλησαν» ψύλλους, τους οποίους κατόπιν μετέφεραν στο σπίτι κι από εκεί τα μικρά παιδιά τους μετέφεραν στο σχολείο.

Δεν λείπουν, βέβαια, και τα σενάρια... συνωμοσίας, που κάνουν λόγο για δόλια πράξη οικολόγων που απελευθέρωσαν ψύλλους στον Ψηλορείτη -για άγνωστο λόγο.

Επικρατέστερη, ωστόσο, θεωρείται η εκδοχή της μη τήρησης των κανόνων υγιεινής στα υπόστεγα των βοσκών στο χωριό, με αποτέλεσμα τα ζωύφια από τα ζώα να πολλαπλασιάζονται και να μετοικούν στους ανθρώπους.

Για το ζήτημα έχει ενημερωθεί και το Κέντρο υγείας Ανωγείων, ενώ η υπόθεση έφθασε ως και το δημοτικό συμβούλιο, με τον δήμαρχο να παρακολουθεί το θέμα.

Πηγή: cretalive.gr
Επιμέλεια: Άννα Μορφούλη
Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2012, 12
ZOYGLA.GR

Αγρίνιο: Μαθητές διέλυσαν με τροχό τις κλειδαριές σχολείου

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2012, 13:30

Προκειμένου να εισέλθουν στο σχολείο και να προχωρήσουν σε νέα κατάληψη, οι μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου διέλυσαν σήμερα το πρωί με τροχό τις κλειδαριές στην είσοδο του σχολείου. Μάλιστα βιντεοσκόπησαν τον έντονο διάλογο που είχαν με τον διευθυντή του σχολείου.

Ο διευθυντής φέρεται να καταγγέλλει την φθορά που έγινε και να λέει πως θα προσφύγει στη δικαιοσύνη, κάνοντας ακόμη λόγο για παρουσία εξωσχολικών, κάτι που οι μαθητές αρνούνται.



Οι κινητοποιήσεις στο σχολείο, έχουν λάβει επαναλαμβανόμενη μορφή. Οι μαθητές διαμαρτύρονται για το γεγονός ότι δεν έχουν πάρει ακόμη βιβλία για τις πανελλαδικές, για την κατάσταση υγιεινής στο σχολείο, αλλά και για την κτιριακή κατάσταση, όπως λένε στο agriniopress: «Δεν υπάρχουν είδη υγιεινής στις τουαλέτες από τα παράθυρα μπάζει νερό και αέρα όταν βρέχει πλημμυρίζει το σχολείο και πολλά άλλα... Εμείς θέλουμε να κάνουμε μάθημα, αλλά είμαστε το μοναδικό σχολείο που δεν έχει ακόμη βιβλία».

Επιμέλεια: Άννα Μορφούλη
ZOUGLA.GR

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012


Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες,
Οι μαθητές μέσα από αυτό το κείμενο εκφράζουν με λύπη τη δυσαρέσκεια τους για το κλείσιμο των Λυκειακών Τάξεων Φυτειών.
Γνωρίζουμε την οικονομική κατάσταση που επικρατεί στην χώρα μας, όμως οι μαθητές δεν είναι αριθμοί. Η γνώση (εκπαίδευση-παιδεία) είναι το όπλο μας απέναντί τους και αυτό γιατί η εκπαίδευση αποτελεί την καλύτερη επένδυση μια χώρας, αφού οι πολίτες της έχουν υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο καθώς επίσης και περισσότερες ευκαιρίες για οικονομική ανάπτυξη και αυτή τη δυνατότητα προσπαθούν να μας τη στερήσουν….
Ξεκινώντας, η υλικοτεχνική υποδομή των Λυκειακών Τάξεων Φυτειών βρίσκεται σε άψογη κατάσταση, καθώς πριν τρία χρόνια έγινε ολική ανακαίνιση του κτηρίου.
Πιο αναλυτικά διαθέτει:
• Αίθουσες σε άψογη υλικοτεχνική κατάσταση.
• Υπερσύγχρονο εργαστήριο πληροφορικής με υπολογιστές που ανανεώθηκαν τον τελευταίο χρόνο.
• Εργαστήριο Βιολογίας-χημείας, διαθέτοντας προτζέκτωρα καθώς επίσης και 15 μικροσκόπια επιπλέον.
• Βιβλιοθήκη δεύτερη καλύτερη του Νομού μας σε συνεργασία με την βιβλιοθήκη των Ιωαννίνων.
Τέλος όσον αφορά τον αθλητισμό διαθέτει:
• Γήπεδο μπάσκετ, βόλεϊ, ποδοσφαίρου καθώς επίσης και αίθουσα πινγκ-πονγκ.
Δεν είναι λοιπόν άδικο να μπει λουκέτο σε ένα τόσο οργανωμένο σχολείο;
Αν λοιπόν το παραπάνω ενδεχόμενο γίνει πραγματικότητα, θα γίνει ταυτόχρονα για εμάς εφιάλτης, αφού θα υπάρχουν συνέπειες τόσο σε εμάς όσο και στην κοινότητα του χωριού μας και των γύρω περιοχών. Πρώτα απ’ όλα, το χωριό των Φυτειών απέχει από το λύκειο της Κατούνας 22 χιλιόμετρα, από το λύκειο Αστακού 33 χιλιόμετρα και από το λύκειο Αγρινίου 34 χιλιόμετρα. Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη τις χιλιομετρικές αποστάσεις, την επικινδυνότητα του οδικού δικτύου καθώς επίσης και το γεγονός ότι τα σχολεία του Αγρινίου διαθέτουν αίθουσες με πλήθος μαθητών άνω τον 30 είναι αδύνατο να μας δεχτούν. Το ίδιο συμβαίνει και με το Λύκειο Αστακού του οποίου οι εγκαταστάσεις είναι αδιανόητο να δεχτούν μαθητές περισσότερους από αυτούς που ήδη έχει! Η λύση λοιπόν είναι η Κατούνα; ΟΧΙ! και αυτό γιατί το οδικό δίκτυο όπως αναφέραμε και πιο πάνω είναι ακατάλληλο για την μεταφορά μαθητών!
Επιπλέον δεν ανήκει στον Δήμο μας, γι’ αυτό άλλωστε ο Δήμαρχος δήλωσε ότι δεν πρόκειται να αναλάβει έξοδα για την μεταφορά μαθητών σε μία περιοχή η οποία δεν υπάγεται στον Δήμος μας.
Αν λοιπόν δεν ληφθούν τα παραπάνω υπόψη και αναγκαστούμε να πάμε στο σχολείο της Κατούνας αυτό θα έχει επιπτώσεις και στον συναισθηματικό μας κόσμο, εφόσον θα αναγκαζόμαστε να ξυπνάμε από τις 6:30 με σκοπό να ήμαστε έτοιμοι στις 7 και έτσι 8 να ήμαστε στο σχολείο της Κατούνας, του Αγρινίου ή του Αστακού αντίστοιχα.
Ως λύση λοιπόν, προτείνουμε οι μαθητές των γύρω χωριών (Μπαμπίνη, Μαχαιρά, Χρυσοβίτσα, Ρίβιο, Σκουρτού) τα οποία ανήκουν στον Δήμο μας (και σε κοντινή απόσταση από το χωριό μας) να έρχονται στο σχολείο Φυτειών εφόσον αυτό έχει όλα τα μέσα και τις κατάλληλες εγκαταστάσεις να τους υποδεχτεί.
Είναι λοιπόν η απόφαση «σας» για κατάργηση του σχολείου μας σωστή;
Μην ξεχνάτε ότι ήμαστε παιδιά με όνειρα και ελπίδες γι’ αυτό μην μας τα στερείτε!
Ευχαριστούμε για την προσοχή σας και τον χρόνο που διαθέσατε.
Οι μαθητές των Λυκειακών τάξεων Φυτειών.
Για την Β’ Λυκείου οι μαθητές:
Ανδρέας Παπαγεωργίου
Θωμάς Μαλιγιάννης
Νίκος Κορώσης
Βασίλης Σίμος
Χριστόφορος Κόκιος
Ηλίας Τσιλίκας
Σιντορέλα Ντιλένγκου
Βάσω Καραπάνου
Μαριαλένα Μακρυπίδη
Βάσω Παπαδημητρίου
Λαμπρινή Βαρδή
Παρθενία Τζαχρήστα
Βαγγέλης Σαλτογιάννης
Δανάη Μαλιγιάννη
Νίκος Ρεντίφης
Χρήστος Βότσης
Ματέο Αγαλίου
agrinionews.gr
1433253
Μοίρασμα αντιφασιστικού κειμένου σε σχολεία βορειοδυτικών περιοχών της Αθήνας
από Δικτύωση Αυτοοργ. Εγχειρ. Βορ. Συνοικ. Αθήνας 3:19, Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012
θεματικές: Αντιφασισμός / Αντιεθνικισμός / Αντιρατσισμός \ Εγχειρήματα Αυτοοργάνωσης
Μοίρασμα αντιφασιστικού κειμένου σε σχολεία βορειοδυτικών περιοχών της Αθήνας

Image scaled down

H Δικτύωση Αυτοοργανωμένων Εγχειρημάτων Βορείων Συνοικιών Αθήνας,  πραγματοποίησε μοίρασμα αντιφασιστικού κειμένου γραμμένο από μαθητές από Δευτέρα22/10 εως και Πέμπτη 25/10, σε σχολεία των βορειοδυτικών περιοχών της Αθήνας  στα πλαίσια της διεύρυνσης  του αντιφασιστικού αγώνα σε κάθε κοινωνικό πεδίο.
Ακολουθεί το κείμενο που μοιράστηκε

Σήμερα  βιώνουμε  μία  από  τις  μεγαλύτερες  κρίσεις  του καπιταλιστικού συστήματος και αντιμετωπίζουμε ραγδαίες αλλαγές σε κάθε πτυχή  της καθημερινότητάς μας. Αυτές οι  αλλαγές  απορρέουν  ακριβώς από  την ίδια  την κρίση και  τον  τρόπο  με  τον  οποίο  έχει επιλέξει το σύστημα να την αντιμετωπίσει. Ας  προσπαθήσουμε,  όμως, να  εξετάσουμε  κάποιες από αυτές, πιο συγκεκριμένα και πιο αναλυτικά.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ένα από τα φλέγοντα ζητήματα αυτή τη στιγμή, είναι η εκπαίδευση, μέσω της οποίας βάλλεται ένα σημαντικό κομμάτι της κοινωνίας.
Η εκπαίδευση αποτελεί έναν από τους μηχανισμούς που χρησιμοποιούνται από το κράτος για να καθοριστεί η μελλοντική σύνθεση του κοινωνικού ιστού. Το κράτος προσπαθεί να πειθαρχίσει το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητές, φοιτητές, δασκάλους και καθηγητές που αντριδρούν, είτε εδραιώνοντας ένα πρόγραμμα σπουδών που εξυπηρετεί το ίδιο το σύστημα, είτε αποστερώντας την οποιαδήποτε υλικοτεχνική υποδομή, και εν τέλει, καταπνίγοντας οποιαδήποτε προσπάθεια αντίδρασης της εκπαιδευτικής κοινότητας σε όλα αυτά.
Το πρόγραμμα σπουδών επηρεάζεται σε τέτοιο βαθμό, ώστεα να διδάσκεται ό,τι εξυπηρετεί τον κυρίαρχο. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχει γίνει λόγος για απαράδεκτα βιβλία ιστορίας, που παραποιούν ιστορικά γεγονότα, παραλείπουν άλλα ή διαστρεβλώνουν εντελώς την πραγματικότητα. Δεν είναι, επίσης, τυχαίο το γεγονός ότι από την 3η δημοτικού, τα θρησκευτικά είναι υποχρεωτικό μάθημα και μάλιστα με αρκετές ώρες διδασκαλίας.
Η υλικοτεχνική υποδομή είναι πλέον τόσο λίγη που πολλά σχολεία υπολειτουργούν με κίνδυνο μελλοντικά να κλείσουν, λόγω στέρησης των απαιτούμεν κονδυλίων από το κράτος, και να λειτουργήσουν, σε ιδιωτικό ουσιαστικά, επίπεδο, πλέον.
Το σύστημα των πανελληνίν δενπροωθεί την ουσιαστική μόρφωση, αλλά υποχρεώνει τους μαθητές να αποστηθίζουν τεράστια ύλη, αν θέλουν να έχουν κάποιες πιθανότητες να πάρουν καλούς βαθμούς, εκμηδενίζοντας έτσι κάθε έννοια συλλογικού πνεύματος και προτάσσοντας ένα δρόμο ατομικό,μέσα σε ένα κλίμα ψυχοφθόρου ανταγωνισμού.
Το εξεταστικό σύστημα οδηγεί αναγκαστικά τους μαθητές στα φροντιστήρια, δείχνοντας ότι η παιδεία που επιδιώκουν έιναι μια παιδεία ιδιωτική και για λίγους.
Όλα αυτά λειτουργούν προς μία και μοναδική κατεύθυνση, τη δημουργία ενός εκπαιδευτικού συστήματος »για τους λίγους» που θα δημιουργεί τα μελλοντικά δθηνά εργατικά χέρια, αμόρφωτος εργαζόμενους που δεν θα γνωρίζουν τα δικαιώματά τους και δεν θα αγωνίζονται για αυτά, πολίτες- πειθήνια όργανα στα χέρια του κράτους, υπηκόους που δεν θα αντιδρούν, που θα συντηρούν το ίδιο σάπιο σύστημα που τους δημιούργησε.
Σήμερα όλα αυτά γίνονται όλο και πιο εξόφθαλμα. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, έχουν ανάγκη τη δημιουργία μιας εκπαίδευσης σε αυτά τα πρότυπα. Φαίνεται ξεκάθαρα, με τις ελλείψεις βιβλίων, καθηγητών, με τις εικασίες για ελλείψεις σε πετρέλαιο, με τις ακόμα μεγαλύτερες περικοπές από τον προυπολογισμό, για την εκπαίδευση.
ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ
Αυτές τις μέρες, πλησιάζουμε σοτν καθιερωμένο θεσμό των παρελάσεων, μέσω του οποίου έχει διαστρεβλωθεί, από το ίδιο το πολιτικό σύστημα, η ουσιαστική έννοια της επετείου. Βιώνουμε τη μέρα της παρέλασης ως μια μέρα στρατιωτικοποίησης και υπακοής των μαθητών, αποτυπώνοντας, ουσιαστικά, και τον ίδο τον τρόπο λειτουργίας οτυ συστήματος, καταδεικνύοντας τις ιεραρχικές δομές του και την υποταγή που επιδιώκουν.
Δεν θα έπρεπε να γιορτάζουμε τη μέρα με στρατιωτικού τύπου παρελάσεις, έτσι όωπς τις καθιέρωσε ο δικτάτορας Ιωάννης Μεταξάς, μέσω της Ε.Ο.Ν. , αλλά με μέρες αντίστασης κα αγώνα ενάντια σε κάθε μορφή φασισμού, ναζισμού και ιμπεριαλισμού.
ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ
Τώρα είναι λοιπόν η ώρα και εμείς να δώσουμε μια απάντηση σε όλα αυτά. Δεν πρέπει να αφήσουμε να περάσουν όλα όσα ετοιμάζουν για την παιδεία. Πρέπει, συλλογικά, αποφασισμένοι, να χρησιμοποιήσουμε ότι μέσο έχουμε στην διάθεση μας για να τους σταματήσουμε.
Ένα από τα πιο ισχυρά μέσα, ήταν και είναι οι καταλήψεις. Αν κάνουμε μια σύντομη ιστορική αναδρομή, θα διαπιστώσουμε ότι τόσο το μαθηματικό, όσο και το φοιτητικό κίνημα κατάφερε με καταλήψεις και συνεχή οργάνωση του αγώνα τους, μέσω αυτών, να αντρέψει τα σχέδια τους για την παιδεία, καταργώντας επί της ουσίας, νόμους, που έμειναν στα χαρτιά, πετυχαίνοντας σημαντικές νίκες απένταντι στην σχεδιαζόμενη πολιτική. Πάντα, όμως υπήρχε απένταντι μας η κρατική καταστολή.
Μέσω των Μ.Μ.Ε., αρχικά, κατάφεραν να εγκληματοποιήσουν πολιτικά και κοινωνικά τις καταλήψεις. Στα μάτια του κ΄σομου που βρισκόταν αμέτοχος θεατής σε όλα αυτά, η λέξη »ΚΑΤΑΛΗΨΗ» ισοδυναμεί πλεόν με αραλίκο και τεμπελιά, ισοδυναμεί και με βία και σπάσιμο της »σχολικής περιουσίας»…
Κατάληψη δεν είναι απλά δέκα μέρες αραλίκι, παίζοντας μπάλα στο προαύλιο του σχολείου και ακούγοντας μουσική. Κατάληψη είναι το ισχυρότερο όπλο των μαθητών ενάντια σε κάθε προσπάθεια χαλιναγώγησης της νέας γενιάς και υποβάθμισης του εκπαιδευτικού συστήματος.
Μετά από όλα αυτά, λοιπόν, φτάνοντας στο τώρα, η κρατική καταστολή, είναι πιο ισχυρή και πιο έντονη από ποτέ. Διαβάζουμε για κταλήψεις οι οποίες δέχθηκαν την επίθεση της αστυνομίας. Αστυνομικοί εισβάλλουν στα σχολεία, μαθητές συλλαμβάνονται και παραπέμπονται στον εισαγγελέα, συχνά, ακόμα και με την συνδρομή κάποιων »πρόθυμων» καθηγητών. Και όλα αυτά στο πλαίσιο της »νομιμότητας».
Συγκεκριμένα, το τελευταίο διάστημα, συνέβησαν δύο τέτοια περιστατικά, αστυνομικής βίας σε σχολεία, στο 2ο ΕΠΑΛ Λαμίας και στο 1ο Γυμνάσιο-Λύκειο Χολαργού, με αστυνομικούς της ομάδας Δέλτα και ασφαλίτες να εισβάλλουν στο χώρο των σχολείων και να συλλαμβάνουν μαθητές που θέλησαν να στηρίξουν τη συλλογική τους απόφαση, να πραμείνουν τα σχολεία υπό κατάληψη.
Πρέπει όλη η μαθητική κοινότητα, στο σύνολο της, να καταδικάσει τα γεγονότα αυτά και να εκφράσει την αλληλεγγύη της στους μαθητές που βίωσαν στο πετσί τους την κρατική καταστολή, αυτή τη φορά και στα σχολεία. Πρέπει όλοι συλλογικά και οραγανωμένα να παλέψουμε να μην αγγίξουν άλλο την παιδεία. Πρέπει να τους δείξουμε ότι θα μας βρίσκουν συνεχώς απέναντί τους.
Οι ενέργειες αυτές δεν μας φοβίζουν, μας εξοργίζουν..
Κάτω τα χέρια από τις καταλήψεις..
ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ »ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ»
Όλα αυτά, λοιπόν, στο πλαίσιο της »νομιμότητας» …
Στο πλαίσιο της »νομιμότητας» και οι συνεχείς επιθέσεις της αστυνομίας σε μαζικές εκδηλώσεις που έχουν σκοπό να εκφράσουν την αντίθεση τους στην εφαρμοζόμενη πολιτική. Στο πλαίσιο της »νομιμότητας» και οι δεκάδες προσαγωγές και συλλήψεις διαδηλωτών, στις τελευταίες διαδηλώσεις, ύστερα από δακρυγόνα, χειροβομβίδες κρότου-λάμψης και ξύλο. Στο πλαίσιο της »νομιμότητας»  οι συλλήψεις και οι βασανισμοί αντιφασιστών-αντιφασιστριών και αλληλέγγυων προς αυτούς.
Ένα παράδειγμα κορύφωσης της κρατικής καταστολής είναι η δολοφονία ενός μαθητή το βράδυ της 6ης Δεκεμβρίου 2008. Σύμφωνα με την αστυνομία, η αιτία του θανάτου του συμμαθητή μας, Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, ήταν η »εκπυρσοκρότηση» του όπλου ενός μπάτσου. Το γεγονός αυτό έδωσε το έναυσμα στον κόσμο να εξεγερθεί, όχι μόνο για το θάνατο του Αλέξη, όχι μόνο για την ωμή απροκάλυπτη κρατική βία, αλλά να εξεγερθεί ενάντια στη γενικότερη εφαρμοζόμενη πολιτική και το ίδιο το πολιτικό σύστημα. Ένα σύστημα, το πραγματικοό προσωπείο του οποίου, φαίνεται τώρα περισσότερο από ποτέ, ένα σύστημα φτώχειας, ανισότητας και καταπίεσης.
Θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε απαριθμώντας κι άλλα περισταστικά στυνομικής βίας και καταστολής που γίνονται »στο πλαίσιο της αυτό» , αλλά δεν έχει νόημα. Αυτό που πρέπει να αντιληφθούμε είναι ότι το ελληνικό κράτος έχει κάνει, τον τελευταίο καιρό, μια συγκεκριμένη και καθ” όλα ξεκάθαρη επιλογή.
Έχει επιλέξει να επιστρέψει μερικές δεκαετίες πίσω, σε ότι αφορά τις πρακτικές που χρησιμοποιεί. Η αλήθεια είναι ότι δεν απέιχε ποτέ πολύ από αυτές, τώρα όωμς είναι πασιφανές ότι τις ενστερνίζεται πλήρως. Έχει επιλέξει ότι όποιος προσπαθήσει να του αντιτεθεί, δεν θα επιβιώσει.Θα χτυπηθεί από την αστυνομία, θα εισπνεύσει καρκινογόνα χημικά, θα κρατηθεί σε απάνθρωπες συνθήκες στη ΓΑΔΑ, θα στερηθεί τα δικαιώματα του και θα στοχοποιηθεί.
..ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ
Όλα αυτά στο πλαίσιο της »νομιμότητας»..;;
Όχι.Όλα αυτά έρχονται ν ασυμπληρώσουν μια εικόνα γενικότερης συντηριτικοποίησης και εκφασισμού της κοινωνίας. Διανύουμε εξάλλου, αναντίρρητα, μια περίοδο, κατα΄την οποία και το πολιτικό σκηνικό έχει αλλάξει.Έχουμε ένα νεοναζιστικό κόμμα πολιτικά και ηθικά νομιμοποιημένο, από μισό και πλέον, εκατομμύρι έλληνες, με την είσοδο του στη βουλή. Έχουμε μαζικά πογκρόμ και από το ίδιο το κράτος που, συμφωνώντας με τους ναζί, αποφάσισε ότι αποδιοπομπαίος τράγος της κατάστασης είναι οι μετανάστες, αλλά και από την χρυσή αυγή, καθημερινά στους δρόμους και τις γειτονιές του κέντρου και όχι μόνο.΄Εχουμε και την ελληνική αστυνομία , στο πλερό των ναζί με σκοπό την διεκπεραίωση του έργου τους.
Έχουμε, με λίγα λόγια, ένα ελληνικό κράτος που με τους κατασταλτικούς μηχανισμούς, θρέφει και προστατεύει τους ναζί, αφού το ίδιο τους επιστράτευσε όταν τους χρειάστηκε. Όλοι μαζί κυνηγούν τους μετανάστες αλλά και οποιονδήποτε τολμήσει να τους υπερασπιστεί ή γενικά να αντιδράσει. Ταυτόχρονα κράτος, μ.μ.ε., αστυνομία και ναζί διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους ότι ουδεμία σχέση έχουν ή έλουν να έχουν μεταξύ τους, αφού οι μεν, κατα τους δε, είναι »αυτοί που έχουν καταστρέψει την Ελλάδα» και οι δε είναι »εχθροί της Δημοκρατίας».
Έτσι, αυξάνονται συνεχώς τα κρούσματα ρατσιστικών επιθέσεων εις βάρος των μεταναστών. Εις βάρος ανθρώπων που συναντάμε καθημερινά σε κάθε γειτονιά, ανθρώπων που προσπαθούν με αξιοπρέπεια να δουλέψουν, να σπουδάσουν και να ζήσουν μαζί μας, δίπλα μας. Κι ακόμη, ανθρώπων που τα παιδιά τους είνια συμμαθητές μας και οι γονείς μας συνάδελφοι στη δουλειά.
Συνεχώς αυξάνεται και ο αριθμός των μαθητών που εισχωρούν και δρουν σε φασιστικές-ρατσιστικές οργανώσεις. Ανάμεσα στ” άλλα, φορείς της ρατσιστικής βίας είναι τώρα, περισσότερο από ποτέ, παιδιά 16 17 και 18 χρονών.
Οι μαθητές στο σύνολό τους πρέπει να βρίσκονται απένταντι σε κάθε τέτοιου είδους φαινόμενα, ενάντια σε κάθε είδους φασιστική-ρατσιστική βία!
 ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ…
Όλα αυτά, λοιπόν, και πολλά άλλα συνθέτουν την εικόντα μιας σάπιας, μέχρι το κόκκαλο, ελληνικής κοινωνίας. Πρέπει, επομένως, όλοι να παλέψουμε να σταματήσει να εξελίσσεται τα ίδια πρότυπα.
Πρέπει όλοι να παλέψουμε, για μια κοινωνία με καλύτερη παιδεία, μια παιδεία για όλους, που θα μορφώνει πραγματικά. Για μια κοινωνία στην οποία, η κρατική βία και καταστολή δε θα έχουν θέση. Για μια κοινωνία στην οποια, ο φυλετισμός και ο ρατσισμός θα είναι λέξεις άγνωστες. Για μια κοινωνία στην οποία, δε θα χωράει καμιά έννοια φασισμού ή ναζισμού. Για μια κοινωνία που δεν θα ζούν οι »λίγοι» εις βάρος των πολλών.
Πρέπει να αγωνιστούμε, για μια τέτοια κοινωνία..ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ!
Μαθητές-μαθήτριες από τη
Δικτύωση Αυτοοργανωμένων Εγχειρημάτων Βορείων Συνοικιών Αθήνας

 


Κρήτη: Οι μαθητές ύψωσαν τη γροθιά τους μπροστά στην εξέδρα των επισήμων!

Ένα πλακάτ που κράτησε πολίτης απέναντι από την εξέδρα των επισήμων , στο οποίο ανέγραφε«Θέλουμε πίσω την αξιοπρέπειά μας», και τους μαθητές του Λυκείου Ν. Αλικαρνασσού να υψώνουν τη γροθιά τους , την ώρα που περνούσαν μπροστά από τους επίσημους, δίνουν το στίγμα του κλίματος που επικρατεί , λίγη….
ώρα πριν ξεκινήσει η παρέλαση και στο κέντρο του Ηρακλείου, με αφορμή τις εκδηλώσεις για τη σημερινή Εθνική επέτειο. Στην εξέδρα των επισήμων βρέθηκαν μόνο ο Δήμαρχος Ηρακλείου, Γιάννης Κουράκης, αντιδήμαρχοι και εκπρόσωποι των στρατιωτικών και αστυνομικών αρχών, ενώ κανένας από τους μαθητές που παρέλασαν δεν γύρισε το κεφάλι στην πλευρά της εξέδρας.
O κόσμος είναι πολύ λιγότερος από άλλες χρονιές
ΠΗΓΗ: cretalive.gr


Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά!
Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά!
Σκουριες.

  • Οι μαθητές του Εν. Λυκείου Περιστερίου παρέλασαν φορώντας αυτοκόλλητα κατα του ρατσισμού κ περιβραχιονιο αντιναζι..
    Οι μαθητές του Εν. Λυκείου Περιστερίου παρέλασαν φορώντας αυτοκόλλητα κατα του ρατσισμού κ περιβραχιονιο αντιναζι..

Μόνο γιορτινό δεν είναι το κλίμα στο κέντρο της πόλης, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά
Ένα πλακάτ που κράτησε πολίτης απέναντι από την εξέδρα των επισήμων , το οποίο ανέγραφε "Θέλουμε πίσω την αξιοπρέπειά μας" και τους μαθητές του Λυκείου Ν. Αλικαρνασσού να υψώνουν τη γροθιά τους, την ώρα που περνούσαν μπροστά από τους επίσημους, δίνουν το στίγμα του κλίματος που επικρατεί στο Ηράκλειο, λίγη ώρα πριν ξεκινήσει η παρέλαση με αφορμή τις εκδηλώσεις για τη σημερινή Εθνική επέτειο .
Στην εξέδρα των επισήμων βρέθηκαν μόνο ο Δήμαρχος Ηρακλείου, Γιάννης Κουράκης, αντιδήμαρχοι και εκπρόσωποι των στρατιωτικών και αστυνομικών αρχών, ενώ κανένας από τους μαθητές που παρέλασαν δεν γύρισε το κεφάλι στην πλευρά της εξέδρας.
Σύμφωνα με το cretalive.gr, ο κόσμος είναι πολύ λιγότερος από άλλες χρονιές...
NEWSIT.GR

Σε χρόνο ρεκόρ ολοκληρώθηκε η παρέλαση στο Σύνταγμα

Ολοκληρώθηκε σε χρόνο ρεκόρ η παρέλαση στην πλατεία Συντάγματος καθώς, ήταν λιγοστά τα σχολεία που συμμετείχαν σε αυτήν. Στη διάρκεια αυτής δεν έλειψαν και τα απρόοπτα καθώς σημαιοφόρος σχολείου παρήλασε χωρίς παπούτσια. 

Ερωτηθείς για το περιστατικό ο υπουργός Παιδείας, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, έκανε πως δεν άκουσε την ερώτηση και αναχώρησε. 

Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012


Ο Ηρακλειώτης βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, κ. Λευτέρης Αυγενάκης έφερε στη Βουλή το ζήτημα της «μη λειτουργίας του σχολείου βαρήκοων στο Τυμπάκι» μέσω της Κοινοβουλευτικής του παρέμβασης προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο.

Σύμφωνα με το cretalive, στην παρέμβασή του, ο Βουλευτής σημειώνει ότι: «Με την υπ.’ αριθμ: 2277/ 27-9-2012 Ερώτησή μου σας είχα θέσει το πρόβλημα των 15 κλειστών τμημάτων ένταξης για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, λόγω της έλλειψης προσωπικού.

Είχα αναφερθεί ιδιαιτέρως στο Νηπιαγωγείο κωφών και βαρήκοων Τυμπακίου και είχα τονίσει ότι έχει συμπληρώσει τον απαιτούμενο αριθμό των έξι μαθητών για να λειτουργήσει.

Με την υπ.’ αριθμ: 126975/ΙΗ ΕΞ/116104 απάντησή σας μου στείλατε συνολικά πόσες προσλήψεις πραγματοποιήθηκαν στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου».

Επειδή, κατά τον κ. Αυγενάκη «το σχολείο κωφών και βαρήκοων Τυμπακίου δεν μπορεί να παραμένει κλειστό» ζήτησε από τον Υπουργό να τον ενημερώσει εάν προτίθεται να εγκρίνει την συγκεκριμένου σχολείου, και πότε περίπου αναμένεται να ολοκληρωθεί η πρόσληψη Νηπιαγωγού για τη λειτουργία του».

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχουτσάκος
Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 27 Οκτωβρίου 2012, 15:12
zougla.gr

Οι μαθητές φώναζαν το σύνθημα της παράταξης

Εμβρόντητοι έμειναν μαθητές και γονείς σε χωριό της Αιτωλοακαρνανίας, όταν στη διάρκεια πρόβας δημοτικού σχολείου για την παρέλαση, ακούστηκε το σύνθημα της Χρυσής Αυγής! 

Σύμφωνα με το agriniopress.gr την αρχή έκανε ένας μαθητής, ο οποίος φώναξε «αίμα-τιμή-Χρυσή Αυγή». Γρήγορα οι φωνές υπέρ του κόμματος πύκνωσαν, ενώ, σύμφωνα με μαρτυρίες, ο δάσκαλος που επέβλεπε την πρόβα δεν επενέβη.

Οικονομική ανάσα σε πολλές οικογένειες στα Χανιά και σημαντική βοήθεια σε παιδιά που αδυνατούν να παρακολουθήσουν φροντιστηριακά μαθήματα δίνει η λειτουργία του κοινωνικού φροντιστηρίου, που αποτελεί πρωτοβουλία του Δήμου Χανίων της Ένωσης Ιδιοκτητών Καθηγητών Φροντιστηρίων και του Συλλόγου Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Ξένων γλωσσών.

Για τη φετινή χρονιά παρακολουθούν δωρεάν μαθήματα για τις τρεις τάξεις του λυκείου και μαθήματα ξένων γλωσσών 122 παιδιά, η επιλογή των οποίων έγινε με αυστηρά οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια από κοινή επιτροπή της Κοινωνικής Υπηρεσίας του δήμου και των δύο συλλόγων.

Τα παιδιά που παρακολουθούν τα μαθήματα έχουν ενταχθεί σε κανονικά τμήματα, ώστε να μην υπάρχει κοινωνικός στιγματισμός, ενώ ήδη συζητήθηκε η ανανέωση της συνεργασίας του δήμου και των φροντιστών και για την επόμενη σχολική χρονιά.

Πηγή: neakriti
Επιμέλεια: Xρήστος Μαζάνης
Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 27 Οκτωβρίου 2012, 16:58
zougla.gr

Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012


«Να καταργηθούν οι μαθητικές παρελάσεις, δεν προσφέρουν τίποτα, έχουν καθιερωθεί από την εποχή του Μεταξά, δεν είναι αντιεθνικό αυτό που ζητώ» ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Ι. Μπουτάρης, εμφανώς εκνευρισμένος με ό,τι πρόκειται να συμβεί αυτές τις ημέρες στη Θεσσαλονίκη, αναφέρεται σε σημερινό σχόλιο του «Βηματοδότη».

Ο κ. Μπουτάρης, δεν ζητά να καταργηθούν οι μαθητικές παρελάσεις στις μικρές επαρχιακές πόλεις, αλλά στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, που γίνεται και στρατιωτική παρέλαση. Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης έχει όμως και ένα άλλο λόγο να είναι εκνευρισμένος. Με τι νομίζετε; Με την «φιέστα», όπως την χαρακτηρίζει του υπουργείου Μακεδονίας Θράκης, με τους «φουστανελοφόρους» που θα «εισβάλουν» στη Θεσσαλονίκη, ως αναπαράσταση της εισόδου των ελληνικών στρατευμάτων της Συμπρωτεύουσας: «Ενοχλεί την αισθητική μου πέραν κάθε λογικής, δεν πρόκειται να παραστώ» έλεγε.
Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012, 10:58
zougla.gr